ITN විමසුම - ලසිත් මලින්ගගෙ සමුගැනීම.

Kadaya

Well-known member
  • Jun 5, 2009
    3,571
    258
    83
    වල
    අනේ මංදා මේ මහින්ද අබේසුන්දර පොන්නයා මොකට මෙච්චර කඩේ යනවද කියලා. ඌ හරිම පර්ෆෙක්ට් වගේ.ඕකා ගැන නම් කරන්නේ ඔය වගේ වැඩසටහන් මාස ගනන් කරන්න පුලුවන්. හද්ද ගූ වැඩ මුන්ගේ තියෙන්නේනම්
    හැබැයි උඹ කියන විදියට අපි ඔව්ව කරන්න ගියොත් අපිට වෙන්නේ හම්බන්තොට වරා පතුලේ සැඟවී යන්න සැපසේ.:shocked::shocked:
     

    suranga84

    Well-known member
  • Nov 20, 2006
    20,029
    1,654
    113
    EBUWE...
    හැබැයි උඹ කියන විදියට අපි ඔව්ව කරන්න ගියොත් අපිට වෙන්නේ හම්බන්තොට වරා පතුලේ සැඟවී යන්න සැපසේ.:shocked::shocked:
    :lol::lol: සැඟවෙන්න බෑ බං ගලක් තියෙනවලු
     

    thilina91

    Member
    May 28, 2008
    18,560
    858
    0
    New World, Grand Line
    පව් ඕයි අබේසුන්දරව හදපු අම්මා. මනුස්ස අම්මෙක්ගෙන් නං වෙන්න බෑ ඌ හැදිලා තියෙන්නේ:eek::eek::eek:
    ඌ එදත් වල් බල්ලා.
    අදත් වල් බල්ලා.
    හෙටත් වල් බල්ලා.

    පව් වල් බල්ලෝ.:eek:

    uge ammata ****** thiyenne wal ballekda koheda :eek::yes::shocked:
     

    Sachinth

    Well-known member
  • May 11, 2008
    3,759
    162
    63
    ade mage rep kapuwath kamk na kunuharpa kiyanawa kiyala.
    mu mona ponnayek da ban,mahindaya eka ekage ate lewakala athel ekata pitapatha liyanawa ponnaya.muta nam hena 7 ma gahanda ona ponna pakaya,okata ane manda ban kiyanda teren na,henama gahapan ape kollonta apahasa karanawata ata mirikana eka
     
    • Like
    Reactions: danukapeiris

    suranga84

    Well-known member
  • Nov 20, 2006
    20,029
    1,654
    113
    EBUWE...
    ඈස්චර්ය:nerd:
    :lol::lol:

    reputation_neg.gif
    ITN විමසුම - ලසිත්... 04-30-2011 10:16 PM thoge huththe thama gala thiyenne

    :lol::lol: රිදුනද. මට එහෙම එකක් නෑනේ බං. අම්මගේ පොඩ්ඩක් බලපන් පො**යා
     

    Sachinth

    Well-known member
  • May 11, 2008
    3,759
    162
    63
    ane ponnayo


    ponsekanam hamadama jelarlata kiyala ara gannawalu

    kari ponnaya tho windows8 ge fake id ekak neda,windows8=698=sunimal ponnaya.thopita anduwe un rila puka lewakanda kiwoth thopi ekath karai kari pakku.thopita sinhala terena na pakkunta,thopi monada bola keruwe yuddedi,yudde kale sf virayek dan desha drohiyek wenne kohomada ponnainey.apita nam SF hamadamath virayek thama.thopila danne anduwe gu kanda witharai pakku,gihin puka dipan mahindayata dipiya mahindayo 2 natama.

    -Rep walata baya natha
     

    sahan42

    Member
    Sep 1, 2007
    697
    177
    0
    රත්ගම
    ඉකේ....කක්කා බෙට්ටක් අල්ලගෙන අපි පාග ගන්න ඕනේ නෑ නේ බන්,...කක්කා වලට කොමඩ් එක ඇතුලෙම තියෙන දුන්න නම් ඉවරයි...එතකොට ගද ගහන්නේ නෑ...මේ සක්කිලි අවජාතක බල්ලා කක්කා බෙට්ටකට වඩා ගදයි...
    :yes::yes:
     

    bestdivx

    Well-known member
  • Dec 17, 2007
    1,814
    1,350
    113
    Cryptosphere
    මට නම් ‍මේකෙ කොතනක වත් මාලිංගට මඩ ගහනව කියල දැනුනෙ නෑ. මට මෙනව හරි missed වුනාද?
     

    Deadman_Rox

    Member
    Jun 11, 2009
    4,798
    403
    0
    37
    ඩොටේ
    it doesn't matter if got banned! muuuwa wadapu amma nan wesiyek! ekane mekariya ohoma weda karanne! lankawe inna ballige putha muu thama. kaaala kanni. nudakin munge pawul pitin maarilaaaa palayan! Son Of A Whore! :growl::growl::growl::growl:
     
    • Like
    Reactions: Sachinth