guys mata iphone ekak restore karanna one updatekaranne natiwa...ammo updateekak 8.poits ganak...almost 2gb eth kamak na magadi currupt wenawa...eka nisa update karanne natiwa barida restore parak witarak karaganna.pls help guys if you can..Thanks