එහෙම සින් එකක් නම් නැ බන්.
Hasistranger Well-known member Oct 21, 2010 13,470 7,143 113 Western Province, SL www.myjournalview.com Sep 27, 2023 #22 Emios said: titanium case ban.titanium heat build up karanawa stainless steel wage heat eka tak gala ayn karanna be rath unama Click to expand... Magula thama. Yako titanium ikmanata rath wenawa wagema ikmanatama cool down wenawa. ekayi oya vehicle exhaust walata titanium use karanne Reactions: Gunther
Emios said: titanium case ban.titanium heat build up karanawa stainless steel wage heat eka tak gala ayn karanna be rath unama Click to expand... Magula thama. Yako titanium ikmanata rath wenawa wagema ikmanatama cool down wenawa. ekayi oya vehicle exhaust walata titanium use karanne
Pusek Well-known member Sep 2, 2023 610 716 93 Sep 27, 2023 #23 Emios said: titanium case ban.titanium heat build up karanawa stainless steel wage heat eka tak gala ayn karanna be rath unama Click to expand... දන්නේ නැත්නම් කටවහන් හිටපන් නිකන් ගොනා වෙන්නේ නැතුව.
Emios said: titanium case ban.titanium heat build up karanawa stainless steel wage heat eka tak gala ayn karanna be rath unama Click to expand... දන්නේ නැත්නම් කටවහන් හිටපන් නිකන් ගොනා වෙන්නේ නැතුව.
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 115,993 2 116,139 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Sep 27, 2023 #25 ඔහොම රත් උනොත් බැටරි හෙල්ත් එකටත් හොඳ නෑ Reactions: HKavinda
peter001 Well-known member Nov 1, 2012 2,940 492 83 Colombo Sep 28, 2023 #27 not for me Reactions: C_S_M