JVP උන්ට ඡන්දය නොදී සිටීමට සාධාරණ හේතු ගොන්න&#

shenat

Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,143
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    http://i57.tinypic.com/2h3wqqu.jpg
    http://i58.tinypic.com/262y88j.jpg

    mewa nan mehema wenne na..nikan boru matha hadala minissu kulappu karanna hadanne natuwa idapan...anduwe gotto tika JVP,DNA ekata baya wela boru kiya kiya hari unwa wattanna puluwan da balanawa... jatika geeya wenas karanna hadana ekata nam mamat wiruddai..

    danata tiyena widiya anuwa horunta chande deela tawa rata kanna denne na api nam.. ee nisa DNA/JVP ekata tamai chande denne..
     
    Last edited:

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,143
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    1982131_278313322323122_1063759449_n.jpg

    :yes::yes::yes::yes::yes:
     

    flag au:

    Well-known member
  • Jun 5, 2010
    5,872
    1,350
    113
    MR කරපුවා බලන්න පලුවන් ඕනෑම ගමකට ගීහාම....internet එකන් චන්දය කරන්න බැ...Mr තව 10 YEARS VALID
     

    anton2

    Active member
  • Apr 1, 2009
    860
    129
    43
    Colombo
    මහින්දයා මූට පු* ඇරලා
    පට්ට ආතල් එකක් දීලා තියෙනවා....
    ගෝඨා මූගේ අම්මා එක්ක බුදියගත්තාද දන්නෑ.....ඌත් අනුන්ගේ ගෑණුන් එක්කනේ බුදිය ගන්නේ

     

    kasunacrox

    Active member
  • May 29, 2010
    956
    59
    28
    ජේවීපී වගේ සමාජවාදේ ගැන කියවන පක්ශ හැම එකක්ම වගේ ආගමික මත වලට සoස්කෘතික මත වලට මුල්තැනක් දෙන්නෙ නෑ..කොටින්ම කිව්වොත් ආගමක් දහමක් සන්ස්කෘතියක් ගැන සතපහක විස්වාසයක් ඒ අය ලඟ නෑ..සමාජවාදේ ගැන හරියට දන්න එවුන් මේක දන්නවා..

    ඒත් ඒ සමාජවදේ මේ වගේ රටකට ගෙනල්ල ගෙඩිය පිටින් අතාරින්න බෑ..:no::no: ඒ ඒ දේවල් වෙනස් කරගෙනයි මේන් කැම්පේන් එක පටන් ගන්න ඕන..:nerd: ඒත් අද ජේවීපී එක කරන්නේ උගුරට හොරා බේත් බීමක්..:no: ජේවීපී එකට හොඳ චන්ද පදනමක් හදාගන්න පුලුවන් ආගමික සන්ස්කෘතික දේවල් අගය කරලා.. ඒවට මුල්තැනක් දීලා..මිනිස්සු ඒ දේවලුත් අනිවාර්යෙන් බලාපොරොත්තු වෙනවා..නායකත්වයක් ගැන ජේවීපී එකේ අදහසක් තියෙනවා නම් ඒ අය මේ දේවල් ගැනත් හිතන්න ඕන.. :nerd: ඒත් අද ජේවීපී එක ඒ දේ තාම කරන්නේ නම් නෑ :no:


    Adooo 100% samajawaadedi agamata thanak na kiyala api dannawa... eee wagema samajawadaya kiyana sankalpe athule aagama bahara keruwe ai kiyalath api dannawa... habai eka deyak mathaka thiya ganin machn...oya kiyana samajawaade thiyana hama ekakma ehempitin meheta atha arinna tharan JVP 1 gonnu na ban... Eee wage gonnu inne aaanduwe... adu tharame A/L wath pass nathi kisima wadagath kamak nathi kisima lajjawak sadaacharayak nathi hampada bath balayanta chande denawata wada kooti waarayak hodai JVP 1 ta chande dena eka.. Un adu tharame rate thiyana aththama prashna wenuwenwath katha karanawa... aaanduwe ewun danne minissunge salli yatimadi gahannai horakan karannai chandi part daannai witharai... aththama kiyanawanan aanduwe un karanne apen kaala apitama arina eka... :no::no::no::no::no:
     
    Last edited:

    Ridila

    Member
    Jun 20, 2013
    319
    16
    0
    ABQ
    MR කරපුවා බලන්න පලුවන් ඕනෑම ගමකට ගීහාම....internet එකන් චන්දය කරන්න බැ...Mr තව 10 YEARS VALID
    තව අවුරුදු කිහිපයකින් කැඩී යන තාර පාරවල් වලට රැවටෙන් උන් මරා ට කතිරය ගසති
    රටේ දිගුකාලීන යහපැවැත්ම සිතන බුද්ධිමතුන් ජවිපෙ ට කතිරය ගසති
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    uba wage anduwe bath gottek ekka mona kathada ban
    api jvp ekata chande denne un horu nowena hinda
    ratata adare hinda
    ratata wadakata athi deyak karana hinda

    දෙක වසරෙ මොලයක් තියෙන උබ වගේ හාල්පාරුවෝ එක්ක මොන තර්කද බන්?

    Adooo 100% samajawaadedi agamata thanak na kiyala api dannawa... eee wagema samajawadaya kiyana sankalpe athule aagama bahara keruwe ai kiyalath api dannawa... habai eka deyak mathaka thiya ganin machn...oya kiyana samajawaade thiyana hama ekakma ehempitin meheta atha arinna tharan JVP 1 gonnu na ban... Eee wage gonnu inne aaanduwe... adu tharame A/L wath pass nathi kisima wadagath kamak nathi kisima lajjawak sadaacharayak nathi hampada bath balayanta chande denawata wada kooti waarayak hodai JVP 1 ta chande dena eka.. Un adu tharame rate thiyana aththama prashna wenuwenwath katha karanawa... aaanduwe ewun danne minissunge salli yatimadi gahannai horakan karannai chandi part daannai witharai... aththama kiyanawanan aanduwe un karanne apen kaala apitama arina eka... :no::no::no::no::no:

    හරි බන් ජේවීපී එකේ දැක්ම පැහැදිලියි,ඒත් උබ කොහොමද කියන්නේ ආගමික සන්ස්කෘතික මතවාද ජේවීපී එකෙන් බැහැර කරන්නේ නෑ කියලා? :no:
     

    wdk

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    5,269
    673
    113
    🇱🇰
    මහින්දයා මූට පු* ඇරලා
    පට්ට ආතල් එකක් දීලා තියෙනවා....
    ගෝඨා මූගේ අම්මා එක්ක බුදියගත්තාද දන්නෑ.....ඌත් අනුන්ගේ ගෑණුන් එක්කනේ බුදිය ගන්නේ


    :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ම් ඔව ඔක්කොම් ඇත්ත මාඑතු 29 වෙනිදට මෙකෙ ඉන්න ගොඩක් jvp අදහන මීහරක්ට දවල් තරු පෙනෙයි.:lol::lol: ඉස්සර ෆොනි පස්සෙ ගියා මේ කුක්කො ටික,ෆොනි මගෙ දෙයිය ඉල්ලනවනම් @ක උනත් දෙනව කියල.:lol::lol::lol::lol: දැන් අනුරය පස්සෙ යනව.:lol::P මෙකෙ ඉන්න මීහරක්ට බුද්ධ්ය නැ.ස්තීර දේශපාලන දැනුමක් හො සන්යමයක් නැ,අඩුම ගානෙ jvp එකට මේ පාර 3 වත් ඉතුරු උනොත් ලොකු දෙයක්, බොහො විට 3 වෙනි ස්තානය ෆොනි ඩැහැගනි,:)