macho oka Iphone eke common siddiyak, Apple ekata Lankawe networks wadak na ganan ganneth na

so apple iphone eka hadala thiyenne lankawe networks walata support karana widiyatath nemei

mokada lankawata apple iphones gahanne naane
ithin nokia wage ewwaye nam calls eddi contact names watenne network eken detect karagannawa hariyata.
Othana thiyena prashne mekai.
Iphone eken lankawe athule calls ganiddi +947xxxx kiyana ekai 07xxxx kiyana ekai numbers 2k widiyata ganne. eka network support karan nathi nisa wena awlak
ea kiyanne text umba contact ekata 0777xxx kiyala daala text message ekak awoth enne +94777xxx widiyatane, etakota contact name eka watenne na, lol ehema watenna one nam apita +94777xxxx kiyana number ekai, 0777xxxx, 777xxxxx oya numbers 3 ma eka contact name ekata add karaganna wenawa. oka mala karadarayak thamai..
but okata wisandumak thiyenawa macho jailbreak karapan

etakota oya awl okkoma hari yanawa. networks walata detect wenawa