John Wick 4 - හෝල් එකේ බලන්න හොඳ තැනක් ?

Anathai

Well-known member
  • Mar 28, 2021
    5,537
    7,934
    113
    සවුන්ඩ්ස් එක්ක සුපිරියට බලන්න කොහෙද හොඳ පොට් තියෙන්නේ ?
     

    keerthiyaa

    Well-known member
  • Aug 13, 2017
    1,597
    1,693
    113
    tkts kohomada macho ?
    hathras kolayak print karala..

    weekend 1500 + parking 400 + popcorn 1500 + water bottle 250 + vehicle fuel 1000 :lol:
    weekday nam 800 wage (depend on time of the day)

    Scope/ pvr moke giyat oya ganan tama. nattan oya jaela, anuradapura wage nikan hall ekakata yanda. 250k 300k wei
    bothalekui siga 5 bite ekakui ganna puluwan.
    ------ Post added on Mar 22, 2023 at 4:13 PM
     

    gihand4r

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,583
    3,997
    113
    Lanka
    xiomi VR glasses.Hall eke wage screen size ekak enawalu
    VR daggatma kohomath hall eke wage tama penne. hena athal

    weekend 1500 + parking 400 + popcorn 1500 + water bottle 250 + vehicle fuel 1000 :lol:
    weekday nam 800 wage (depend on time of the day)

    Scope/ pvr moke giyat oya ganan tama. nattan oya jaela, anuradapura wage nikan hall ekakata yanda. 250k 300k wei
    CCC scope gold eke 2000Rs
    CCC scope normal eke 1000Rs
    PVR LUX eke 3000Rs
    PVR normal eketh 1000Rs

    lagadi play house eke 10.45 antman blanna giya. maai kellai witarai mulu hall ekatama lol. un sarin sere awith ah dennek inwa kiyala yanwa :lol:
    ------ Post added on Mar 22, 2023 at 6:01 PM