Kaspersky Internet Security 2011 -ඇන්ටිවයිරස් සොෆ්ට්වෙයාර් නොමිලෙම &am

billgate

Junior member
  • Oct 28, 2010
    209
    24
    18
    ම්චං ඕයවගෙ crack එකක් install කරපුවහම කිසිම technical help එකක්වත් ගන්න බැනෙ. ගොඩක් anti-virus software වල false alert එන්වනෙ ඒව හරිගස්සන්නත් එතකොට බෑනෙ.

    ahema kiyalath neha machan. original tibalath mage antivirus software eka upset giyahama company ekn kiwai reinstall karanna kiyala linkekak dunna download karanna
    kohomath ekai

     

    billgate

    Junior member
  • Oct 28, 2010
    209
    24
    18
    update karannath puluwanda??? :(
    ඔවු මචන් අප්ඩේට් කරන්න පුළුවන්.
    කිසිම් ප්‍රශ්ණයක් මෙවෙනකම් නැහැ
    මාස ගානක් මම යුස්‌ කරනවා.
     

    udagama

    Member
    May 16, 2010
    520
    31
    0
    38
    ahema kiyalath neha machan. original tibalath mage antivirus software eka upset giyahama company ekn kiwai reinstall karanna kiyala linkekak dunna download karanna
    kohomath ekai

    නැ mama කිවෙ false alarms බං.:D
     

    metrix2

    Well-known member
  • Nov 1, 2010
    1,668
    308
    83
    DRACULALAND
    අවුලක් නැහැ වැඩ.
    මේක දිගටම යුස්‌ කරන්න පුළුවන් වෙය්නේද?
    මම මිට කලින් ඉන්ස්ටෝල් කරලා තිබුන එක බ්ලොක් කළා.
    මේක නම දැනට එළවගෙ වැඩ.
    rep+
     

    gunshots

    Junior member
  • Feb 22, 2009
    102
    2
    18
    thanx machan eka weda hebei tika dawasakin update eke podi aulak enawa eka hadaganna ouluwan thanx again
     

    2tosix

    Well-known member
  • Mar 10, 2008
    2,127
    113
    63
    meka weda karanne na ne machan.incorrect key activation date kiyala error ekak enawa.help me