owa nam RS wage nikan dena ekak nehe machan

ayeth ahala. kalunika wage thamai
umba hodata torrent download karala ewa seed karanawanam kauru hari IPT power user kenek oyata invite ekak devi.
umba torrent user kenek nam torrent download unata passe ewa seed karannath purudu wenna. hoda ratio ekak thibunoth oyata invitation ekak ewawi.
6k tibila dunna.mage thread eke post ekak dala email eka pm karala tianna.aye hambunama dennan[/QUOTE
tnx machan oyata hamabawunoth mata pm karannako