job eke bun රෙවිලා එරිලා ඉන්නෙ බන් help me

miyuru4u

Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    සොහොන;21104071 said:
    Redi adan kohomada bun yane:sorry:

    Wali giya bun ambanekata

    Man ththata 2\3 parak adagena watena gahuwa bun

    Pata seen eka bun :no:

    Italy wala nam pata chatr ekak kawe

    oya tiyenne ubata waradicha tana machan

    tattata gahala eliyata bassa ekek ta kohomad bun hari yanne

    iiseela gedara palayan ammata tattata wadala samawa ganin

    ita pase ea dennage ashirwade aragena jobakata yaman

    eka hitakain jobak karana bari uba kohomada nikan business karanne bun

    business ekak patan ganna hama ekama kalin job karala exp aragena buisness ekata atha gahapu ewun bun

    gedara palayan kollo
     

    gayashan.net

    Well-known member
  • Aug 7, 2008
    1,492
    60
    48
    Around the World
    macho puluwannam podiyata hari ubema buisness ekak patan ganna balapan..wena aya yatathe work karanna akamathinam tamangema podi buisness ekak patan ganna balanna..hemadema hariyai macho
     

    සොහොන

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    13,888
    1,332
    113
    revolυтιoɴαry
    oya tiyenne ubata waradicha tana machan

    tattata gahala eliyata bassa ekek ta kohomad bun hari yanne

    iiseela gedara palayan ammata tattata wadala samawa ganin

    ita pase ea dennage ashirwade aragena jobakata yaman

    eka hitakain jobak karana bari uba kohomada nikan business karanne bun

    business ekak patan ganna hama ekama kalin job karala exp aragena buisness ekata atha gahapu ewun bun

    gedara palayan kollo

    Samaya elane koheda bun pawulama ene ehe

    1 lak wath yai samaya elana :no:

    Wadak na bun giya de giya bun

    Monawa karanada bun

    Podiyata wadakata ata gahanawa
     

    Priyankara90

    Member
    May 23, 2009
    560
    38
    0
    Kuliyapitiya
    සොහොන;21104795 said:
    Samaya elane koheda bun pawulama ene ehe

    1 lak wath yai samaya elana :no:

    Wadak na bun giya de giya bun

    Monawa karanada bun

    Podiyata wadakata ata gahanawa

    පොඩියට කරනවනම් අතේ ගහන්ඩ පටන් ගනින්
     

    XibitZ

    Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa
    සොහොන;21104795 said:
    Samaya elane koheda bun pawulama ene ehe

    1 lak wath yai samaya elana :no:

    Wadak na bun giya de giya bun

    Monawa karanada bun

    Podiyata wadakata ata gahanawa

    පී එම් එකට රිප්ලයි එකක් දාපන්. .
    උබට දැනට පාර්ට් ටයිම් කරන්න වත් ජොබක් නැද්ද?
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    සොහොන;21104795 said:
    Samaya elane koheda bun pawulama ene ehe

    1 lak wath yai samaya elana :no:

    Wadak na bun giya de giya bun

    Monawa karanada bun

    Podiyata wadakata ata gahanawa

    me mokakda yako me kiyala tiyenne

    mama kiwe tota gedara pala kiyala
     

    XibitZ

    Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa
    me mokakda yako me kiyala tiyenne

    mama kiwe tota gedara pala kiyala

    ඌගේ පව්ලම ඉතාලියේ ඉන්නේ. . ඌට සමාවගන්න යනවනම් ලක්ශයක් විතර වියදම්වෙනවලු. . :dull:
     

    Truth-Hunter

    Member
    Jun 15, 2014
    79
    3
    0
    සොහොන;21104071 said:
    Redi adan kohomada bun yane:sorry:

    Wali giya bun ambanekata

    Man ththata 2\3 parak adagena watena gahuwa bun

    Pata seen eka bun :no:

    Italy wala nam pata chatr ekak kawe

    uba italy wala monada kale?
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    උබ නෝමලි දන්න දේවල් මොනාද කියහන් ජොබ් කරන්න කලින්.
    උබේ සි.වි.එකක් මට මැසේජ් කරපන්.
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    ඌගේ පව්ලම ඉතාලියේ ඉන්නේ. . ඌට සමාවගන්න යනවනම් ලක්ශයක් විතර වියදම්වෙනවලු. . :dull:

    yako pawulama italiye innawa nam mu lankwe idan puk gahanwada bun

    apita me rata yanna baruwa dagalanawa nodakin
     

    TNHM

    Well-known member
  • Jan 3, 2017
    5,356
    15,621
    113
    උබ driving වලට ආසනම් ෆාම් එකක් පටන් ගන්නේ ඇයි ?

    මම ඒ කාලේ ඉදන් ආස software පැත්තට. මම 2012 AL . උබට වඩා අවුරුද්දයි වැඩි මල්.

    මගේ ටාගට් එක තිබ්බේ developer කෙනෙක් වෙන්න. මම ඒ කාලේ ගෙදරට වෙලා ඉන්නකොට (ඉගෙන ගන්න කාලේ ) airport එකේ හිට ජොබ් ආවා . මම ගියේ නැත්තේ මම ආස දේ කරන්න ඕන නිසා. දවසකට පැය 4 ක් වගේ නිදාගත්තේ. පට්ටම කට්ටක් කෑවේ.

    දැනුත් ඉන්නේ නිදිමතේ. මේ සතියෙම දවසකට පැය 5ක් වත් නිදාගෙන නැ. උදේට ජොබ් 9 am - 7 pm
    බයික් එකේ ගෙදර ඇවිත් 9 pm - 3 am වගේ වෙනකම් ඉගෙන ගන්නවා.

    උබත් ටාගට් එකක් පික් කරගෙන එකට පලයන්. ඒ යන අතරේ හම්බෙන අතුරු පාරවල් වල යන්න එපා
     

    tintinonline

    Member
    Sep 19, 2013
    1,571
    207
    0
    මෙතන
    සොහොන;21103971 said:
    Macho matah pata kalakirimak wela thiyene :sorry:

    Mukuth atal ekak gana widihak na

    Ate salith na

    Alevel art kala political - s sinhala -s me result ekata hari haman jobak na huta :(

    Epa wela bun ene sirawata:sorry:

    Ado uba awanka kollek machan...(Hethuwak thiyanawa ehema kiyanna)
    Waradinne na ubata..
    Hithapan tikak uba monatada kemathi kiyala,jeewithe salli newei machan watine api labana athma thrupthiya.

    A athma thrupthiya wenuwen minissu widiyata api ona deyak karai.
    Kiyapan apitath aththatama uba monawatada kemathi ?

    (Samahara wita eka kema hadana eka wenna puluwan,greeting cards design karana eka wenna puluwan,samahara wita sindu kiyana eka wenna puluwan,Samaharawita bottu padinna wennath puluwan)

    Uba kemathi de karanna ubata Aluth adahasak witharai awashya.

    Me ahapan wetenna epa ubata be kiyala machan,okkotama issella bona eka nathara karala hitapan(Man dekka EK set ekath ekka set wela nulak dala thibba meke),Adare karapan ube jeewitheta machan.


    Uba pahu unu dewal gena hithanna epa ban,nathara karapan eka danmama.
    Ubata puluwan machan...