JVP උන්ට ඡන්දය නොදී සිටීමට සාධාරණ හේතු ගොන්න&#

wdk

Well-known member
  • Oct 22, 2012
    5,269
    673
    113
    🇱🇰
    වෙන්ඩ පුලුවන් ආණ්ඩුවෙ හො විපක්ශෙ ඉදන් ජාතික ගීත දෙකක් ඔනෙ,උතුරට ජාතික කොඩිය ඔනෙ නැ වගේ බලු කතා කියන පරයො ඔකොම සුද්දගෙ කටු ලොවන උන්, වාසුල නටන්නෙ ලබන චන්දෙ ඒනකන් විතරයි ඔකුන්ට ගහල එලවන්නෙ වරෙවුකො චන්දෙ ඉල්ලනඩ.:):)

    අනෙ ගොන් කබ්බ බොලාට කොකටත් තෙයිලෙ සුද්දගෙ කටු ලොවන උන් කියන එක...බොලගෙ ආඩුවෙ තමයි දෙශදොහියො ත්‍රස්තවාදියො කුඩු කාරයො ස්ත්‍රි දුශකයො..කසිප්පු කාරයො ඔක්කොම ඉන්නෙ..උන්වත් පන්නපන්කො එහෙනම්... :angry::angry::angry:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඔය ජාතික ගී කතාව සංධානෙ ගොබිලොන්ගෙ තවත් ගැටයක්. මොකද මුන් මේ පාර jvp එකට නොසෑහෙන්න බයවෙලා ඉන්නෙ. පේනවනෙ මේ ත්‍රෙඩ් වැටෙන හැටි
    මතකනෙ ඡන්දෙ ලග ජෙනරාල් ගේ සුදු කොඩි කතාව පචවාහිනියෙයි නයිටී යෙනුයි විනාඩි පහෙන් පහට දැම්මා. ජෙනරාල් පැරදුනෙත් ඕක හින්දා.
    සන්ධානෙ ගොබ්බයො වගේ නෙමෙයි අනුර කුමාර කියන්නෙ ඉගෙන ගත්තු මිනිහෙක් bsc උපාධිධාරියෙක්
    මම නම් හිතන්නෙ නෑ මිනිහා ඡන්දයක් ළග ඔය වගේ බූරු කතාවක් කියන්නැති කියලා :lol::lol::lol::lol:
    උපාධිය යටයි බන් සුද්දගෙ සල්ලි වලට, එතකොට විජිත හේරත් චන්දෙ ලග තියාගෙන උතුරින් හම්බුන සමූහ මිනි වල හමුදාවෙන් වෙඩි තියපු දෙමල මිනිස්සුන්ගෙ කියල කියුවෙ.:angry::angry: ඒව මොනවද අඩුම ගානෙ විග්නේශ්වරන්වත් ඒක කියුවද?????
    දන්නෑ බන්. පත්තර නම් බලන්න වෙන්නෙම නෑ.. හැබැයි එහෙම කිව්වා නම් මහ ජඩ වැඩක් ඒක..:angry:
    උබ මේක දැම්මොත් මගේ ඊලග චන්දෙ MR ට. අනිවා.. :):)
    පුලුවන්නම් හොයල දාපන්.. :P:P:P
    හොයනව :)
     

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    Ehemada? :lol: Danno danithi. BTW 87/88/89 kale umbe wayasa keeyada?



    tharuna nagiteema = CTB bus,transformer ginithebima,pasal/uni/Factory waseema,nila nolath adiri neethiya demeema/kada weseema ,gramasewaka,principal la,kala karuwo hamuda-police ewunge ammala/thathala pawa mereema,rajaye sewa bida dammema athulu thawath ...


    kollo maruwe anduwen :yes: Anduwa kollanwa marana thenata genawe JVP eken

    Bola.. 88-89 kiyanne lanka history eke 2 yrs witharay. umba 88-89 gena katha karanna issella ey 83 eewa gena kiyanne neththe? anika 88-89n passe JVP eka 94 di, aapahu deshapalaneta aawa, 94 indala ada wenakam un innawa. kiyanna deyak nethuwa.. hemadama kiyana baile kiyanne nethuwa hitapan ban
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අනෙ ගොන් කබ්බ බොලාට කොකටත් තෙයිලෙ සුද්දගෙ කටු ලොවන උන් කියන එක...බොලගෙ ආඩුවෙ තමයි දෙශදොහියො ත්‍රස්තවාදියො කුඩු කාරයො ස්ත්‍රි දුශකයො..කසිප්පු කාරයො ඔක්කොම ඉන්නෙ..උන්වත් පන්නපන්කො එහෙනම්... :angry::angry::angry:
    ජාතික ගීත දෙකක් ඔනෙ කියන්නෙ සුද්දගෙ කටු ලොවන උන් තමයි,මොක නතර කරන්ඩත් කලින් රට බේර ගන්ඩ ඔනෙ,ඊලම බුහි වෙන්ඩ කලින් ඒවට උල්පන් දන් දෙන අනුරල වගේ මිහරක්ව ගස් බදින්ඩ ඔනෙ.
     

    wdk

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    5,269
    673
    113
    🇱🇰
    උපාධිය යටයි බන් සුද්දගෙ සල්ලි වලට, එතකොට විජිත හේරත් චන්දෙ ලග තියාගෙන උතුරින් හම්බුන සමූහ මිනි වල හමුදාවෙන් වෙඩි තියපු දෙමල මිනිස්සුන්ගෙ කියල කියුවෙ.:angry::angry: ඒව මොනවද අඩුම ගානෙ විග්නේශ්වරන්වත් ඒක කියුවද?????


    හොයනව :)

    එහෙම කියපු තැනක් පෙන්නපන්... එතකොට කොටි නායකයන්ට පලාත්සබා පලනය කරන්න දෙන එක...මිනිස්සු දහස් ගානක් මරපු කොටි නායකයොන්ට පක්ශ සභාපතිකම් දෙන එක හොදද..?? කොටින්ට මුල්මය ආදාර කරපු අවි ආයුද සැපයුව කෙපිලා දෙශපාලන රැකවරන තියන් ඉන්න එක හොදද..??
     

    wdk

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    5,269
    673
    113
    🇱🇰
    Bola.. 88-89 kiyanne lanka history eke 2 yrs witharay. umba 88-89 gena katha karanna issella ey 83 eewa gena kiyanne neththe? anika 88-89n passe JVP eka 94 di, aapahu deshapalaneta aawa, 94 indala ada wenakam un innawa. kiyanna deyak nethuwa.. hemadama kiyana baile kiyanne nethuwa hitapan ban
    :yes::yes::yes::yes::yes:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    එහෙම කියපු තැනක් පෙන්නපන්... එතකොට කොටි නායකයන්ට පලාත්සබා පලනය කරන්න දෙන එක...මිනිස්සු දහස් ගානක් මරපු කොටි නායකයොන්ට පක්ශ සභාපතිකම් දෙන එක හොදද..?? කොටින්ට මුල්මය ආදාර කරපු අවි ආයුද සැපයුව කෙපිලා දෙශපාලන රැකවරන තියන් ඉන්න එක හොදද..??
    අද kp ට වැඩිය අනුර කුමාර කොටිය වෙලා ,kp, රට්ට ජාතික ගීත දෙකක් ඔනෙ කියනවද?? ඔය කොටි අපි පන්නව මාර්තු 29 :):)
     

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    අද kp ට වැඩිය අනුර කුමාර කොටිය වෙලා ,kp, රට්ට ජාතික ගීත දෙකක් ඔනෙ කියනවද?? ඔය කොටි අපි පන්නව මාර්තු 29 :):)

    ane mal ponniye.. koo umba thawama pennu nehe ne evidence. Anura Kumara ehema kiwwa eewa pennapanko, thawama hoyanawada?
     

    Jolly_Roger

    Well-known member
  • May 2, 2009
    10,600
    1,606
    113
    Colombo XOR Matara
    දන්නෑ බන්. පත්තර නම් බලන්න වෙන්නෙම නෑ.. හැබැයි එහෙම කිව්වා නම් මහ ජඩ වැඩක් ඒක..:angry:

    ow anduwe ewun lokuwata mada gahanna kiyana ewa. but anura kiyala thiyanawa jathika geeya demalen gayeema waraddk nemei kiyala.but oka thibbe LankaCnews eke :P kohomath eken kiyanne naha jathika gee 2k thiyenna ona kiyala. :no::no:
     
    Last edited:

    Mirrors

    Well-known member
  • Feb 29, 2012
    2,543
    386
    83
    කෑගල්ලේ
    අද kp ට වැඩිය අනුර කුමාර කොටිය වෙලා ,kp, රට්ට ජාතික ගීත දෙකක් ඔනෙ කියනවද?? ඔය කොටි අපි පන්නව මාර්තු 29 :):)

    ගොන් කතා කියන්නේ නැතුව ඉදපන්..
    සාදක ඇතුව චෝදනා කරපන් මචන්.
    උබ ඕක 29 වෙනකන් හොයයි..
    එතකොට LTTE එකෙන් රටෙන් බාගයක් ඉල්ලපු එක නෙවයි වැරැද්ද..
    උබනම් වචනයේ පරිසමාර්ථ අර්ථයෙන්ම MR ට පුක දෙනවා බන්.
    නොදකින් උබ නම්..


    :angry::angry::angry::angry::angry:
     

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,337
    1
    13,268
    113
    Gotham City
    ජේවීපී වගේ සමාජවාදේ ගැන කියවන පක්ශ හැම එකක්ම වගේ ආගමික මත වලට සoස්කෘතික මත වලට මුල්තැනක් දෙන්නෙ නෑ..කොටින්ම කිව්වොත් ආගමක් දහමක් සන්ස්කෘතියක් ගැන සතපහක විස්වාසයක් ඒ අය ලඟ නෑ..සමාජවාදේ ගැන හරියට දන්න එවුන් මේක දන්නවා..

    ඒත් ඒ සමාජවදේ මේ වගේ රටකට ගෙනල්ල ගෙඩිය පිටින් අතාරින්න බෑ..:no::no: ඒ ඒ දේවල් වෙනස් කරගෙනයි මේන් කැම්පේන් එක පටන් ගන්න ඕන..:nerd: ඒත් අද ජේවීපී එක කරන්නේ උගුරට හොරා බේත් බීමක්..:no: ජේවීපී එකට හොඳ චන්ද පදනමක් හදාගන්න පුලුවන් ආගමික සන්ස්කෘතික දේවල් අගය කරලා.. ඒවට මුල්තැනක් දීලා..මිනිස්සු ඒ දේවලුත් අනිවාර්යෙන් බලාපොරොත්තු වෙනවා..නායකත්වයක් ගැන ජේවීපී එකේ අදහසක් තියෙනවා නම් ඒ අය මේ දේවල් ගැනත් හිතන්න ඕන.. :nerd: ඒත් අද ජේවීපී එක ඒ දේ තාම කරන්නේ නම් නෑ :no:
    හරි ජෙවීපී eka පැත්තකින් තියෙමු .දැන් අපි මේ තියෙන ආණ්ඩුව ගමු .උන් ඔය කියන ආගාටයි සංස්කෘතියාටයි ගරු කරනවද ? අපි බලමු ඒ ගෝල්ලෝ කොහොමද ගරු කරන්නේ කියලා .බුද්ධසාශන ඇමති වගේම අගමැති තනතුර දරණ කෙනා කුඩු කිලෙ දෙසියගානක් රටට ගේනවා .ආණ්ඩුවේම අනුග්‍රහය ලබන බොදුබල සේනාව තවත් ආණ්ඩුවෙම අනුග්‍රහය ලබන උලමා සංවිධානයත් එක්ක බොරුවට අපිට පේන්න කෙළ ගන්නවා .ජනාධිපතියා බෙත්ලෙහෙමේ දේව මෙහෙයට සහභාගී වෙනකොට එහෙ ඉන්න එවුන් ක්‍රිස්තියානි පල්ලි කඩනවා .ඒ වගේම මහින්දයා ගිහින් මුස්ලිම් රටවල් වලට නැවිලා එන අතරේ මෙහෙ උන් හලාල් වලට මරාගන්නවා .දැන් වැඩිය ඕනේ නැහැ ආණ්ඩුවේ ඇමති මණ්ඩලේම උන් ඉන්නවා ගණිකා වෘතිය නීති ගත කරන්න ඕනේ කියලා කෑගහන උන් .ඒවගේම කැසිනෝ පනතට අත උස්සම ධර්ම රාජ්‍යට යන සෙට් එකකුත් ඉන්නවා .බුදුන්ට අපහස වෙන විදියට හදපු සිද්ධාර්ත ගෞතම චිත්‍රපටය මෙහෙ කැත නැතුව පෙන්නුවා .ඒත් ජේසුස් වහන්සේගේ විවාහයක් ගැන කියවෙන ඩා වින්සි කෝඩ් ෆිල්ම් එක මෙහෙ පෙන්නන එක තහනම් කරා .මොකද මහින්දගේ ගෑනි ක්‍රිස්තියානි නේ .ඔන්න බෞද්ධ රටේ බුද්ධාගමට සළකන විදිය .ව්‍යවස්තාවෙන්ම තියෙනවා බුද්ධාගම රකින්න ඕනේ කියලා .ඒත් මහින්ද ඒක කරන්නේ නැහැ නේ .මොකද එහෙම කරනවානම් බොදුබල සේනා ඕනේ නැහැ නෙ? .ඉතිං දැන් ඒ ඉන්නේ ආගමටයි සංස්කෘතියටයො ගරුකරන ආණ්ඩුවක් නෙමේ නේ .ජේ .වී.පී එක බෙහෙත් බොන්නේ උගුරට හොරා . හැබයි ඒ ආණ්ඩුව මිනිස්සුන්ගේ දත් තියෙද්දි විදුරුමහ ගලවගෙන යන ආණ්ඩුවල් .එහෙම එවුන් රට කරනවනවට වඩා උගුරට හොරා හරි බෙහෙත් බොන උන් හොඳා ආයුබෝවන්ඩ
     

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,337
    1
    13,268
    113
    Gotham City
    අද kp ට වැඩිය අනුර කුමාර කොටිය වෙලා ,kp, රට්ට ජාතික ගීත දෙකක් ඔනෙ කියනවද?? ඔය කොටි අපි පන්නව මාර්තු 29 :):)
    ඔව් ඉතිං කේ .පී ගෙන් කුට්ටිය ගිලලානේ ඉන්නේ උඹේ මහ එකා .ඒක නිසා ඌට මුකුත් කියන්නේ නැහැ .අනුර කුමාර ජාතික ගීයවල් යි ඉල්ලන්නේ .හැඹැයි එයා කරුණා අම්මාන්ලා පිල්ලෙයාන්ලා වගේ දළදා මාලිගාවට බෝම්බ ගහලා ,අරන්තලාවෙ වගේ හාමුදුරුවරුන්ව කපලා මරන්න අණදුන්නේ නැහැ .ඒ වගේම කේ .පී වගේ කොටින්ව ශක්තිමත් කරන්න ජාත්‍යන්තරයේ මුදල් එක්කහු කරේ නැහැ .ඒ වගේම උබේ ගොබ්බ විමල් වගේ ලොක බැංකුවේ ප්ලග් ගලවලා ගූගල් තහන්ම් කරන්න පොර ටෝක්ස් දීලා තමගේ ගෑනිව ඇමරිකන් ඉන්ටර්නැෂනල් කොලේජ් එකේ උගන්වන්න යවන්නේ නැහැ .ඒ වගේම ලක්ෂ ගාණක කරන්ට් බිලක් අනුරකුමාරගේ ගෙදර නැහැ .ඉතිං කවුද සාපේක්ෂව හොඳ අයුබෝවන්ඩ
     
    • Like
    Reactions: Mirrors

    dayamperera

    Active member
  • May 31, 2008
    651
    125
    43
    1794699_709870672398891_1377971324_n.jpg
     

    Jolly_Roger

    Well-known member
  • May 2, 2009
    10,600
    1,606
    113
    Colombo XOR Matara
    ගොන් කතා කියන්නේ නැතුව ඉදපන්..
    සාදක ඇතුව චෝදනා කරපන් මචන්.
    උබ ඕක 29 වෙනකන් හොයයි..
    එතකොට LTTE එකෙන් රටෙන් බාගයක් ඉල්ලපු එක නෙවයි වැරැද්ද..
    උබනම් වචනයේ පරිසමාර්ථ අර්ථයෙන්ම MR ට පුක දෙනවා බන්.
    නොදකින් උබ නම්..


    :angry::angry::angry::angry::angry:
    o94cyd.jpg
     

    Mirrors

    Well-known member
  • Feb 29, 2012
    2,543
    386
    83
    කෑගල්ලේ
    ඔව් ඉතිං කේ .පී ගෙන් කුට්ටිය ගිලලානේ ඉන්නේ උඹේ මහ එකා .ඒක නිසා ඌට මුකුත් කියන්නේ නැහැ .අනුර කුමාර ජාතික ගීයවල් යි ඉල්ලන්නේ .හැඹැයි එයා කරුණා අම්මාන්ලා පිල්ලෙයාන්ලා වගේ දළදා මාලිගාවට බෝම්බ ගහලා ,අරන්තලාවෙ වගේ හාමුදුරුවරුන්ව කපලා මරන්න අණදුන්නේ නැහැ .ඒ වගේම කේ .පී වගේ කොටින්ව ශක්තිමත් කරන්න ජාත්‍යන්තරයේ මුදල් එක්කහු කරේ නැහැ .ඒ වගේම උබේ ගොබ්බ විමල් වගේ ලොක බැංකුවේ ප්ලග් ගලවලා ගූගල් තහන්ම් කරන්න පොර ටෝක්ස් දීලා තමගේ ගෑනිව ඇමරිකන් ඉන්ටර්නැෂනල් කොලේජ් එකේ උගන්වන්න යවන්නේ නැහැ .ඒ වගේම ලක්ෂ ගාණක කරන්ට් බිලක් අනුරකුමාරගේ ගෙදර නැහැ .ඉතිං කවුද සාපේක්ෂව හොඳ අයුබෝවන්ඩ

    මේකට ඕකටත් කියන්න දෙයක් තියනවා බන්..
     

    Nirmal1991

    Member
    Nov 4, 2012
    2,004
    177
    0
    Bola.. 88-89 kiyanne lanka history eke 2 yrs witharay. umba 88-89 gena katha karanna issella ey 83 eewa gena kiyanne neththe? anika 88-89n passe JVP eka 94 di, aapahu deshapalaneta aawa, 94 indala ada wenakam un innawa. kiyanna deyak nethuwa.. hemadama kiyana baile kiyanne nethuwa hitapan ban

    83 kale wune jathi wadi kolahlene ban, jathi wadi kolahal oyta kalinuth wela thienawa, suddage kaleth wela thienawa. Anika JVP eka rata hadanna katha karana minissu widiyata rate depala winasa kirima ethakota harida? :lol:
    1994 idan adatath strikes, University problems athi karanne JVP eka thamai :P
     

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,337
    1
    13,268
    113
    Gotham City
    83 kale wune jathi wadi kolahlene ban, jathi wadi kolahal oyta kalinuth wela thienawa, suddage kaleth wela thienawa. Anika JVP eka rata hadanna katha karana minissu widiyata rate depala winasa kirima ethakota harida? :lol:
    1994 idan adatath strikes, University problems athi karanne JVP eka thamai :P
    හරි මචං .88-89 දැන් ගෙවිලා ඉවරනේ .අපි ගමු 2013 .2013 දී වතුර ඉල්ලලා උද්ඝෝෂණය කරපු මිනිස්සුන්ට ආණ්ඩුවේ වෙඩිතිබ්බ එක හරිද ? එතකොට වනාතෙන් බාල ගෙවල් හදලා මිනිස්සුන්ට බලෙන් පන්නලා ඒ ඉඩම් චීනෙට කුණු කොල්ලේට විකුණන එක හරිද ? ඒ වගේම බුද්ධසාශන ඇමති කුඩු කිලෝ දෙසිය ගානක් ගේන එක හරිද ? අනික 8-89 කාලේ මැරුවේ නිකන් එවුන්ව නෙමේ මිනිස්සුන්ට අසාධාරණ වැඩ කරපු උන් සහ සමාජ අසම්මත ලෙස ක්‍රියා කරපු උන්. උදාහරණයක් ලෙස කුඩු මුදලාලි (දුමින්ද සිල්වා වගේ අය ) ,කසිප්පු මුදලාලිලා ,ගණ්නිකාවො ,ea වගේම කඩවල් වල බාල ප‍්රමිතියෙන් බඩු විකුණන එවුන් .ඒ වගේම අසාධාරණයෙන් අහින්සක මිනිස්සුන්ව යටපත් කරගෙන ඉන්න පාලකයෝ සහ නිලධාරින් .ඒ වගේම කලාව සංස්කෘතිය විනාශකරන්න දායක උන කලා කරුවෝ මාධ්‍යවේදියෝ වගේ අය .උඹ බලලා ඇති අන්නියන් දෙමළ ෆිල්ම් එක .අන්න එකේ අන්නියන් මරන්නේ එක එකාව .ඒ නිකන් නෙමේ නේ .අසාධාරන දුර්ජන වැඩ කරන අයව .අන්න ඒ වගේ තමා එදා ජේ .වී.පී එක කරේ .අනික ඔය පාතාලේ මැරයෝ කියන උන්වත් හොය හොය මැරුවා .ඉස්සර පාතාලේ බයයි ජේ .වී.පී එකට. අහලා බලපන් පරණ උන්ගෙන් .උඹට තවත් තේරෙන්න කියනවානම් උබ බලලා තියෙනවද බැට්මෑන් බිගින්ස් .අන්න එකේ ඉන්නව රාස් අල් ගුල් කියලා එකෙක්. ඌට තියෙනවා සෙට් එකක් ඡායා කණ්ඩායම කියලා .අන්න ea සෙට් එකෙන් කරන්නේ ඔය අපරාධකාරයෝ පාතාලේ උන්ව හොය හොය මරන එක .අන්න ඒවගේ තමා ඒදා ජේ .වී.පී .එක .හැබැයි මෙහෙමයි වැරදි කා අතිනුත් වෙනවා .එදා ජේ .වී.පී එක අතිනුත් එහෙම උනා .හැබැයි මම මෙතන ජේ .වි.පී එකෙන් කරපු හැම එකමා සාධාරණීකරනය කරන්නේ නැහැ .ඒත් මචං 88-89 ගැන කතා කර කර හූල්ල හූල්ල ඉන්න කොට 2014,2015,2016 ,20......... අපිට දවසෙන් දවස නැතිවෙනවා .නිකන් නෙමේ .තියෙනවට වඩා අන්ත වෙවී .ඉතිං මේ ත්‍රෙඩ් eka කියවන උන් හිතපල්ලා 88-89 ජේ .වී. පී , 83 කළුජූලිය ,77 UNP එක ,70 දශකයේ සිරිමාවෝ ගැන කියව කියව එක එකා මරාගෙන ජීවත් වෙන වර්තමානය තුප්පහි කරගෙන ඉස්සර උන් කරපු ගොන් වැඩ නිසා අද දුක්විඳිනවා වගේ උඹලගෙන් අපෙන් පස්සෙ එන්න ඉන්න එවුන්ට දුක් වෙන්න ඉඩ තියනවද ? එහම නැත්තම් මේ පාදඩ ක්‍රමේ නැති කරන්න එකතු වෙනවද කියන එක .88-89 සහ ඉන් එහා කෙසේ වෙතත් වර්තමානය මේ ගතවෙනමොහොතේ ඒකාධිපතිත්වයට සහ අසාධාරණයට එරහිව කෙලින් ඉන්න පුලුවන් සෙට් එකකට ඉන්නේ ජේ .වී.පී එක විතරයි .
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Jolly_Roger

    marachoon

    Well-known member
  • Feb 18, 2013
    5,049
    981
    113
    මෙ පාරත් අනිවා උබලගෙ ආන්ඩුව දිනනව , දිනල ආයත් පුලුවන් තරම් හොරාකනව මිනිස්සුන්ගෙ සල්ලි ,...ජෙවි පි ය පරදිනව තමයි, එත් වෙනසක් පටන් ගැන්ම ජෙ වි පි යෙ ජන්ද පදනම වැඩි වෙලා තියන හැටි බලපන් අනිවර්යෙන් ... , පුලුවන් තරම් මඩ ගහපන් හොරු ටික
     
    • Like
    Reactions: WICKILEAKS