Mamanam dan IT field eke machan nearly 9 years.. Dan 250k vage salary ekaka inne. Patangaththe 10K valin...
So ganana ganna epa machan tika tika vadi wei... Hamawelema try karanna latest technology igenagena e technology eka karana company ekakata yanna. Hoda stable company ekak hambenakan inna eke ganna puluwan experience aran wena ekakata padi vadi karagena yanna, habai hitiata vada hoda ekakata yanna.
Thanakata enakan freelance ehema karanna, ethakota evain ena experience eka godak hodai.. Godak IT field eke apita dena vadema vitarak kara kara hitiama poddak ALA wenava machan.... Thaniyamama Back End Frint End, DB Design okkoma goda daganna puluwan thathwekata enna balanna.
latest trend Javascript. try to learn Node.js, React.js, Angular.js, Mongo etc.... Hoda gaanakata yanna puluwan wei...
http://www.codeschool.com eka hodai tutorial walata