youtube බලන්න මල්ලී
tim osman කියලා ගූගල් කරන්න, බලන්න ඒ කෙනාව අඳුරනවද කියලා
මේ අර බින් ලාඩන් නේද?



youtube බලන්න මල්ලී
tim osman කියලා ගූගල් කරන්න, බලන්න ඒ කෙනාව අඳුරනවද කියලා





මම යමි වෙමි. දැන් නම් යකෙක් කන්න නිදිමතයි. සායිෆ් අලී ඛාන්ගේ පිලිතුර මම හෙට බලන්නම්. ටේක් කෙයාර්. ගුඩ් නයිට්මම ගසාලිව කුලප්පු කොරන්න කිව්වේ![]()
මේ අර බින් ලාඩන් නේද?![]()


මම යමි වෙමි. දැන් නම් යකෙක් කන්න නිදිමතයි. සායිෆ් අලී ඛාන්ගේ පිලිතුර මම හෙට බලන්නම්. ටේක් කෙයාර්. ගුඩ් නයිට්






පරිස්සමින් නිදා ගනින්
ගුඩුස් නයිට්


අමතක වුනා. ස්වීට් වෙට් හොට් ඩ්රීම්ස් වේවා



ow a'ka Uney Wena monawath nisaa Newei Israel kiyala Kiyana Rata Un hadala Thiyenney sampoorna Boomiyak Haraha Newei.. Maha Muhuda Mada Dupath thiyenawa wage Kali kaali Palasteen Eka Thiyenawa.. West Bank Eka Eka konakata thiyenney.. Gaza Eka thawa Thanakin so Athara mada Ganwathuwa wage wata wela inney Israel eka.. Ehema unoth Hariyata Attak karanna baha Ratawal 100k ekathu wela gahuwath..ඔය බෙදිලා ඉන්නවා කියපු රටවල්ම නේද සෙට් වෙලා 1948, 1967, දි පොර වෙන්න හදලා අරුන්ගෙන් ගමකට කෑවේ

mata A'ka kiwwa kiyala kisima widiyakin Tharahak ho kulappu weemak Wenney naha.. mokada mama kalinuth kiwwa mama kalayak wada kare Thanikarama Jewslath ekka.. so mata a'ka prashnayak naha Ungaha honda kiwwa kiyalaa..
Namuth Jews la Lankawe Napunsakayanta kiyala Programss Thiyala Kollo Kollo Elipita Heluwen Geniyala Namunsaka 9s latath samajaye thanak Denna kiyagena Colombo wala A'wenuwen Pikating karala Ra Musicle Shows thiyala Lankawe Kollonwa Ponnayanta Abbahi karannata Tay karapu A'wa gana Proof Ekka EK Eke Daala thibuna .. A'ka haraha un Ayudayen Karanna bari Yuddayak kare lankawa Ekka.. A'ken wenney Lankawe edithara Kollonwa Gahanun Langa Pennnta thiyena Pirimi kama Nathi karala Manasikawa Lankawe tharunayinta Gay Karayo karala Adapana karanna Deerga kaaleena wadak kare..
Mama hithanwa Thamath A'ka Colombo wala thiyenawda Koheda Unge Sangamaya.. Um Chater Widiyata 9lawa Andawala Pradarshanayak wage Deyakuth Tibba kiyala Pics ekkama EK eke daala thibuna..
so mehema karana Israel Eka gana mata wada Oya godak hithanna wenawa..
Mokada Jathika Kodiye inna Sinhayagen Niyojanaya Karanney Sinhala Bouddayo.. A' Sinhayawai Un nama kiyanna Akamathi sdathek karanna baluwe..
මම තව අවුරුදු 40ක් විතර තමයි ජීවත් වෙන්න හිතාගෙන ඉන්නේ. බලමු ඒ කාලේ ඇතුලත වත් ඔය රට හෙල්ලේවිද කියලාow a'ka Uney Wena monawath nisaa Newei Israel kiyala Kiyana Rata Un hadala Thiyenney sampoorna Boomiyak Haraha Newei.. Maha Muhuda Mada Dupath thiyenawa wage Kali kaali Palasteen Eka Thiyenawa.. West Bank Eka Eka konakata thiyenney.. Gaza Eka thawa Thanakin so Athara mada Ganwathuwa wage wata wela inney Israel eka.. Ehema unoth Hariyata Attak karanna baha Ratawal 100k ekathu wela gahuwath..
A' Kramaya Thamai Prabakaranuth kare.. Ahinsaka Minissunwa Apeyta thiyan Beyrenna balan Yudda karapu Eka..
Hamadama Israel Kiyana Rata Ehema thiyenney naha.. balamuko wenney Monawada Kiyala Thawa ediriyatath.. edatath Deyak oyata Kiyanna Puluwan widiyata katha karanna adama Full paththak Aran katha karama wenney edata ada kiwwa deywal Hitha hitha post kiyawanna witharai..![]()
machan did u watch The Arrivals series in youtube, its abt the dajjal

ow machan mama baluwa..![]()





උඹලා ඔක්කොමල ආයෙත් මේ ත්රෙඩ් එකේ මුල පිටුව බලලා ආවොත් හොදයි වගේ..
දැන් කට්ටියම යන්නෙ ට්රැක් එකෙන් පිට...

අයියන්ඩී නිහඬයිayyandi වෙනම හූයක් අරිමු ඔය පනත දාන්න, මං ගාව හොඳ තත්වයේ කොපියක් තියෙනව දෙන්නද


Huyak
If you gt a good copy its our luck I hav started a thread already pls make
ur own post wid dem. Its urs nee. mama dana eka hoda na ne![]()
අවුලක් නැහැ ඒක මගෙත් නෙමෙයි මට මේල් එකකින් ආපු එකක්, ඔයාටත් එවන්නම්, හැබැයි තියෙන්නේ PDF ෆෝ මැට් එකෙන්
