මචන්ලා කිසිම browser එකක (chrome,firefox,ie) java වැඩ කරන්නේ නෑ. 


class not found exception එකක් දෙනවා.
google කරාට solution එකක් හොයාගන්නත් නෑ. දන්න එවුන් ඉන්නවා නම් උදව්වක් දෙන්න.


system configs :
windows 8 - 64bit
java 1.7.0_03 - 32bit
all browsers are up to date
*jdk එක 32 bit දැම්මේ වින්ඩෝස් 7 64 bit වලදී jdk-netbeans එක්ක කේස් එකක් ආපු නිසා
************************************************************
awula hoyagaththa. kaspersky 13 firewall eken java block karala.
allow karana hati kenek dannawada ?
************************************************************



class not found exception එකක් දෙනවා.
google කරාට solution එකක් හොයාගන්නත් නෑ. දන්න එවුන් ඉන්නවා නම් උදව්වක් දෙන්න.



system configs :
windows 8 - 64bit
java 1.7.0_03 - 32bit
all browsers are up to date
*jdk එක 32 bit දැම්මේ වින්ඩෝස් 7 64 bit වලදී jdk-netbeans එක්ක කේස් එකක් ආපු නිසා
************************************************************
awula hoyagaththa. kaspersky 13 firewall eken java block karala.

allow karana hati kenek dannawada ?
************************************************************
Last edited: