Kandy trip... වාහන පෙරහැරවල් නෑ කිව්වට නැත්තෙම නෑ...

Capak Gamuthe

Well-known member
  • Jan 17, 2024
    530
    988
    93
    උඹල වගේ ගෝතයෝ දැන් සමාජෙන් කොන් කරල ඉවරයි බං. ප්‍රිමියෝ එකක් හයිලක්ස් එකක් සැප වාහන කියල හිතන් ඉන්න තොපිනෙ බං එක එකාට රු 5000ට පුක දෙන්නෙ. 🤭 රුපියල් 5000ට පුක දීල එදා වේල ලෙවකන උන් මමනම් ඕනතැරම් දැකල තියෙනවා අනුකම්පා කරනව ඉතින්. අපේ තාත්ත එහෙම තොපි වගේ ගොබ්බයොන්ට ඕන තරම් උදවු කරනව පොරත් කීවේ උඹල වගේ උන්ට උදවු කරන එකත් අපරාදේ කියලා නුවර සජියට ගියාට පස්සෙ. :yes:
    True story!!
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    උඹල වගේ ගෝතයෝ දැන් සමාජෙන් කොන් කරල ඉවරයි බං. ප්‍රිමියෝ එකක් හයිලක්ස් එකක් සැප වාහන කියල හිතන් ඉන්න තොපිනෙ බං එක එකාට රු 5000ට පුක දෙන්නෙ. 🤭 රුපියල් 5000ට පුක දීල එදා වේල ලෙවකන උන් මමනම් ඕනතැරම් දැකල තියෙනවා අනුකම්පා කරනව ඉතින්. අපේ තාත්ත එහෙම තොපි වගේ ගොබ්බයොන්ට ඕන තරම් උදවු කරනව පොරත් කීවේ උඹල වගේ උන්ට උදවු කරන එකත් අපරාදේ කියලා නුවර සජියට ගියාට පස්සෙ. :yes:

    @netudara @P Gunaratnm mewa balala hadiyalla, thawath puka denna yanna epa.
    ranil, namal deshapalana life eka iwarai. ubala tharan erozan balu uneth naha me kiriye.

    aththatama @netudara kiyanne kanna bonna nathi hena mudukkuwak jiwath wena higannek wenna ona, ekane mechchara gu nalath thawa balu wenne.

    seratama kalin thamange respect gena hithapalla, ballo wenna epa.
     
    • Love
    Reactions: dananjaya696

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    liminith kerima baduwa, allala arimuda puke
    උබ දන්නවද උබම උබෙ අම්මට කෙලිද්දි 58% පුකේ ඇරලා අන්තිම ටික තම හුත්තට කෙලියෙ, කැරි ලෙවකකා කෑවෙ ආ මරු කැරි බඩුවක්

    img-20240916-wa0002-jpg.238202


    True story!!
    3% කලවම් ශුක්‍රානු සගලයා ... උදේ ඉදන් ඇඩියාව .. 58% ක් ප්‍රතික්ෂේපිත පච අනුර ජනපතිගේ පුක් පාර අහිමි වීමේ අතුරු ප්‍රතිපල :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    img-20240916-wa0002-jpg.238202

    ------ Post added on Sep 25, 2024 at 5:39 AM

    @netudara @P Gunaratnm mewa balala hadiyalla, thawath puka denna yanna epa.
    ranil, namal deshapalana life eka iwarai. ubala tharan erozan balu uneth naha me kiriye.

    aththatama @netudara kiyanne kanna bonna nathi hena mudukkuwak jiwath wena higannek wenna ona, ekane mechchara gu nalath thawa balu wenne.

    seratama kalin thamange respect gena hithapalla, ballo wenna epa.
    තිපේ රෙස්පෙට් එක අපි දන්නවා :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: දැන් repect කරන්න ලු... පව් මු.. උබ දන්නවද උබම උබෙ අම්මට කෙලිද්දි 58% පුකේ ඇරලා අන්තිම ටික තම හුත්තට කෙලියෙ, කැරි ලෙවකකා කෑවෙ ආ මරු කැරි බඩුවක්...3% කලවම් ශුක්‍රානු සගලයා ... උදේ ඉදන් ඇඩියාව .. 58% ක් ප්‍රතික්ෂේපිත පච අනුර ජනපතිගේ පුක් පාර අහිමි වීමේ අතුරු ප්‍රතිපල :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    img-20240916-wa0002-jpg.238202

    ------ Post added on Sep 25, 2024 at 5:40 AM
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    උබ දන්නවද උබම උබෙ අම්මට කෙලිද්දි 58% පුකේ ඇරලා අන්තිම ටික තම හුත්තට කෙලියෙ, කැරි ලෙවකකා කෑවෙ ආ මරු කැරි බඩුවක්

    img-20240916-wa0002-jpg.238202



    3% කලවම් ශුක්‍රානු සගලයා ... උදේ ඉදන් ඇඩියාව .. 58% ක් ප්‍රතික්ෂේපිත පච අනුර ජනපතිගේ පුක් පාර අහිමි වීමේ අතුරු ප්‍රතිපල :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    img-20240916-wa0002-jpg.238202

    ------ Post added on Sep 25, 2024 at 5:39 AM


    තිපේ රෙස්පෙට් එක අපි දන්නවා :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: දැන් repect කරන්න ලු... පව් මු.. උබ දන්නවද උබම උබෙ අම්මට කෙලිද්දි 58% පුකේ ඇරලා අන්තිම ටික තම හුත්තට කෙලියෙ, කැරි ලෙවකකා කෑවෙ ආ මරු කැරි බඩුවක්...3% කලවම් ශුක්‍රානු සගලයා ... උදේ ඉදන් ඇඩියාව .. 58% ක් ප්‍රතික්ෂේපිත පච අනුර ජනපතිගේ පුක් පාර අහිමි වීමේ අතුරු ප්‍රතිපල :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    img-20240916-wa0002-jpg.238202

    ------ Post added on Sep 25, 2024 at 5:40 AM

    mokakda oi me

    තිපේ
     
    • Haha
    Reactions: Capak Gamuthe

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,893
    113
    Fantasy
    සමහරු කිව්වා වාහන තුනයි ගියේ කියලත් 🤣🤣🤣 බලය ලබුනාමත් බලය එක මිටට තමා 🤣🤣🤣🤏


    නිට්ටබුව හරියෙන් ස්කෝලේ ලමයි කහ ඉරෙන් පාර මාරු වෙන්ඩ ඉද්දි ලමයි පාර මාරු වෙනකන් වාහන නවත්තන් ඉන්න කිය්ලා නැද්ද.
     

    Sri_Sampath

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    14,744
    12,771
    113
    සමහරු කිව්වා වාහන තුනයි ගියේ කියලත් 🤣🤣🤣 බලය ලබුනාමත් බලය එක මිටට තමා 🤣🤣🤣🤏


    ඔය ඔක්කොම පාරේ යනවට වැඩ හෙලිකොප්ටරේ යන එක ඉතුරු නැද්ද 🥴
     
    • Haha
    Reactions: netudara

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    ඔය ඔක්කොම පාරේ යනවට වැඩ හෙලිකොප්ටරේ යන එක ඉතුරු නැද්ද 🥴
    යන්නේ නෑ කියපු එකා එකෙනුත් ගිහින්.
     

    Bounty_Hunter

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    3,417
    5,783
    113
    මේකෙ ඉන්න එවුන්ට නම් ප්‍රයිවට් කොම්පැනියකවත් වැඩ කරන්න වෙන්නෙ නෑ. මැනේජර් කාර් එකේ එනකොට කියයි අපි බස් එකේ ඌ කාර් එකේ කියලා, එම් ඩී බෙන්ස් එකේ එනකොට කියයි අපි මහන්සි වෙලා වැඩ කරපු සල්ලි වලින් බෙන්ස් ගත්තා කියලා. තනතුරට අදාල වරප්‍රසාද ගැන නොදන්න, නවත්වන්න ඕන මොකක්ද කියන දේ නොතේරෙන පට්ට ප්‍රාථමික නූගත් ගොඩයො රැලක්.