Jihad supporting Muslims Destroy Temples in SL - බුදු සසුන වැනසීමේ මුස්ලිම් ජාවාර&

Status
Not open for further replies.
Jan 24, 2009
3,532
130
0
:love::love::love:මම යමි වෙමි. දැන් නම් යකෙක් කන්න නිදිමතයි. සායිෆ් අලී ඛාන්ගේ පිලිතුර මම හෙට බලන්නම්. ටේක් කෙයාර්. ගුඩ් නයිට්
 

gazaly

Member
Nov 21, 2006
11,736
207
0
S.A
මම ගසාලිව කුලප්පු කොරන්න කිව්වේ:lol::lol:


mata A'ka kiwwa kiyala kisima widiyakin Tharahak ho kulappu weemak Wenney naha.. mokada mama kalinuth kiwwa mama kalayak wada kare Thanikarama Jewslath ekka.. so mata a'ka prashnayak naha Ungaha honda kiwwa kiyalaa..

Namuth Jews la Lankawe Napunsakayanta kiyala Programss Thiyala Kollo Kollo Elipita Heluwen Geniyala Namunsaka 9s latath samajaye thanak Denna kiyagena Colombo wala A'wenuwen Pikating karala Ra Musicle Shows thiyala Lankawe Kollonwa Ponnayanta Abbahi karannata Tay karapu A'wa gana Proof Ekka EK Eke Daala thibuna .. A'ka haraha un Ayudayen Karanna bari Yuddayak kare lankawa Ekka.. A'ken wenney Lankawe edithara Kollonwa Gahanun Langa Pennnta thiyena Pirimi kama Nathi karala Manasikawa Lankawe tharunayinta Gay Karayo karala Adapana karanna Deerga kaaleena wadak kare..

Mama hithanwa Thamath A'ka Colombo wala thiyenawda Koheda Unge Sangamaya.. Um Chater Widiyata 9lawa Andawala Pradarshanayak wage Deyakuth Tibba kiyala Pics ekkama EK eke daala thibuna..
so mehema karana Israel Eka gana mata wada Oya godak hithanna wenawa..
Mokada Jathika Kodiye inna Sinhayagen Niyojanaya Karanney Sinhala Bouddayo.. A' Sinhayawai Un nama kiyanna Akamathi sdathek karanna baluwe..
 

ALii

Member
Nov 6, 2009
1,554
69
0
මේ අර බින් ලාඩන් නේද?:shocked::eek::baffled:

:rofl::rofl:
මේ ගැන හෙව්වොත් දැන ගන්න පුලුවන් 9/11 සීන් එකත් ඇතුලෙම ගේමක් කියලා, ඒකෙන් ඉඩක් අල්ලගෙන තමයි ඔසාමා ව හොයන්න ඇෆ්ගනිස්තානේ පීරන්නේ, ඉරාක් වල තෙල් ටික අල්ලගන්න සදාම් ට කෙලියේ, දැන් ඉරාන් අල්ල ගන්න යන්නේ, දන්නවද ඉරාන් වල ඉන්න රාජ්‍ය විරෝධී ත්‍රස්ත සංවිධාන වලට ඇමරිකාවෙන් ආයුධ සපයනවා, ඩූඩ් ඒකෙත් වීඩියො එකක් දැම්ම මම හොයලා දාන්නම්,
 

ALii

Member
Nov 6, 2009
1,554
69
0
:love::love::love:මම යමි වෙමි. දැන් නම් යකෙක් කන්න නිදිමතයි. සායිෆ් අලී ඛාන්ගේ පිලිතුර මම හෙට බලන්නම්. ටේක් කෙයාර්. ගුඩ් නයිට්
:rofl::rofl:
පරිස්සමින් නිදා ගනින්:lol:
ගුඩුස් නයිට්
 
Jan 24, 2009
3,532
130
0
If someone wants to be a gay, its totally ok with me. his choice. He likes 2 have sex with a male, while i prefer a female.
Afterall gays are also humans.:oo::oo::oo:
 

gazaly

Member
Nov 21, 2006
11,736
207
0
S.A
ඔය බෙදිලා ඉන්නවා කියපු රටවල්ම නේද සෙට් වෙලා 1948, 1967, දි පොර වෙන්න හදලා අරුන්ගෙන් ගමකට කෑවේ
ow a'ka Uney Wena monawath nisaa Newei Israel kiyala Kiyana Rata Un hadala Thiyenney sampoorna Boomiyak Haraha Newei.. Maha Muhuda Mada Dupath thiyenawa wage Kali kaali Palasteen Eka Thiyenawa.. West Bank Eka Eka konakata thiyenney.. Gaza Eka thawa Thanakin so Athara mada Ganwathuwa wage wata wela inney Israel eka.. Ehema unoth Hariyata Attak karanna baha Ratawal 100k ekathu wela gahuwath..

A' Kramaya Thamai Prabakaranuth kare.. Ahinsaka Minissunwa Apeyta thiyan Beyrenna balan Yudda karapu Eka..

Hamadama Israel Kiyana Rata Ehema thiyenney naha.. balamuko wenney Monawada Kiyala Thawa ediriyatath.. edatath Deyak oyata Kiyanna Puluwan widiyata katha karanna adama Full paththak Aran katha karama wenney edata ada kiwwa deywal Hitha hitha post kiyawanna witharai.. :)
 

ALii

Member
Nov 6, 2009
1,554
69
0

mata A'ka kiwwa kiyala kisima widiyakin Tharahak ho kulappu weemak Wenney naha.. mokada mama kalinuth kiwwa mama kalayak wada kare Thanikarama Jewslath ekka.. so mata a'ka prashnayak naha Ungaha honda kiwwa kiyalaa..

Namuth Jews la Lankawe Napunsakayanta kiyala Programss Thiyala Kollo Kollo Elipita Heluwen Geniyala Namunsaka 9s latath samajaye thanak Denna kiyagena Colombo wala A'wenuwen Pikating karala Ra Musicle Shows thiyala Lankawe Kollonwa Ponnayanta Abbahi karannata Tay karapu A'wa gana Proof Ekka EK Eke Daala thibuna .. A'ka haraha un Ayudayen Karanna bari Yuddayak kare lankawa Ekka.. A'ken wenney Lankawe edithara Kollonwa Gahanun Langa Pennnta thiyena Pirimi kama Nathi karala Manasikawa Lankawe tharunayinta Gay Karayo karala Adapana karanna Deerga kaaleena wadak kare..

Mama hithanwa Thamath A'ka Colombo wala thiyenawda Koheda Unge Sangamaya.. Um Chater Widiyata 9lawa Andawala Pradarshanayak wage Deyakuth Tibba kiyala Pics ekkama EK eke daala thibuna..
so mehema karana Israel Eka gana mata wada Oya godak hithanna wenawa..
Mokada Jathika Kodiye inna Sinhayagen Niyojanaya Karanney Sinhala Bouddayo.. A' Sinhayawai Un nama kiyanna Akamathi sdathek karanna baluwe..

ඔය ආගම් සීන් උත් උන්ගෙම වැඩ තමයි
 
Jan 24, 2009
3,532
130
0
ow a'ka Uney Wena monawath nisaa Newei Israel kiyala Kiyana Rata Un hadala Thiyenney sampoorna Boomiyak Haraha Newei.. Maha Muhuda Mada Dupath thiyenawa wage Kali kaali Palasteen Eka Thiyenawa.. West Bank Eka Eka konakata thiyenney.. Gaza Eka thawa Thanakin so Athara mada Ganwathuwa wage wata wela inney Israel eka.. Ehema unoth Hariyata Attak karanna baha Ratawal 100k ekathu wela gahuwath..

A' Kramaya Thamai Prabakaranuth kare.. Ahinsaka Minissunwa Apeyta thiyan Beyrenna balan Yudda karapu Eka..

Hamadama Israel Kiyana Rata Ehema thiyenney naha.. balamuko wenney Monawada Kiyala Thawa ediriyatath.. edatath Deyak oyata Kiyanna Puluwan widiyata katha karanna adama Full paththak Aran katha karama wenney edata ada kiwwa deywal Hitha hitha post kiyawanna witharai.. :)
මම තව අවුරුදු 40ක් විතර තමයි ජීවත් වෙන්න හිතාගෙන ඉන්නේ. බලමු ඒ කාලේ ඇතුලත වත් ඔය රට හෙල්ලේවිද කියලා
 

Thushara-SL

Member
Oct 30, 2008
566
10
0
උඹලා ‍ඔක්කොමල ආයෙත් මේ ත්‍රෙඩ් එකේ මුල පිටුව බලලා ආවොත් හොදයි වගේ..

දැන් කට්ටියම ‍යන්නෙ ට්‍රැක් එකෙන් පිට...:no::no::no::no:
 

ALii

Member
Nov 6, 2009
1,554
69
0
උඹලා ‍ඔක්කොමල ආයෙත් මේ ත්‍රෙඩ් එකේ මුල පිටුව බලලා ආවොත් හොදයි වගේ..

දැන් කට්ටියම ‍යන්නෙ ට්‍රැක් එකෙන් පිට...:no::no::no::no:

කාලේ හැටි තමයි :P

සිරාවටම මේ සීන් එකට මොකෝ උනේ, Uhox සහෝදරය පොලීසියට දැනුම් දුන්න කිව්වා, මොනා උනාද දන්නේ නැහැ නේ:baffled: අයියන්ඩී නිහඬයි
 

Ayyandi

Member
Apr 14, 2009
282
124
0
තම්බපණ්ණියේ
2m64f2f.jpg

2rmxx7k.jpg

nqzkia.jpg

1zqaidy.jpg

29vm7ib.jpg

3481qib.jpg

sorry for the picture quality of scanned image,B'coz it was not in gd Quality when i got. :)
 

ALii

Member
Nov 6, 2009
1,554
69
0
ayyandi වෙනම හූයක් අරිමු ඔය පනත දාන්න, මං ගාව හොඳ තත්වයේ කොපියක් තියෙනව දෙන්නද
 

ALii

Member
Nov 6, 2009
1,554
69
0
Huyak :baffled:
If you gt a good copy its our luck I hav started a thread already pls make
ur own post wid dem. Its urs nee. mama dana eka hoda na ne :)

අවුලක් නැහැ ඒක මගෙත් නෙමෙයි මට මේල් එකකින් ආපු එකක්, ඔයාටත් එවන්නම්, හැබැයි තියෙන්නේ PDF ෆෝ මැට් එකෙන්
 
Status
Not open for further replies.