අපේ ආගම අපි රැක ගනිමු.
![]()
මේ ඇයි...![]()
A' Muslim lage Parama hathurage kodiya ne so apita Jews la thamai Dewadaththla..
so mama eyalata wiruddai kiyana eka prasiddiyema kiyanwa... mama jewsla th eka wada karala thiyenawa kalayak so mama dannawa Eyala Muslimla witharak newei eyalage Jathiye nowena Anith maha jathiyak ganama Eyalage Hithana podu Adahasa..
Aagamika washayek Eyala Loke karana deywal Hamoma dannawaney but Eyala Lankawa wage Ratakata Kalayak karapu deywal EK Eke thibuna..wisheysha yenma Ara lankawata wiruddawa UN Eke Genapu Yojanawa gana Eyala Darapu Adahas A'Dawas wala EK Eke Dala thibunaa.. eyalage Sellam gana EK eke thibuna Post walinma dana ganna puluwan.. so mama Kawadath Jews lata Wiruddai.. A'nisa thamai Israel eka Boycott karanna kiyana ekata Dala thiyenney Ehema..

A' Muslim lage Parama hathurage kodiya ne so apita Jews la thamai Dewadaththla..
so mama eyalata wiruddai kiyana eka prasiddiyema kiyanwa... mama jewsla th eka wada karala thiyenawa kalayak so mama dannawa Eyala Muslimla witharak newei eyalage Jathiye nowena Anith maha jathiyak ganama Eyalage Hithana podu Adahasa..
Aagamika washayek Eyala Loke karana deywal Hamoma dannawaney but Eyala Lankawa wage Ratakata Kalayak karapu deywal EK Eke thibuna..wisheysha yenma Ara lankawata wiruddawa UN Eke Genapu Yojanawa gana Eyala Darapu Adahas A'Dawas wala EK Eke Dala thibunaa.. eyalage Sellam gana EK eke thibuna Post walinma dana ganna puluwan.. so mama Kawadath Jews lata Wiruddai.. A'nisa thamai Israel eka Boycott karanna kiyana ekata Dala thiyenney Ehema..







oka nam math PM ekakin Ahuwa......
israyal flg eka![]()
ඒකතමා...දන්නැති නිසා ඇහුවෙ...උයාවත් දන්නවනං කියන්නකො...
ඔය කියලා තියෙන්නේA' Muslim lage Parama hathurage kodiya ne so apita Jews la thamai Dewadaththla..
so mama eyalata wiruddai kiyana eka prasiddiyema kiyanwa... mama jewsla th eka wada karala thiyenawa kalayak so mama dannawa Eyala Muslimla witharak newei eyalage Jathiye nowena Anith maha jathiyak ganama Eyalage Hithana podu Adahasa..
Aagamika washayek Eyala Loke karana deywal Hamoma dannawaney but Eyala Lankawa wage Ratakata Kalayak karapu deywal EK Eke thibuna..wisheysha yenma Ara lankawata wiruddawa UN Eke Genapu Yojanawa gana Eyala Darapu Adahas A'Dawas wala EK Eke Dala thibunaa.. eyalage Sellam gana EK eke thibuna Post walinma dana ganna puluwan.. so mama Kawadath Jews lata Wiruddai.. A'nisa thamai Israel eka Boycott karanna kiyana ekata Dala thiyenney Ehema..

ඔන්න මල්ලි වරද්ද ගත්ත තැනඊශ්රාලේ නරකමත් නෑ. වටේම තියෙන රටවල් එකකටවත් බැරිවුනා නේ උන්ට ගේමක් අදින්න, රජ වැඩකාරයෝ![]()

ඔන්න මල්ලි වරද්ද ගත්ත තැන![]()
kiyamu balanna hari de....eesraile lankawata monawath karala ne neh...

