LOLC Saving

downx

Well-known member
  • Feb 8, 2008
    2,353
    514
    113
    මචන් LOLC එකේ අවු 3 / 5 වගේ save කලාම ඒ වගේ ඩබල් ගන්න පුළුවං කියනවා .. එක මොකක්ද ? මමත් හරියට සින් එක දන්නේ නැ ....
     

    Harshalakshan

    Well-known member
  • Jan 3, 2016
    1,856
    877
    113
    FD rate eka wadi tiak,,,ita amatarawa nam dannne na vn scne eka nam...habai itn awrudu 5n double wenawa kiyanne nam boruwak
     

    Gonawala_GUNE

    Well-known member
  • Jun 21, 2020
    3,111
    7,983
    113
    Kandy
    aurudu 10 kin withara LOLC thanpath karuwange sangame inna lasthi pita dapan
    mokada mulya ayathana sure na. koi wele wateda dan naha
    ETI / TheFinance datama iwarayi
    e lagata Sinhaputhra

    salli long term danawanam poli adu unath government ekekama dapan
     
    • Like
    Reactions: 7778

    Harshalakshan

    Well-known member
  • Jan 3, 2016
    1,856
    877
    113
    aurudu 10 kin withara LOLC thanpath karuwange sangame inna lasthi pita dapan
    mokada mulya ayathana sure na. koi wele wateda dan naha
    ETI / TheFinance datama iwarayi
    e lagata Sinhaputhra

    salli long term danawanam poli adu unath government ekekama dapan

    mmmmmmm,,,LOLC eke habai Assets Godak tynawa...LOLC ma witarak nemineh un karannehh..Sub company godak tynawa...Finance companies wala Softlogic ,Valible, LOLC sure karrnna puluwan taramak durata
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,653
    14,279
    113
    වැඩි පොලි ආසාවට ඕවගේ දාල ඊට පස්සේ මහබැන්කුවටයි ආණ්ඩුවටයි අල්ලපු ගෙදර බල්ලටයි බනින්න එපා.

    රිස්ක් එක අව්ලක් නැත්තම් දාපන්
     

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,545
    1,928
    113
    aurudu 10 kin withara LOLC thanpath karuwange sangame inna lasthi pita dapan
    mokada mulya ayathana sure na. koi wele wateda dan naha
    ETI / TheFinance datama iwarayi
    e lagata Sinhaputhra

    salli long term danawanam poli adu unath government ekekama dapan
    Adat aurudu 5i