JVP උන්ට ඡන්දය නොදී සිටීමට සාධාරණ හේතු ගොන්න&a
JVP උන්ට ඡන්දය නොදී සිටීමට සාධාරණ හේතු ගොන්නක්
JVP උන්ට ඡන්දය නොදී සිටීමට සාධාරණ හේතු ගොන්නක්
ආගම අබිං කියාගන්නා උන් දැන් දිස්ත්රික් සභික රැස්වීම් තුලදී සිදුකල බෞද්ධයා කෙරෙහි වූ දේවේශසහත ප්රකාශන නිසාම ඇණකොටාගැනීම් බහුලවී තිබෙන බවට විශ්වාස කටයුතු ආරාංචි මාර්ගවලින් හෙලිවෙමින් පවතිනවා
දිස්ත්රික් මට්ටම් වලින් පසුගිය මාසවලින් බෞද්ධ විරෝධී ප්රකාශන නිසාම උන් විහින් අහිමි කරගත් තරුණ නායකයින් පිරිස අතිවිශාලයි.
දිස්ත්රික් මට්ටම් වලින් පසුගිය මාසවලින් බෞද්ධ විරෝධී ප්රකාශන නිසාම උන් විහින් අහිමි කරගත් තරුණ නායකයින් පිරිස අතිවිශාලයි.
තම පවුලක් සහ හෙංචයියන් විතරක් රැකෙන project හදන රාජපක්ෂලාටත් , තම පක්ශෙටම විපක්ෂකම් කරන රනිල්ලා නිධන් සජිත්ලාටත් , ලද ගෞරවය විහින් කෙලසා ගන්නා ජෙනරල්ලාටත් මාගේ විශේෂ මනාපයක් නොමැති අතර අනුර කුමාරගේ ඒක පුද්ගල විපක්ෂයට ගරු කරමි.
ඒත් පුතේ බෞද්ධ සංස්කෘතියේ අගනාකම් නොපිලිගන්නා තොපේ රතු විපක්ෂය අලුදූලි වනවාට මාගේ අකමැත්තක් නැත.
තවත් විදිහකින් කිවුවොත් දැන් ප්රභාකරන්ට උණත් වෙස් මූණක් දාගෙන ඇවිත් රටේ මිනිස්සුන්ගෙ ප්රශ්න විකුණන්කමින් පක්ෂයේ මනාප ගොඩ රැකගැනීමට හැකියි
ඒත් JVP උඹලාගේ ජරාජීර්ණ ඉතිහාසය(තරුණ හැඟීම් සමඟ රටේ අනාගතය විටෙක මිරිඟුවක්ම කල) අමතකළද ,
අමන ආණ්ඩුව මේච්චල් කිරීමට සිතා ඡන්දය දුන්නද එය මාගේ රටේ මහා සිංහල බෞද්ධ සංස්කෘතිය පාවා දීමක් ලෙස දකිමි..
එහෙයින් තරුණ මිතුරනේ ,
01.උඹලාගේ හැඟීම් ප්රශ්න එක්ක deal දාපු පලියට
02.විසඳුම් වෙනුවට ප්රභා යුද්ධෙන් කරන්න උත්සාහ කරපුදේට මඟ සලසන සහ කාදිනල්ලාගේ සංස්කෘතික මංකොල්ලයට මඟ සලසන තවත් ඡන්දය නැමැති අවිආයුධ උන්වෙතට ලබාදෙන විට දෙතුන් වරක් සිතන්න
අපේකම වෙනුවට කුහක නබිරාළලාගේ හම්බකමට ආවැඩීම් සහ සංස්කෘතියේ අගනාකම් දිනෙන් දින සොරාගැනීම් දැක දැක ඉවසා සිටිය හැකි උන්දලා ඡන්දය දුන්නාට මනාප නැත
2050 තෙක් සිහින දකින හම්බස්ථානය ඉක්මනින් ස්ථාපිත කරගැනීමේ නිදහස උදෙසාත්
මැල්කම්ලාගේ හොරෙන් හොරෙන් දාන සෙල්ලම් එලිපිටම දැමීමට ඉඩ හසර ලබාදීම සඳහාත් ඔබේ වටිනා ඡන්දය ජනතා විපත්ති පෙරමුණටම ලබාදෙන්න
(එසේනම් ඡන්දය දියයුත්තේ MR,RW,SF ලාට බව වරදවා වටහා නොගන්න)
මහින්දගේ Upfa එකත්,රනිල්ගේ UNP යත්, ජෙනරාල්ගේ ප්රජාතන්ත්රවාදයත් තදින්ම පිලිකුල් කරමි.එහෙත් ජවිපෙ සතුව නැති අප සංස්කෘතිය කෙරෙහි වූ යහපත් ආකල්ප එම පක්ෂ 03න් ඉදහිට හෝ දකිමි ඒ තරමටම ජවිපෙ යනු සංස්කෘතික කුහකයන් බහුතරයකගේ පක්ෂයකි මොංගල් මාක්ස් න්යායෙන් සංස්කෘතිය මොඩ්වනු දැකීම උන්ගේ න්යාය වේ
ඒත් පුතේ බෞද්ධ සංස්කෘතියේ අගනාකම් නොපිලිගන්නා තොපේ රතු විපක්ෂය අලුදූලි වනවාට මාගේ අකමැත්තක් නැත.
තවත් විදිහකින් කිවුවොත් දැන් ප්රභාකරන්ට උණත් වෙස් මූණක් දාගෙන ඇවිත් රටේ මිනිස්සුන්ගෙ ප්රශ්න විකුණන්කමින් පක්ෂයේ මනාප ගොඩ රැකගැනීමට හැකියි
ඒත් JVP උඹලාගේ ජරාජීර්ණ ඉතිහාසය(තරුණ හැඟීම් සමඟ රටේ අනාගතය විටෙක මිරිඟුවක්ම කල) අමතකළද ,
අමන ආණ්ඩුව මේච්චල් කිරීමට සිතා ඡන්දය දුන්නද එය මාගේ රටේ මහා සිංහල බෞද්ධ සංස්කෘතිය පාවා දීමක් ලෙස දකිමි..
එහෙයින් තරුණ මිතුරනේ ,
01.උඹලාගේ හැඟීම් ප්රශ්න එක්ක deal දාපු පලියට
02.විසඳුම් වෙනුවට ප්රභා යුද්ධෙන් කරන්න උත්සාහ කරපුදේට මඟ සලසන සහ කාදිනල්ලාගේ සංස්කෘතික මංකොල්ලයට මඟ සලසන තවත් ඡන්දය නැමැති අවිආයුධ උන්වෙතට ලබාදෙන විට දෙතුන් වරක් සිතන්න
අපේකම වෙනුවට කුහක නබිරාළලාගේ හම්බකමට ආවැඩීම් සහ සංස්කෘතියේ අගනාකම් දිනෙන් දින සොරාගැනීම් දැක දැක ඉවසා සිටිය හැකි උන්දලා ඡන්දය දුන්නාට මනාප නැත
2050 තෙක් සිහින දකින හම්බස්ථානය ඉක්මනින් ස්ථාපිත කරගැනීමේ නිදහස උදෙසාත්
මැල්කම්ලාගේ හොරෙන් හොරෙන් දාන සෙල්ලම් එලිපිටම දැමීමට ඉඩ හසර ලබාදීම සඳහාත් ඔබේ වටිනා ඡන්දය ජනතා විපත්ති පෙරමුණටම ලබාදෙන්න
(එසේනම් ඡන්දය දියයුත්තේ MR,RW,SF ලාට බව වරදවා වටහා නොගන්න)
මහින්දගේ Upfa එකත්,රනිල්ගේ UNP යත්, ජෙනරාල්ගේ ප්රජාතන්ත්රවාදයත් තදින්ම පිලිකුල් කරමි.එහෙත් ජවිපෙ සතුව නැති අප සංස්කෘතිය කෙරෙහි වූ යහපත් ආකල්ප එම පක්ෂ 03න් ඉදහිට හෝ දකිමි ඒ තරමටම ජවිපෙ යනු සංස්කෘතික කුහකයන් බහුතරයකගේ පක්ෂයකි මොංගල් මාක්ස් න්යායෙන් සංස්කෘතිය මොඩ්වනු දැකීම උන්ගේ න්යාය වේ
Last edited:




