Hii machanla mata iphone help ekak ona danna kenek
help karanawada Mekay wade macho mage iphone4 eke basebnd eka
4.10.1 ios eka 4.3.3.mata meka 5.1.1 walata update
karaganna ona ban.mama normaly redsnw snowbrz
wage ewa use karanna dannawa cz mama mage 3gs
eka athiwenna owa karala thiyenawa but mata meka
bayayy basebnd updat case eka nisa eka nisa aulak nathuwa meka karanna danna kenek innawanam plz
help me....... Mage gevey ekak....
help karanawada Mekay wade macho mage iphone4 eke basebnd eka
4.10.1 ios eka 4.3.3.mata meka 5.1.1 walata update
karaganna ona ban.mama normaly redsnw snowbrz
wage ewa use karanna dannawa cz mama mage 3gs
eka athiwenna owa karala thiyenawa but mata meka
bayayy basebnd updat case eka nisa eka nisa aulak nathuwa meka karanna danna kenek innawanam plz
help me....... Mage gevey ekak....