iphone help

MaxaAsker

Junior member
  • Aug 24, 2009
    100
    11
    18
    Hii machanla mata iphone help ekak ona danna kenek
    help karanawada Mekay wade macho mage iphone4 eke basebnd eka
    4.10.1 ios eka 4.3.3.mata meka 5.1.1 walata update
    karaganna ona ban.mama normaly redsnw snowbrz
    wage ewa use karanna dannawa cz mama mage 3gs
    eka athiwenna owa karala thiyenawa but mata meka
    bayayy basebnd updat case eka nisa eka nisa aulak nathuwa meka karanna danna kenek innawanam plz
    help me....... Mage gevey ekak....