Lord Kasun

Active member
  • May 10, 2008
    600
    71
    28
    iPhone doesn't show the contact name when receiving a call

    mchn mage 4 eka mama iOS 4.3.3 walata update kala...
    den meke calls eddi contct names display wenne nahne!!! :(


    plzz help mchn!!! big help
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    iPhone doesn't show the contact name when receiving a call

    mchn mage 4 eka mama iOS 4.3.3 walata update kala...
    den meke calls eddi contct names display wenne nahne!!! :(


    plzz help mchn!!! big help

    macho oka Iphone eke common siddiyak, Apple ekata Lankawe networks wadak na ganan ganneth na :P so apple iphone eka hadala thiyenne lankawe networks walata support karana widiyatath nemei :yes: mokada lankawata apple iphones gahanne naane :D

    ithin nokia wage ewwaye nam calls eddi contact names watenne network eken detect karagannawa hariyata.

    Othana thiyena prashne mekai.

    Iphone eken lankawe athule calls ganiddi +947xxxx kiyana ekai 07xxxx kiyana ekai numbers 2k widiyata ganne. eka network support karan nathi nisa wena awlak

    ea kiyanne text umba contact ekata 0777xxx kiyala daala text message ekak awoth enne +94777xxx widiyatane, etakota contact name eka watenne na, lol ehema watenna one nam apita +94777xxxx kiyana number ekai, 0777xxxx, 777xxxxx oya numbers 3 ma eka contact name ekata add karaganna wenawa. oka mala karadarayak thamai..

    but okata wisandumak thiyenawa macho jailbreak karapan :yes: etakota oya awl okkoma hari yanawa. networks walata detect wenawa :)
     

    BC_Dilum

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    17,925
    1,191
    113
    192.168.1.1
    macho oka Iphone eke common siddiyak, Apple ekata Lankawe networks wadak na ganan ganneth na :P so apple iphone eka hadala thiyenne lankawe networks walata support karana widiyatath nemei :yes: mokada lankawata apple iphones gahanne naane :D

    ithin nokia wage ewwaye nam calls eddi contact names watenne network eken detect karagannawa hariyata.

    Othana thiyena prashne mekai.

    Iphone eken lankawe athule calls ganiddi +947xxxx kiyana ekai 07xxxx kiyana ekai numbers 2k widiyata ganne. eka network support karan nathi nisa wena awlak

    ea kiyanne text umba contact ekata 0777xxx kiyala daala text message ekak awoth enne +94777xxx widiyatane, etakota contact name eka watenne na, lol ehema watenna one nam apita +94777xxxx kiyana number ekai, 0777xxxx, 777xxxxx oya numbers 3 ma eka contact name ekata add karaganna wenawa. oka mala karadarayak thamai..

    but okata wisandumak thiyenawa macho jailbreak karapan :yes: etakota oya awl okkoma hari yanawa. networks walata detect wenawa :)
    :shocked::shocked::shocked:
     

    arunshot

    Active member
  • Sep 7, 2010
    532
    78
    28
    France
    onna ehenam mage gaane

     

    Lord Kasun

    Active member
  • May 10, 2008
    600
    71
    28
    macho oka Iphone eke common siddiyak, Apple ekata Lankawe networks wadak na ganan ganneth na :P so apple iphone eka hadala thiyenne lankawe networks walata support karana widiyatath nemei :yes: mokada lankawata apple iphones gahanne naane :D

    ithin nokia wage ewwaye nam calls eddi contact names watenne network eken detect karagannawa hariyata.

    Othana thiyena prashne mekai.

    Iphone eken lankawe athule calls ganiddi +947xxxx kiyana ekai 07xxxx kiyana ekai numbers 2k widiyata ganne. eka network support karan nathi nisa wena awlak

    ea kiyanne text umba contact ekata 0777xxx kiyala daala text message ekak awoth enne +94777xxx widiyatane, etakota contact name eka watenne na, lol ehema watenna one nam apita +94777xxxx kiyana number ekai, 0777xxxx, 777xxxxx oya numbers 3 ma eka contact name ekata add karaganna wenawa. oka mala karadarayak thamai..

    but okata wisandumak thiyenawa macho jailbreak karapan :yes: etakota oya awl okkoma hari yanawa. networks walata detect wenawa :)


    hey thnx for da info mchn!!!!

    bt mama meka jailbrk karala bung thiyenneh.. :oo:
    meka hebei thama sim lock scene eka thiyenawa!!!
    am using through a turbo sim!! :/


    mama shop ekakta call karama un kiwwa ekata patch ekak demmoth hari yay kiyala!! uba eka gena danne nedda machn?