Jihad supporting Muslims Destroy Temples in SL - බුදු සසුන වැනසීමේ මුස්ලිම් ජාවාර&

Status
Not open for further replies.

suraj1132

Active member
  • Mar 10, 2009
    505
    26
    28
    pahara ballonge balu wada set weyalla ekek Nara maramu mehema karana ballo thiyala wadak na mewa post ekata withrak dala wadak na mekata Monawama hari Karanda wenawa ayyandi api meka patan gamu oya me ditails ekathu karanda api monawa hari karamu Koti gahuwe Kiyala MUn gahnne Nokiya maragena marenawa Munawa

    :dull: koti gema denne elipita.....eenisa unwa marala daanna hari puluwan....eeth mun gema denne horen....eeka thamai lokuma bayaanakama dee......mun pataw gahala pataw gahala mulu lankawama himin himin allanawa........:nerd:...monawa hari karanna oone munta....mey thambinta wage apita ratawal deka thunak nahane......sinhalayata thiyenne mey rata witharai.....
     

    suraj1132

    Active member
  • Mar 10, 2009
    505
    26
    28
    Kauru hari Me wisthara tika akthu karala Piliwalakata blog akak hadanda Mokada Apita Me wisthara Ekathu karaganda wenawa A wagema Aluthen Wena Dewaluth Elakiriye Ape un Rata Watema Inna NIsa me wage aparada hoyaganna lesi kauru hari A wade karanna Mokada kata Unath mewa kiyanakota Piliwalakata penwanna thiyennam hodai

    :yes::yes::yes::yes: nice idea....
     

    DrZakirNaik

    Banned
    Feb 2, 2010
    387
    22
    0
    http://sbslk.info
    sbslk.info
    මම මේ ත්‍රෙඩ් එක කියෙව්වා මුල ඉදල අග වෙනකල් පැය එකහමාරක් තිස්සේ.

    හොදටම හති .............

    හරිම සන්තොසයි මම වගේ හිතන පතන කට්ටියක් අදුනගන්න ලැබීම ගැන.

    මම මේ ගැටළුව සම්බන්ධයෙන් දැන් අවුරුදු තුනක් තිස්සේ පර්යේශන කරගෙන යනවා.මට අවශ්‍ය වුනේ දැනගන්න ඇයි මේ වෙන කවුරුවත් නොකරන විදියට මෙයාල මෙහෙම කරන්නේ කියලයි. ඔයාල දන්නවා සිංහල ක්‍රමය අනූව හැමදේකටම මුල්වෙන දේ හොයන්න තමයි සිංහලයො පුරුදු වෙලා ඉන්නේ ( හේතුඵලවාදය අනුභාවයෙන් වෙන්න ඇති ). ඉතිං මම නිහඩව තනියම මගේ පර්යේශනය කරගෙන ගියා.

    මේ ත්‍රෙඩ් එක දුවන විදිය ගැන නම් මගේ එච්චරම සංතොසයක් නැහැ, මොකද මේ ක්‍රමේට පොදු හතුරට මොකුත් වෙන්නේ නෑ. මෙහෙම ගියොත් වෙන්නේ හතුරා එකමුතු වෙන්න හදන එක විතරයි.

    ඔයාල හොදටම දන්නවා , කොටින්ව සමූලඝාතනය කරන්න ගිය අවසන් සටන සිද්දවුන හැටි. ඒ මෙහෙයුම සැලසුම් කරපු විදිය කල්පනා කරල බැලුවොත් අදුනගන්න පුලුවන් කාරණා ගොඩක් තියෙනවා. උදාහරණයක් හැටියට අන්තිමට ප්‍රකාශ කරපු යුදමුක්ත කලාපය යුද හමුදාවේ සැලසුම් කරන අය කෑලි තුනකට වෙන් කරලා ඉස්සෙල්ලම කෑලි දෙකක් ගේමක් නැතුව අල්ලල එකෙ හිටපු සාමාන්‍ය මිනිස්සු ටික බේරගත්තා. ඒ කොහොමද ? ප්‍රභාකරන් ඉන්න ඉසව්ව හරියටම නිවැරදිව තීරණය කරගත්තු නිසා. බැරිවෙලාවත් ඒක වැරදුනා නම් මොකද වෙන්නෙ කියලා අමුතුවෙන් කියන්න ඕනා නෑනේ

    ඒනිසා අපි සතුරා ගැන හොදට ඉගෙන ගන්න ඔනා , අධ්‍යනය කරන්න ඕනා. හතුරාගේ ආගම මොකක්ද , ගතිපැවතුම් මොනවද , හතුරා සම්බන්ධ හැම කරුණක්ම හරියට තහවුරු කරල නිවැරදිව අවබෝධ කර ගන්න ඕනා. එහෙම නැතුව මේ ත්‍රෙඩ් වලට රිප්ලයි කරන අයව අවුස්සන එකෙ කිසිම තේරුමක් නැහැ. එ අයට හොදට රිදෙන්න වදින්න තමයි වැඩක් කරන්න ඕනා ( හරියටම බුදු හාමුදුරුවෝ අංගුලිමාලව දමනය කලා වගේ )

    එ මූලොපාය අනුගමනය කරලා මම පොඩ්ඩක් ඔප දාල හදපු වෙන කෙනෙක්ගේ විඩියෝ එකක් තමයි මේ යටින් තියෙන්නෙ. මේ එක ක්‍රමයක් හතුරට රිදෙන්න වදින්න දෙන්න පුළුවන්. බලල ඔයාලගේ ප්‍රතිචාර මට දන්වන්න



    මගේ පර්යේශන වල නිගමනයන්ට අනූවනම් මුස්ලිම් අය ඉස්ලාමය විස්වාස කරන්නේ කරුණු කීපයක් මුල් කරගෙන. කලින් විඩියෝ එක මුල ඉදලා අගටම බලපුවම එයින් එක කරුණක් අවබොධ වෙනවා.

    1 . කුරානේ ආශ්චර්යාත්මක දෙවල් තියෙනවයි කියලා ඒක හරියටම කියෙව්වෙ නැතත් එගැන තියෙන විශ්වාසය ( උදාහරණ හැටියට ලෝකේ , අහස , වැස්ස , ( දිව්‍යලෝකේ ), කදුවැටි, යුක්තාණුවක් (ඩිම්බයක් සහ ශුක්‍රාණුවක් එකතු වුනාම ඇතිවෙන දේ ) වගේ දෙවල් ඇතිවිච්ච හැටි (එයාල හිතන විදියට නම් මැවිච්ච හැටි ) කුරානේ විස්තර කරල තියෙනවලු

    2. එහෙම විස්තරයක් ( ඇත්ත හෝ බොරු වුනත් ) ඒක ඒකාලේ මිනිස්සු කොහොමද දැන ගන්නේ , එහෙම විදියක් නෑනේ , දෙවියෙක්ම තමයි මේක කියන්න ඇත්තේ , ඒනිසා තමයි කුරානය දෙවියෙක්ගෙ වදනක් කියලා එයාල විශ්වාස කරන්නේ. මොහම්මද් දෙවියන්ගෙ පණිවුඩකාරයෙක් ය ඒනිසා එයා කියන හැම දෙයක්ම ඒ විදියටම පිලිගන්න ඕනෙයි කියලා ඉස්ලාම් ආගමික නායකයො උගන්නනවා.

    3. මෙන්න මේ අන්ධ විශ්වාසය පරපුරෙන් පරපුරට පැවත ඒම නිසා තමයි අද මේවගේ කරදර ඇතිවෙලා තියෙන්නේ ( අර මොක්කුද පැටවු ගහනව වගේ).

    මේ කරුණු තුන අවබෝධ වුනා නම් මේ හතුරගෙන් මිදෙන්න ඉතාම අවිහිංසාත්මක ක්‍රමයක් (බුදු හාමුදුරුවෝ අංගුලිමාල දමනය කලා වගේම ) තියෙන බව ඔයාලට වැටහෙන්න ඕන.

    එතකොට අපිට මේ ත්‍රෙඩ් වල බොරුවට වචන නාස්ති කරන්නත් ඕන නැහැ. අපි හිතන දෙත් ඉක්මනින්ම සිද්ද වෙයි.

    ( මම මේ නික්නේම් එක තොරගත්තේ මුස්ලිම් අය මේ නමට ගොඩක් ගරු කරන නිසාත් , එවිදියට පොඩ්ඩක් මුස්ලිම් අය කඩේ යවන්නත් පුලුවන් වෙන නිසාත් , ඒ නිසා සිරාජ් එහෙම කඩේ ගිය නිසාත් හින්දයි , නමුත් මේ ත්‍රෙඩ් එක දැක්කට පස්සේ මගේ ඒ අදහස වෙනස් වුනා )
     
    :( දෙවනගල විතරක් නෙමේ, තවත් විහාර කිහිපයක්ම මෙවන් ව්‍යසන වලට මුහුණ පාලා තියෙනවා. අපිට පුළුවන්නම් එකින් එක ඒ ගැන හොයලා බලලා ඒ විහාර සහ අපේ උරුමය බේරගන්න යමක් කරන්න?

    මං හිතන්නෙ අපි අතින් කෙරෙන්න ඕනෙත් එයමයි කියලා.
    මේ වගේ විස්තර දන්න අය මෙන්ම අපේ උරුමය රැකගන්න සූදානම් අය තමන් දන්න විස්තර මේ විදිහට බෙදාගන්නවනම් දෙවනගල බේරගන්න uhox සහෝදරයා පියවරක් ගත්තා වගේ අනෙක් විහාර වෙනුවෙනුත් අපිට යමක් කරන්න බැරිවෙන්නෙ නෑ.
    හ්ම්ම්... මම හිතන්නේ හර්ෂණ101 කියලා තියෙන අදහසට හැමෝම වගේ එකඟ වෙයි...:) කරන්න තියෙන්නෙ මේවා ගැන විස්තර එකතුකරලා.. බ්ලොග් එකක් හදන්න....ඔයවගේ දේවල් ආයෙත් නොවන්න මොන්වාහරි කරන්නම වෙනවා..:dull:
    Kauru hari Me wisthara tika akthu karala Piliwalakata blog akak hadanda Mokada Apita Me wisthara Ekathu karaganda wenawa A wagema Aluthen Wena Dewaluth Elakiriye Ape un Rata Watema Inna NIsa me wage aparada hoyaganna lesi kauru hari A wade karanna Mokada kata Unath mewa kiyanakota Piliwalakata penwanna thiyennam hodai
     

    DrZakirNaik

    Banned
    Feb 2, 2010
    387
    22
    0
    http://sbslk.info
    sbslk.info
    dan me dekatama wisadum labilada

    මම පොතුවිල් මුහුදු විහාරය සම්බන්ධව වැඩකරන අයව දන්නවා , එයාලගෙත් තියෙනවා සංවිධානයක් , එකෙන් එයාලත් ගොඩක් දෙවල් කරනවා. එයාල ගිය අවුරුද්දෙදි ඒ පන්සලට වන්දනාවෙ යද්දි කට්ටියක් ගල් ගැහුව , පන්සලට යන්න තියෙන පාරෙ තිබ්බ නාම පුවරුවේ තාර ගාල අපැහැදිලි කරල තිබ්බ , මෙන්න මේ වගෙ හින්ද තමයි එයාල සංවිධානයක් හදාගෙන තියෙන්නෙ.

    අපිත් මේ වෙනුවෙන්ම සංවිධානයක් පටන් ගමු.
     

    harshana101

    Member
    Jul 7, 2008
    709
    78
    0
    40
    mekata set weyalla

    http://www.facebook.com/pages/-Budu-Sasuna-Raka-Ganimata-Ekwemu/345302973240


    man me rate mewa wenuwen inna hamuduru warunta meka e mail kala mewa un wahanselata penne naththaan balen hari penwanda ona ne


    mama me wisthra akathu karala blog akak hadan yanawa wadath ekka eka karanna tikak amarui ath kohoma hari hadanawa danata mekata set wenda a wagema me wage mun karapu hama Jada wadakma akathu karaganda yaluwane api methana post witharak dala hari yanne na meka apita karanda puluwan ape rata wenuwen

    http://www.facebook.com/pages/-Budu-Sasuna-Raka-Ganimata-Ekwemu/345302973240
     

    DrZakirNaik

    Banned
    Feb 2, 2010
    387
    22
    0
    http://sbslk.info
    sbslk.info
    mekata set weyalla

    http://www.facebook.com/pages/-Budu-Sasuna-Raka-Ganimata-Ekwemu/345302973240


    man me rate mewa wenuwen inna hamuduru warunta meka e mail kala mewa un wahanselata penne naththaan balen hari penwanda ona ne


    mama me wisthra akathu karala blog akak hadan yanawa wadath ekka eka karanna tikak amarui ath kohoma hari hadanawa danata mekata set wenda a wagema me wage mun karapu hama Jada wadakma akathu karaganda yaluwane api methana post witharak dala hari yanne na meka apita karanda puluwan ape rata wenuwen

    http://www.facebook.com/pages/-Budu-Sasuna-Raka-Ganimata-Ekwemu/345302973240

    ෆෙස්බූක් පේජ් වල තියෙන ප්‍රධානම ප්‍රශ්නෙ තමයි මෙවගෙ වැඩ වලදි ගොඩක් අය තමුංගෙ ප්‍රයිවසි එක ගැන බලනවා , එහිංද ෆෙස්බුක් එක මෙවගේ දෙකට උචිත තැනක් නෙමෙයි. එලකිරි එක නම් හොදයි , ඊටත් වඩා ඉන්ටරැක්ටිව් තැන් තව තියෙනවා සංවිධානය වෙනව නම්
     

    harshana101

    Member
    Jul 7, 2008
    709
    78
    0
    40
    මම පොතුවිල් මුහුදු විහාරය සම්බන්ධව වැඩකරන අයව දන්නවා , එයාලගෙත් තියෙනවා සංවිධානයක් , එකෙන් එයාලත් ගොඩක් දෙවල් කරනවා. එයාල ගිය අවුරුද්දෙදි ඒ පන්සලට වන්දනාවෙ යද්දි කට්ටියක් ගල් ගැහුව , පන්සලට යන්න තියෙන පාරෙ තිබ්බ නාම පුවරුවේ තාර ගාල අපැහැදිලි කරල තිබ්බ , මෙන්න මේ වගෙ හින්ද තමයි එයාල සංවිධානයක් හදාගෙන තියෙන්නෙ.

    අපිත් මේ වෙනුවෙන්ම සංවිධානයක් පටන් ගමු.


    Elakiri patan gamu apita thiyanawa hoda madyak mewa ratata kiyanda
     

    harshana101

    Member
    Jul 7, 2008
    709
    78
    0
    40
    ෆෙස්බූක් පේජ් වල තියෙන ප්‍රධානම ප්‍රශ්නෙ තමයි මෙවගෙ වැඩ වලදි ගොඩක් අය තමුංගෙ ප්‍රයිවසි එක ගැන බලනවා , එහිංද ෆෙස්බුක් එක මෙවගේ දෙකට උචිත තැනක් නෙමෙයි. එලකිරි එක නම් හොදයි , ඊටත් වඩා ඉන්ටරැක්ටිව් තැන් තව තියෙනවා සංවිධානය වෙනව නම්


    ow eka aththa puluwan hama widiyakatama mewa ape unta penwannai mata ona une oyama hithala wisadumak denda
     

    sri_lion

    Member
    Sep 14, 2006
    12,908
    102
    0
    Kuala Lumpur
    මම මේ ත්‍රෙඩ් එක කියෙව්වා මුල ඉදල අග වෙනකල් පැය එකහමාරක් තිස්සේ.

    හොදටම හති .............

    හරිම සන්තොසයි මම වගේ හිතන පතන කට්ටියක් අදුනගන්න ලැබීම ගැන.

    මම මේ ගැටළුව සම්බන්ධයෙන් දැන් අවුරුදු තුනක් තිස්සේ පර්යේශන කරගෙන යනවා.මට අවශ්‍ය වුනේ දැනගන්න ඇයි මේ වෙන කවුරුවත් නොකරන විදියට මෙයාල මෙහෙම කරන්නේ කියලයි. ඔයාල දන්නවා සිංහල ක්‍රමය අනූව හැමදේකටම මුල්වෙන දේ හොයන්න තමයි සිංහලයො පුරුදු වෙලා ඉන්නේ ( හේතුඵලවාදය අනුභාවයෙන් වෙන්න ඇති ). ඉතිං මම නිහඩව තනියම මගේ පර්යේශනය කරගෙන ගියා.

    මේ ත්‍රෙඩ් එක දුවන විදිය ගැන නම් මගේ එච්චරම සංතොසයක් නැහැ, මොකද මේ ක්‍රමේට පොදු හතුරට මොකුත් වෙන්නේ නෑ. මෙහෙම ගියොත් වෙන්නේ හතුරා එකමුතු වෙන්න හදන එක විතරයි.

    ඔයාල හොදටම දන්නවා , කොටින්ව සමූලඝාතනය කරන්න ගිය අවසන් සටන සිද්දවුන හැටි. ඒ මෙහෙයුම සැලසුම් කරපු විදිය කල්පනා කරල බැලුවොත් අදුනගන්න පුලුවන් කාරණා ගොඩක් තියෙනවා. උදාහරණයක් හැටියට අන්තිමට ප්‍රකාශ කරපු යුදමුක්ත කලාපය යුද හමුදාවේ සැලසුම් කරන අය කෑලි තුනකට වෙන් කරලා ඉස්සෙල්ලම කෑලි දෙකක් ගේමක් නැතුව අල්ලල එකෙ හිටපු සාමාන්‍ය මිනිස්සු ටික බේරගත්තා. ඒ කොහොමද ? ප්‍රභාකරන් ඉන්න ඉසව්ව හරියටම නිවැරදිව තීරණය කරගත්තු නිසා. බැරිවෙලාවත් ඒක වැරදුනා නම් මොකද වෙන්නෙ කියලා අමුතුවෙන් කියන්න ඕනා නෑනේ

    ඒනිසා අපි සතුරා ගැන හොදට ඉගෙන ගන්න ඔනා , අධ්‍යනය කරන්න ඕනා. හතුරාගේ ආගම මොකක්ද , ගතිපැවතුම් මොනවද , හතුරා සම්බන්ධ හැම කරුණක්ම හරියට තහවුරු කරල නිවැරදිව අවබෝධ කර ගන්න ඕනා. එහෙම නැතුව මේ ත්‍රෙඩ් වලට රිප්ලයි කරන අයව අවුස්සන එකෙ කිසිම තේරුමක් නැහැ. එ අයට හොදට රිදෙන්න වදින්න තමයි වැඩක් කරන්න ඕනා ( හරියටම බුදු හාමුදුරුවෝ අංගුලිමාලව දමනය කලා වගේ )

    එ මූලොපාය අනුගමනය කරලා මම පොඩ්ඩක් ඔප දාල හදපු වෙන කෙනෙක්ගේ විඩියෝ එකක් තමයි මේ යටින් තියෙන්නෙ. මේ එක ක්‍රමයක් හතුරට රිදෙන්න වදින්න දෙන්න පුළුවන්. බලල ඔයාලගේ ප්‍රතිචාර මට දන්වන්න



    මගේ පර්යේශන වල නිගමනයන්ට අනූවනම් මුස්ලිම් අය ඉස්ලාමය විස්වාස කරන්නේ කරුණු කීපයක් මුල් කරගෙන. කලින් විඩියෝ එක මුල ඉදලා අගටම බලපුවම එයින් එක කරුණක් අවබොධ වෙනවා.

    1 . කුරානේ ආශ්චර්යාත්මක දෙවල් තියෙනවයි කියලා ඒක හරියටම කියෙව්වෙ නැතත් එගැන තියෙන විශ්වාසය ( උදාහරණ හැටියට ලෝකේ , අහස , වැස්ස , ( දිව්‍යලෝකේ ), කදුවැටි, යුක්තාණුවක් (ඩිම්බයක් සහ ශුක්‍රාණුවක් එකතු වුනාම ඇතිවෙන දේ ) වගේ දෙවල් ඇතිවිච්ච හැටි (එයාල හිතන විදියට නම් මැවිච්ච හැටි ) කුරානේ විස්තර කරල තියෙනවලු

    2. එහෙම විස්තරයක් ( ඇත්ත හෝ බොරු වුනත් ) ඒක ඒකාලේ මිනිස්සු කොහොමද දැන ගන්නේ , එහෙම විදියක් නෑනේ , දෙවියෙක්ම තමයි මේක කියන්න ඇත්තේ , ඒනිසා තමයි කුරානය දෙවියෙක්ගෙ වදනක් කියලා එයාල විශ්වාස කරන්නේ. මොහම්මද් දෙවියන්ගෙ පණිවුඩකාරයෙක් ය ඒනිසා එයා කියන හැම දෙයක්ම ඒ විදියටම පිලිගන්න ඕනෙයි කියලා ඉස්ලාම් ආගමික නායකයො උගන්නනවා.

    3. මෙන්න මේ අන්ධ විශ්වාසය පරපුරෙන් පරපුරට පැවත ඒම නිසා තමයි අද මේවගේ කරදර ඇතිවෙලා තියෙන්නේ ( අර මොක්කුද පැටවු ගහනව වගේ).

    මේ කරුණු තුන අවබෝධ වුනා නම් මේ හතුරගෙන් මිදෙන්න ඉතාම අවිහිංසාත්මක ක්‍රමයක් (බුදු හාමුදුරුවෝ අංගුලිමාල දමනය කලා වගේම ) තියෙන බව ඔයාලට වැටහෙන්න ඕන.

    එතකොට අපිට මේ ත්‍රෙඩ් වල බොරුවට වචන නාස්ති කරන්නත් ඕන නැහැ. අපි හිතන දෙත් ඉක්මනින්ම සිද්ද වෙයි.

    ( මම මේ නික්නේම් එක තොරගත්තේ මුස්ලිම් අය මේ නමට ගොඩක් ගරු කරන නිසාත් , එවිදියට පොඩ්ඩක් මුස්ලිම් අය කඩේ යවන්නත් පුලුවන් වෙන නිසාත් , ඒ නිසා සිරාජ් එහෙම කඩේ ගිය නිසාත් හින්දයි , නමුත් මේ ත්‍රෙඩ් එක දැක්කට පස්සේ මගේ ඒ අදහස වෙනස් වුනා )

    Menna mekata uththarayak denna barida?

    http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=6708850&postcount=45

    Oni nam kiyanna mama Sinhalen dannam me thread eke!
     

    ela_eluwa120

    Member
    Apr 23, 2009
    17,654
    691
    0
    Beaver Land
    මම මේ ත්‍රෙඩ් එක කියෙව්වා මුල ඉදල අග වෙනකල් පැය එකහමාරක් තිස්සේ.

    හොදටම හති .............

    හරිම සන්තොසයි මම වගේ හිතන පතන කට්ටියක් අදුනගන්න ලැබීම ගැන.

    මම මේ ගැටළුව සම්බන්ධයෙන් දැන් අවුරුදු තුනක් තිස්සේ පර්යේශන කරගෙන යනවා.මට අවශ්‍ය වුනේ දැනගන්න ඇයි මේ වෙන කවුරුවත් නොකරන විදියට මෙයාල මෙහෙම කරන්නේ කියලයි. ඔයාල දන්නවා සිංහල ක්‍රමය අනූව හැමදේකටම මුල්වෙන දේ හොයන්න තමයි සිංහලයො පුරුදු වෙලා ඉන්නේ ( හේතුඵලවාදය අනුභාවයෙන් වෙන්න ඇති ). ඉතිං මම නිහඩව තනියම මගේ පර්යේශනය කරගෙන ගියා.

    මේ ත්‍රෙඩ් එක දුවන විදිය ගැන නම් මගේ එච්චරම සංතොසයක් නැහැ, මොකද මේ ක්‍රමේට පොදු හතුරට මොකුත් වෙන්නේ නෑ. මෙහෙම ගියොත් වෙන්නේ හතුරා එකමුතු වෙන්න හදන එක විතරයි.

    ඔයාල හොදටම දන්නවා , කොටින්ව සමූලඝාතනය කරන්න ගිය අවසන් සටන සිද්දවුන හැටි. ඒ මෙහෙයුම සැලසුම් කරපු විදිය කල්පනා කරල බැලුවොත් අදුනගන්න පුලුවන් කාරණා ගොඩක් තියෙනවා. උදාහරණයක් හැටියට අන්තිමට ප්‍රකාශ කරපු යුදමුක්ත කලාපය යුද හමුදාවේ සැලසුම් කරන අය කෑලි තුනකට වෙන් කරලා ඉස්සෙල්ලම කෑලි දෙකක් ගේමක් නැතුව අල්ලල එකෙ හිටපු සාමාන්‍ය මිනිස්සු ටික බේරගත්තා. ඒ කොහොමද ? ප්‍රභාකරන් ඉන්න ඉසව්ව හරියටම නිවැරදිව තීරණය කරගත්තු නිසා. බැරිවෙලාවත් ඒක වැරදුනා නම් මොකද වෙන්නෙ කියලා අමුතුවෙන් කියන්න ඕනා නෑනේ

    ඒනිසා අපි සතුරා ගැන හොදට ඉගෙන ගන්න ඔනා , අධ්‍යනය කරන්න ඕනා. හතුරාගේ ආගම මොකක්ද , ගතිපැවතුම් මොනවද , හතුරා සම්බන්ධ හැම කරුණක්ම හරියට තහවුරු කරල නිවැරදිව අවබෝධ කර ගන්න ඕනා. එහෙම නැතුව මේ ත්‍රෙඩ් වලට රිප්ලයි කරන අයව අවුස්සන එකෙ කිසිම තේරුමක් නැහැ. එ අයට හොදට රිදෙන්න වදින්න තමයි වැඩක් කරන්න ඕනා ( හරියටම බුදු හාමුදුරුවෝ අංගුලිමාලව දමනය කලා වගේ )

    එ මූලොපාය අනුගමනය කරලා මම පොඩ්ඩක් ඔප දාල හදපු වෙන කෙනෙක්ගේ විඩියෝ එකක් තමයි මේ යටින් තියෙන්නෙ. මේ එක ක්‍රමයක් හතුරට රිදෙන්න වදින්න දෙන්න පුළුවන්. බලල ඔයාලගේ ප්‍රතිචාර මට දන්වන්න



    මගේ පර්යේශන වල නිගමනයන්ට අනූවනම් මුස්ලිම් අය ඉස්ලාමය විස්වාස කරන්නේ කරුණු කීපයක් මුල් කරගෙන. කලින් විඩියෝ එක මුල ඉදලා අගටම බලපුවම එයින් එක කරුණක් අවබොධ වෙනවා.

    1 . කුරානේ ආශ්චර්යාත්මක දෙවල් තියෙනවයි කියලා ඒක හරියටම කියෙව්වෙ නැතත් එගැන තියෙන විශ්වාසය ( උදාහරණ හැටියට ලෝකේ , අහස , වැස්ස , ( දිව්‍යලෝකේ ), කදුවැටි, යුක්තාණුවක් (ඩිම්බයක් සහ ශුක්‍රාණුවක් එකතු වුනාම ඇතිවෙන දේ ) වගේ දෙවල් ඇතිවිච්ච හැටි (එයාල හිතන විදියට නම් මැවිච්ච හැටි ) කුරානේ විස්තර කරල තියෙනවලු

    2. එහෙම විස්තරයක් ( ඇත්ත හෝ බොරු වුනත් ) ඒක ඒකාලේ මිනිස්සු කොහොමද දැන ගන්නේ , එහෙම විදියක් නෑනේ , දෙවියෙක්ම තමයි මේක කියන්න ඇත්තේ , ඒනිසා තමයි කුරානය දෙවියෙක්ගෙ වදනක් කියලා එයාල විශ්වාස කරන්නේ. මොහම්මද් දෙවියන්ගෙ පණිවුඩකාරයෙක් ය ඒනිසා එයා කියන හැම දෙයක්ම ඒ විදියටම පිලිගන්න ඕනෙයි කියලා ඉස්ලාම් ආගමික නායකයො උගන්නනවා.

    3. මෙන්න මේ අන්ධ විශ්වාසය පරපුරෙන් පරපුරට පැවත ඒම නිසා තමයි අද මේවගේ කරදර ඇතිවෙලා තියෙන්නේ ( අර මොක්කුද පැටවු ගහනව වගේ).

    මේ කරුණු තුන අවබෝධ වුනා නම් මේ හතුරගෙන් මිදෙන්න ඉතාම අවිහිංසාත්මක ක්‍රමයක් (බුදු හාමුදුරුවෝ අංගුලිමාල දමනය කලා වගේම ) තියෙන බව ඔයාලට වැටහෙන්න ඕන.

    එතකොට අපිට මේ ත්‍රෙඩ් වල බොරුවට වචන නාස්ති කරන්නත් ඕන නැහැ. අපි හිතන දෙත් ඉක්මනින්ම සිද්ද වෙයි.

    ( මම මේ නික්නේම් එක තොරගත්තේ මුස්ලිම් අය මේ නමට ගොඩක් ගරු කරන නිසාත් , එවිදියට පොඩ්ඩක් මුස්ලිම් අය කඩේ යවන්නත් පුලුවන් වෙන නිසාත් , ඒ නිසා සිරාජ් එහෙම කඩේ ගිය නිසාත් හින්දයි , නමුත් මේ ත්‍රෙඩ් එක දැක්කට පස්සේ මගේ ඒ අදහස වෙනස් වුනා )

    A typical Shia!
     
    Status
    Not open for further replies.