iphone restore...

sudnish

Well-known member
  • Jan 22, 2008
    5,687
    624
    113
    Sundara Venisiya!!!!!!
    guys mata iphone ekak restore karanna one updatekaranne natiwa...ammo updateekak 8.poits ganak...almost 2gb eth kamak na magadi currupt wenawa...eka nisa update karanne natiwa barida restore parak witarak karaganna.pls help guys if you can..Thanks
     

    lahirumax0

    Well-known member
  • Feb 21, 2011
    1,209
    186
    63
    Puluwan ube dan thiyana ios version ekata hariyana firmware eka download karapan (mage 7.1.2 / Ahanam Iphone 4s IOS 7.1.2 IOS file ekama download karanna one). IOS 7 file eka nam mb 1.2 GB wage wenawa. ita passe itunes open karala Restore iPhone.. Depan. habai Shift eka press karagena Click karanna one eta passe window ekak ei ekan ara download karapu IPSW eka select karapan NET connection ekak thiyanne one. verifi karanna. UPDATE nam karanna epa ios 8 walata.


    TO DOWNLOAD CUSTOM IPSW. (IOS FILE / FIRMWARE FILE)
    http://www.ipswdownloader.com/

    25ri3gk.jpg


    PS. Hari ios eka bapan. man danata ios 6 eka witarai me widiyata restore karala thiynne 7 eka karala ne but meka wada karanna one
     
    Last edited: