Jack_Sparrow

Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    ගල්කිස්ස පැත්තේ මේ පහල තියන එකේ ඉඩමක් හම්බ උනා
    ඉඩම 6.5 ව්තර පොඩි land එකක්, මෙකේ කවද හරි 3 stories වගේ house (annex type) ගහන්න අවුල්ද?

    Screenshot 2022-08-26 at 07.09.30.png
     
    • Like
    Reactions: saffron2017

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,473
    8,842
    113
    building ekata pare indan thiyenne one durak thiyenawa neda?
    oyata one vidiye building ekakata urban council eken approval ganna puluwnda balala ganna.
     
    • Like
    Reactions: Jack_Sparrow

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    Council eken plan eka approve wenawanam (kara ganna puluwannam) 3 story geyak newe, Airport ekak unath hadanna puluwan.

    eka tamai neighbours gahala tiyanawa e wage gewal


    tikak chora tamai, habai urban areas wala lands tikak me wage tamai

    පාරේ අයිනේ නම් තියෙන්නේ කමර්ෂල් බිල්ඩින් එකක් ගහපන්.

    maha parak ayine nemei
    habai town ekata 300m wage

    building ekata pare indan thiyenne one durak thiyenawa neda?
    oyata one vidiye building ekakata urban council eken approval ganna puluwnda balala ganna.

    ow ow street line ekak gattanam oka hoyanna puluwanne
     
    • Like
    Reactions: SK29

    Iintercooler

    Well-known member
  • Jul 25, 2014
    2,593
    746
    113
    eka tamai neighbours gahala tiyanawa e wage gewal



    tikak chora tamai, habai urban areas wala lands tikak me wage tamai



    maha parak ayine nemei
    habai town ekata 300m wage



    ow ow street line ekak gattanam oka hoyanna puluwanne
    boruwata bng boka kiwwe, man danna land ekak na., supiri supiri Good luck
     
    • Haha
    Reactions: Jack_Sparrow

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    Perch ekak keeyada?
    3.8 kiyanne, shape eka case nisa adu karaganna baluwe
    build karanna puluwan max. storeys ganatath approval ekek ganna puluwan neh? mount lavinia nisa 3 storeys awulak nathi wei.

    mama hitanne stories nam 3 puluwan wei, mata awula me shape eka godak case da building gahaddi kiyala

    Council eken tamai ahanna ona ..oka area anuwa wenas wenawa...

    Hebei oya peththenam puluwan athi mata pena widiyata:)

    ela street line baladdi check karanna oni

    boruwata bng boka kiwwe, man danna land ekak na., supiri supiri Good luck

    supiri naha 23% loan interest rates :lol:
     
    • Like
    Reactions: SK29