Jihad supporting Muslims Destroy Temples in SL - බුදු සසුන වැනසීමේ මුස්ලිම් ජාවාර&

Status
Not open for further replies.

ela_eluwa120

Member
Apr 23, 2009
17,654
691
0
Beaver Land

flag-ani.gif


මේ ඇයි...:eek:
 

gazaly

Member
Nov 21, 2006
11,736
207
0
S.A
flag-ani.gif


මේ ඇයි...:eek:

A' Muslim lage Parama hathurage kodiya ne so apita Jews la thamai Dewadaththla..
so mama eyalata wiruddai kiyana eka prasiddiyema kiyanwa... mama jewsla th eka wada karala thiyenawa kalayak so mama dannawa Eyala Muslimla witharak newei eyalage Jathiye nowena Anith maha jathiyak ganama Eyalage Hithana podu Adahasa..

Aagamika washayek Eyala Loke karana deywal Hamoma dannawaney but Eyala Lankawa wage Ratakata Kalayak karapu deywal EK Eke thibuna..wisheysha yenma Ara lankawata wiruddawa UN Eke Genapu Yojanawa gana Eyala Darapu Adahas A'Dawas wala EK Eke Dala thibunaa.. eyalage Sellam gana EK eke thibuna Post walinma dana ganna puluwan.. so mama Kawadath Jews lata Wiruddai.. A'nisa thamai Israel eka Boycott karanna kiyana ekata Dala thiyenney Ehema..
 

ela_eluwa120

Member
Apr 23, 2009
17,654
691
0
Beaver Land
A' Muslim lage Parama hathurage kodiya ne so apita Jews la thamai Dewadaththla..
so mama eyalata wiruddai kiyana eka prasiddiyema kiyanwa... mama jewsla th eka wada karala thiyenawa kalayak so mama dannawa Eyala Muslimla witharak newei eyalage Jathiye nowena Anith maha jathiyak ganama Eyalage Hithana podu Adahasa..

Aagamika washayek Eyala Loke karana deywal Hamoma dannawaney but Eyala Lankawa wage Ratakata Kalayak karapu deywal EK Eke thibuna..wisheysha yenma Ara lankawata wiruddawa UN Eke Genapu Yojanawa gana Eyala Darapu Adahas A'Dawas wala EK Eke Dala thibunaa.. eyalage Sellam gana EK eke thibuna Post walinma dana ganna puluwan.. so mama Kawadath Jews lata Wiruddai.. A'nisa thamai Israel eka Boycott karanna kiyana ekata Dala thiyenney Ehema..

ඉතිං අයියා කොඩිය දැම්මම ඒ රටේ සුලුතර ජන කොටස්සුත් අදාල වෙනවනෙ...:oo:
 
Nov 24, 2008
14,813
575
0
78
A' Muslim lage Parama hathurage kodiya ne so apita Jews la thamai Dewadaththla..
so mama eyalata wiruddai kiyana eka prasiddiyema kiyanwa... mama jewsla th eka wada karala thiyenawa kalayak so mama dannawa Eyala Muslimla witharak newei eyalage Jathiye nowena Anith maha jathiyak ganama Eyalage Hithana podu Adahasa..

Aagamika washayek Eyala Loke karana deywal Hamoma dannawaney but Eyala Lankawa wage Ratakata Kalayak karapu deywal EK Eke thibuna..wisheysha yenma Ara lankawata wiruddawa UN Eke Genapu Yojanawa gana Eyala Darapu Adahas A'Dawas wala EK Eke Dala thibunaa.. eyalage Sellam gana EK eke thibuna Post walinma dana ganna puluwan.. so mama Kawadath Jews lata Wiruddai.. A'nisa thamai Israel eka Boycott karanna kiyana ekata Dala thiyenney Ehema..



America we thiyana Human right thiyena kam.......Israel walata mukuth wenne naaa
:angry::angry::angry::angry:

mokada... UN eken report ekak out unaaa.... Israel human right kada karala kiyala.....Bt america wa eka nishsheeda balaya use karala....
parada kalaaaaaa...


Api wageee podi ratawal walata witharai human right oneeeee......kaala kanni..:angry::angry::angry:
 
Jan 24, 2009
3,532
130
0
ඊශ්‍රාලේ නරකමත් නෑ. වටේම තියෙන රටවල් එකකටවත් බැරිවුනා නේ උන්ට ගේමක් අදින්න, රජ වැඩකාරයෝ:rofl::rofl::rofl:
 

amila_90210

Member
Jul 5, 2008
17,444
436
0
෴පද පේළී෴
දන්නැති නිසා ඇහුවෙ...උයාවත් දන්නවනං කියන්නකො...

A' Muslim lage Parama hathurage kodiya ne so apita Jews la thamai Dewadaththla..
so mama eyalata wiruddai kiyana eka prasiddiyema kiyanwa... mama jewsla th eka wada karala thiyenawa kalayak so mama dannawa Eyala Muslimla witharak newei eyalage Jathiye nowena Anith maha jathiyak ganama Eyalage Hithana podu Adahasa..

Aagamika washayek Eyala Loke karana deywal Hamoma dannawaney but Eyala Lankawa wage Ratakata Kalayak karapu deywal EK Eke thibuna..wisheysha yenma Ara lankawata wiruddawa UN Eke Genapu Yojanawa gana Eyala Darapu Adahas A'Dawas wala EK Eke Dala thibunaa.. eyalage Sellam gana EK eke thibuna Post walinma dana ganna puluwan.. so mama Kawadath Jews lata Wiruddai.. A'nisa thamai Israel eka Boycott karanna kiyana ekata Dala thiyenney Ehema..
ඔය කියලා තියෙන්නේ :) :nerd:
 

ALii

Member
Nov 6, 2009
1,554
69
0
ඊශ්‍රාලේ නරකමත් නෑ. වටේම තියෙන රටවල් එකකටවත් බැරිවුනා නේ උන්ට ගේමක් අදින්න, රජ වැඩකාරයෝ:rofl::rofl::rofl:
ඔන්න මල්ලි වරද්ද ගත්ත තැන:rofl:
 
Jan 24, 2009
3,532
130
0
kiyamu balanna hari de....eesraile lankawata monawath karala ne neh...

ජේ ආර්ගේ කාලේ ඊශ්‍රාලේ අපිට හෙලිකොට්ටෝරුවොත් දීලා තියෙනවා. හමාස් සංවිදානේ කොටින්ට පුහුනුව දීලා/ලබාගෙන තියෙනවා ( ලු ):eek::eek:
 
Status
Not open for further replies.