page eka remove karala :yes: ne yako ara page eka tama thiyenne.. :angry:
sunlog Well-known member Dec 9, 2012 3,605 1,632 113 sri rajasinha adawiya Jun 21, 2013 #21 DJvodka said: page eka remove karala Click to expand... ne yako ara page eka tama thiyenne..
blacktulip Well-known member Dec 15, 2009 12,152 3,033 113 යතාර්තය ඇතුලෙ Jun 21, 2013 #23 රටක් ජාතියක් ජන්මයක් නෑති බල්ලන්ට සමාන උන්ගෙන් ඔයිට වඩා මහත්මා ගුනයක් බලාපොරොත්තු වෙන්න බෑහෑ,,මහ බල්ලා මෑරුනා වගෙ ඔය කාලකන්නි හෑතිකරෙත් කවදා හරි කලපුවක හරි පාරක හරි මෑරිලා ඉදිවි,,බල්ලන්ට මොන වෑදගත් කමක්ද
රටක් ජාතියක් ජන්මයක් නෑති බල්ලන්ට සමාන උන්ගෙන් ඔයිට වඩා මහත්මා ගුනයක් බලාපොරොත්තු වෙන්න බෑහෑ,,මහ බල්ලා මෑරුනා වගෙ ඔය කාලකන්නි හෑතිකරෙත් කවදා හරි කලපුවක හරි පාරක හරි මෑරිලා ඉදිවි,,බල්ලන්ට මොන වෑදගත් කමක්ද
Sachith777 Well-known member Nov 29, 2008 3,770 578 113 SL Jun 21, 2013 #24 see this https://www.facebook.com/vincent.prasannakumar?hc_location=stream
DJvodka Well-known member Mar 31, 2009 3,375 292 83 A land like no other Jun 21, 2013 #25 sunlog said: ne yako ara page eka tama thiyenne.. Click to expand... kalin removed kiyala wetuna den aye weda don't know why
sunlog said: ne yako ara page eka tama thiyenne.. Click to expand... kalin removed kiyala wetuna den aye weda don't know why
hancok Well-known member Aug 16, 2008 36,594 19,049 113 පිළි-ඇඳි-දොළ Jun 21, 2013 #26 maxxaa said: ape un denna thibbe munta ati halenna.. shik mama wage hitiyanam bat paarak wath denawa.. Click to expand... apith ballo ganawa watenawa ethakota
maxxaa said: ape un denna thibbe munta ati halenna.. shik mama wage hitiyanam bat paarak wath denawa.. Click to expand... apith ballo ganawa watenawa ethakota
Sachith777 Well-known member Nov 29, 2008 3,770 578 113 SL Jun 21, 2013 #27 http://api.viglink.com/api/click?fo...ation=stream&jsonp=vglnk_jsonp_13718109486517
DJvodka Well-known member Mar 31, 2009 3,375 292 83 A land like no other Jun 21, 2013 #28 hancok said: apith ballo ganawa watenawa ethakota Click to expand... No. You don't negotiate with terrorists. You beat them until they've had enough of it
hancok said: apith ballo ganawa watenawa ethakota Click to expand... No. You don't negotiate with terrorists. You beat them until they've had enough of it
sunlog Well-known member Dec 9, 2012 3,605 1,632 113 sri rajasinha adawiya Jun 22, 2013 #29 Sachith777 said: http://api.viglink.com/api/click?fo...ation=stream&jsonp=vglnk_jsonp_13718109486517 Click to expand...
Sachith777 said: http://api.viglink.com/api/click?fo...ation=stream&jsonp=vglnk_jsonp_13718109486517 Click to expand...