http://i57.tinypic.com/2h3wqqu.jpg
http://i58.tinypic.com/262y88j.jpg
mewa nan mehema wenne na..nikan boru matha hadala minissu kulappu karanna hadanne natuwa idapan...anduwe gotto tika JVP,DNA ekata baya wela boru kiya kiya hari unwa wattanna puluwan da balanawa... jatika geeya wenas karanna hadana ekata nam mamat wiruddai..
danata tiyena widiya anuwa horunta chande deela tawa rata kanna denne na api nam.. ee nisa DNA/JVP ekata tamai chande denne..
http://i58.tinypic.com/262y88j.jpg
mewa nan mehema wenne na..nikan boru matha hadala minissu kulappu karanna hadanne natuwa idapan...anduwe gotto tika JVP,DNA ekata baya wela boru kiya kiya hari unwa wattanna puluwan da balanawa... jatika geeya wenas karanna hadana ekata nam mamat wiruddai..
danata tiyena widiya anuwa horunta chande deela tawa rata kanna denne na api nam.. ee nisa DNA/JVP ekata tamai chande denne..
Last edited:




ඒත් අද ජේවීපී එක කරන්නේ උගුරට හොරා බේත් බීමක්..
මෙකෙ ඉන්න මීහරක්ට බුද්ධ්ය නැ.ස්තීර දේශපාලන දැනුමක් හො සන්යමයක් නැ,අඩුම ගානෙ jvp එකට මේ පාර 3 වත් ඉතුරු උනොත් ලොකු දෙයක්, බොහො විට 3 වෙනි ස්තානය ෆොනි ඩැහැගනි,