දෙක වසරෙ මොලයක් තියෙන උබ වගේ හාල්පාරුවෝ එක්ක මොන තර්කද බන්?
හරි බන් ජේවීපී එකේ දැක්ම පැහැදිලියි,ඒත් උබ කොහොමද කියන්නේ ආගමික සන්ස්කෘතික මතවාද ජේවීපී එකෙන් බැහැර කරන්නේ නෑ කියලා?![]()
Uba balapan machn JVP 1 maathakaaleena prathipaththi poddak wishleshanaya karala... Unge machn yojanawa wenne samajawadee modalayak... habai eee model 1 hadanna yana gamanedi un mulinma keruwe aagamika nayakayo chanel karapu 1... Rate deshapalana Vyaparayak widihata randila inna nan agama prathikshepa karala ba kiyana eka un therun aran thiyanne... Sanskruthiya gana kiyanawanan machan ubala api dannawa dan rate kochchara sanskruthika soodaa paaluwak thiyanawada kiyala... Ewwa aaye amuthuwen wisthara karanna oni nane... Mage tharkaya mekai... UNP & UPFA kiyana paksha 2 ma api sarin sare test karala thiyanawane... overall result 1 fail... Wanchawa, Dushanaya, hora marakan hamathanama... Saamanya minissunge badata gahala deshapaluwo saha unge wate inna henchaiyo sura sapa windinawa... Poddak hithala balapan kochchara nan salli nikarune naasthi karanawada kiyala lankawe... Minihekta saadaranawa business 1k unath karanna nidahasak na kappan saha marana tharjana... Ewwa pitipasse inneth deshapaluwoma thamai... Smajamaya washayen loku parihaniyak wela nahai kiyala katawath kiyanna bane... Apita fully test nokarapu ekama option 1 JVP 1 witharai... 2004 di JVP 1 performance godak hondai palana thanthrayak widihata baluwothin... Hondama de awasthawak deela balana eka... Aaai amuthuwen apita kelawenna deyak ithuru wela nane... Thawa kaalayak yanakota moakawath ithuru wena ekak na me yana yaamata... JVP 1 balayata awothin oya horunta saha bath balayanta nan kelawena eka sure... Habai saadaranen jeewath wena saamaaanya minissunge jeevana thathwaya tikak hari ihala yai kiyala hithanna puluwan...










