IT මාසික වැටුප ගැන අදහසක් ලබාදෙන්න.

dilantha01

Active member
  • Nov 13, 2011
    522
    246
    43
    Dubai
    IT මාසික වැටුප ගැන අදහසක් ලබාදෙන්න.

    මචන් එළකිරියේ ඇතිනේ ඔය පහල තියන position වල job කරන අය හෝ කරපු අය :yes: මට පොඩ්ඩක් අවම මාසික වැටුප කියන්න පුලුවන්ද, pm එකකින් හරි please :confused:

    Senior IT Manager :cool:
    Senior IT Executive :nerd:
     

    GMC

    Member
    Sep 13, 2017
    1,193
    234
    0
    මචන් එළකිරියේ ඇතිනේ ඔය පහල තියන position වල job කරන අය හෝ කරපු අය :yes: මට පොඩ්ඩක් අවම මාසික වැටුප කියන්න පුලුවන්ද, pm එකකින් හරි please :confused:

    Senior IT Manager :cool:
    Senior IT Executive :nerd:

    eka company eka anuwa wenas wenawa machan. mama nam ganne degree eka tibba kyla padi wadi karanne na. performance anuwa tamai..mage company eke it karana eka hr wadath sup eka denawa.:yes:
     

    CloudX64

    Well-known member
  • Nov 26, 2014
    9,383
    10,301
    113
    Winterfell
    nXLAsM6.png
     

    -333-

    Well-known member
  • Aug 3, 2014
    10,401
    13,322
    113
    33
    ෆින්ලන්ඩ්
    oya post num machang company 1a anuwa thama...

    IT Manager 60 gewana aewath tiyanawa laksha 10n aeha gewana aewath tiyanawa...

    Senior IT Manager num Laksha 3 n wage uda yanna puluwan num hodai.

    IT executive num 30 edun laksha 2 ka 3 wage wenakun. (goduk bank wala thama)
     

    malkavi

    Well-known member
  • Nov 21, 2006
    35,705
    944
    113
    කලුතර
    ඒක ආයතනය අනුව වෙනස් වෙනවා... ආයතනයේ ඉන්න සේවක පිරිස.. ආයතනයේ ප්‍රමාණය, තියෙන වගකීම් අනුව වෙනස් වෙනවා... හේලිස් වගේ තැනක නම් 50ක් වගේ තමයි ලැබෙන්නෙ.. මැනෙඑජර් ලෙවල් එකට ගියහම නම් 80ක් විතර ලැබෙනවා.. තව බෙනිෆිට් ගොඩක් එක්ක... සමහර තැන් වල නම විතරයි.. පඩිය අඩුයි...