IT ෆීල්ඩ් එකේ උඹලා ගන්න වැටුප Share කරමුද? අදහසක&#3

TomCat077

Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    30kin kochchra dewal karanna puluwnda bn...

    Matath atata enne 30...
    Deiyane kiyala kaala adala innwa kaatath atha nopa...
    50 taama target eka....marenakan athi....
     

    walputha

    Member
    Mar 10, 2017
    65
    10
    0
    අැත්තටම අපි ඉන්ටව් වලට ගියාම උන් අහනවා අපෙන් බලාපොරොත්තු වන වැටුප කීයද? කියලා
    එතකොට වත් අපිට අදහසක් තියෙන්න ඔ්න රටේ වෙලඳපල තත්වය පිලිබඳ

    මගේ වැටුප 30,000 යි ලෙව කන්නත් මදි. වැඩ කරන්නේ PHP Software Developer



    IT Executive
    Basic: 54000/-
    Mobile Phone (Huawei gr5 2017),
    Notebook i3,
    Uniform,
    Mobile & data bill paid by the company,
    OPD claim by company up to 30000/= annually
    Life insurance by Ceylinco
     

    SPY BOY

    Active member
  • Nov 8, 2012
    574
    44
    28
    Mamanam dan IT field eke machan nearly 9 years.. Dan 250k vage salary ekaka inne. Patangaththe 10K valin...

    So ganana ganna epa machan tika tika vadi wei... Hamawelema try karanna latest technology igenagena e technology eka karana company ekakata yanna. Hoda stable company ekak hambenakan inna eke ganna puluwan experience aran wena ekakata padi vadi karagena yanna, habai hitiata vada hoda ekakata yanna.

    Thanakata enakan freelance ehema karanna, ethakota evain ena experience eka godak hodai.. Godak IT field eke apita dena vadema vitarak kara kara hitiama poddak ALA wenava machan.... Thaniyamama Back End Frint End, DB Design okkoma goda daganna puluwan thathwekata enna balanna.

    latest trend Javascript. try to learn Node.js, React.js, Angular.js, Mongo etc.... Hoda gaanakata yanna puluwan wei... http://www.codeschool.com eka hodai tutorial walata