job vacancies තියනාවනම් කියන්න කොල්ලනේ මොකක් හරි කමක් නැ අන්තේ ටම වැටිලා ඉන්නේ :-(:-(
B boom312 Member May 2, 2022 2 2 1 May 4, 2022 #1 job vacancies තියනාවනම් කියන්න කොල්ලනේ මොකක් හරි කමක් නැ අන්තේ ටම වැටිලා ඉන්නේ Reactions: senewimala1988, Swordfish27, Rumeshzoysa and 3 others
Mr UNKNOWN Well-known member Jun 19, 2016 11,864 31,103 113 May 4, 2022 #2 උබේ වයස සුදුසුකම් එක්ස්පීරියන්ස් දාල ත්රෙඩ් එක දාපන් යකෝ එතකොටනෙහ් සෙට් වෙන වේකන්සියක් තිබ්බොත් සෙට් කරන්න පුලුවන්. Reactions: Swordfish27, Rumeshzoysa, Ryan08 and 4 others
උබේ වයස සුදුසුකම් එක්ස්පීරියන්ස් දාල ත්රෙඩ් එක දාපන් යකෝ එතකොටනෙහ් සෙට් වෙන වේකන්සියක් තිබ්බොත් සෙට් කරන්න පුලුවන්.
S siri_ayya Well-known member Feb 1, 2022 16,963 1 29,872 113 May 4, 2022 #3 Mr UNKNOWN said: උබේ වයස සුදුසුකම් එක්ස්පීරියන්ස් දාල ත්රෙඩ් එක දාපන් යකෝ එතකොටනෙහ් සෙට් වෙන වේකන්සියක් තිබ්බොත් සෙට් කරන්න පුලුවන්. Click to expand... +1 boom312 said: job vacancies තියනාවනම් කියන්න කොල්ලනේ මොකක් හරි කමක් නැ අන්තේ ටම වැටිලා ඉන්නේ Click to expand... අපිට දිවැස් නෑ යකෝ myself දාපන් අඩුම ගානේ.. Bump Reactions: Rumeshzoysa
Mr UNKNOWN said: උබේ වයස සුදුසුකම් එක්ස්පීරියන්ස් දාල ත්රෙඩ් එක දාපන් යකෝ එතකොටනෙහ් සෙට් වෙන වේකන්සියක් තිබ්බොත් සෙට් කරන්න පුලුවන්. Click to expand... +1 boom312 said: job vacancies තියනාවනම් කියන්න කොල්ලනේ මොකක් හරි කමක් නැ අන්තේ ටම වැටිලා ඉන්නේ Click to expand... අපිට දිවැස් නෑ යකෝ myself දාපන් අඩුම ගානේ.. Bump
SimMaster Well-known member Dec 16, 2015 9,881 13,159 113 May 4, 2022 #4 Bike ekak thiyenawa nam part time hari kamak na. Ubereats hari Pickme food hari duwapan. Reactions: siri_ayya
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 116,005 2 116,156 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ May 4, 2022 #5 බම්ප් Reactions: animation and Any.key
S siri_ayya Well-known member Feb 1, 2022 16,963 1 29,872 113 May 4, 2022 #6 boom312 said: job vacancies තියනාවනම් කියන්න කොල්ලනේ මොකක් හරි කමක් නැ අන්තේ ටම වැටිලා ඉන්නේ Click to expand... කෝ බන් මේ job හොයපු එකා? පෙරේද account එකක් හදාගෙන අද job හොයන් එනවා කියන්නේ කිරියට අලුත් එකෙක් නම් වෙන්න බෑ.. Reactions: Swordfish27
boom312 said: job vacancies තියනාවනම් කියන්න කොල්ලනේ මොකක් හරි කමක් නැ අන්තේ ටම වැටිලා ඉන්නේ Click to expand... කෝ බන් මේ job හොයපු එකා? පෙරේද account එකක් හදාගෙන අද job හොයන් එනවා කියන්නේ කිරියට අලුත් එකෙක් නම් වෙන්න බෑ..
psenarath Well-known member Dec 31, 2007 1,277 377 83 May 5, 2022 #8 boom312 said: job vacancies තියනාවනම් කියන්න කොල්ලනේ මොකක් හරි කමක් නැ අන්තේ ටම වැටිලා ඉන්නේ Click to expand... need someone for travel agency in Negombo. Invoice gahanna, quotation yawanna mewage weda thiyenawa, no experience nam minimum 50/-k wage gewai,
boom312 said: job vacancies තියනාවනම් කියන්න කොල්ලනේ මොකක් හරි කමක් නැ අන්තේ ටම වැටිලා ඉන්නේ Click to expand... need someone for travel agency in Negombo. Invoice gahanna, quotation yawanna mewage weda thiyenawa, no experience nam minimum 50/-k wage gewai,
nidarsha91 Well-known member Sep 21, 2010 6,518 5,341 113 ......පුංචි ඉතාලියේ ....... May 5, 2022 #9 Ai ban minissu aththa katha karanna mechchara baya? Baluwoth fakes 10k withara dawasakata. Reactions: siri_ayya