සොහොන;21103971 said:
Macho matah pata kalakirimak wela thiyene
Mukuth atal ekak gana widihak na
Ate salith na
Alevel art kala political - s sinhala -s me result ekata hari haman jobak na huta
Epa wela bun ene sirawata
Ado uba awanka kollek machan...(Hethuwak thiyanawa ehema kiyanna)
Waradinne na ubata..
Hithapan tikak uba monatada kemathi kiyala,jeewithe salli newei machan watine api labana athma thrupthiya.
A athma thrupthiya wenuwen minissu widiyata api ona deyak karai.
Kiyapan apitath aththatama uba monawatada kemathi ?
(Samahara wita eka kema hadana eka wenna puluwan,greeting cards design karana eka wenna puluwan,samahara wita sindu kiyana eka wenna puluwan,Samaharawita bottu padinna wennath puluwan)
Uba kemathi de karanna ubata Aluth adahasak witharai awashya.
Me ahapan wetenna epa ubata be kiyala machan,okkotama issella bona eka nathara karala hitapan(Man dekka EK set ekath ekka set wela nulak dala thibba meke),Adare karapan ube jeewitheta machan.
Uba pahu unu dewal gena hithanna epa ban,nathara karapan eka danmama.
Ubata puluwan machan...