Maggie නුඩ්ල්ස් හදන්න කියල දීපල්ලකෝ

Roamstar

Well-known member
  • Aug 8, 2012
    1,916
    405
    83
    Colombo, Sri Lanka
    Maggie නුඩ්ල්ස් හදන්න කියල දීපල්ලකෝ

    maggi-noodles.jpg


    කවුරු හරි කියල දීපන්කො බන් maggie නූඩ්ල්ස් අර ඒකෙ ඇතුලේ තියෙන මල ජරා flavor packet එක දාන්නේ නැතුව හදන්න විදියක්.. අසා සිටි ඔබ සැමට ඉස්තුතියි
     
    • Like
    Reactions: tewera

    dilw

    Well-known member
  • May 13, 2015
    2,525
    1
    2,388
    113
    Eka noda hadapan bn, oka thmabana wathura tika ain karala ahapw unuwathura dala perela ganna oni
     

    TharushiKU

    Member
    Dec 2, 2016
    1,560
    106
    0
    Don'tCareWhatYouThink
    එළවලු ටිකක් කපල දාලා බිත්තරයක් දාන්න, නැත්තම් බැදලා පොඩියට කපපු මස් කෑලි ටිකක් දාන්න
     

    smad

    Well-known member
  • Jan 11, 2007
    2,819
    329
    83
    日本
    එළවලු ටිකක් කපල දාලා බිත්තරයක් දාන්න, නැත්තම් බැදලා පොඩියට කපපු මස් කෑලි ටිකක් දාන්න

    ඒළවලු කිව්වට කැරට් පොඩි කෑලි, අමු මිරිස් හරි මාලු මිරිස් හරි පොඩියට කපල, ලීක්ස් කෑලි වගේ ඒ්ව වෙනටැ
     

    Identity

    Well-known member
  • Aug 15, 2016
    23,217
    18,863
    113
    අදාල නෑනේ
    වතුර එකක් උණු වෙන්න තියපන්. උණු උනාට පස්සෙ නූඩ්ල්ස් ටික බාජනෙක්ට දාල, රස කාරක පැකට් එකත් කඩල දාල වතුර කෝප්පයක් / බාගයක් අතර වගෙ දාල විනාඩි දෙකක් තැම්බෙන්න තියපන්.

    ඊට පස්සෙ වතුර ගතිය පොඩ්ඩක් ඉතුරු වෙන්න තියල ඉතුරු වතුර ටික අයින් කරල, වෙනම පෑන් එකකට මාගරින් ටිකක් දාල ඒකට කැමති දේවල් දාල (අල, ළුණු, මාළු මිරිස්, ගම්මිරිස් කුඩු, ලුණු කුඩු, කරපිංච, සුදු ළුණු, අමු මිරිස් )
    පොඩ්ඩක් තෙම්පරාදු වෙන්න ඇරල නූඩ්ල්ස් ටික දාල කවලම් කරල ගන්න. මේකට තව ඕනනම් බිත්තරයක් උනත් එකතු කරගන්න පුළුවන්, නැත්තම් සෝසේජස් ටිකක් බැදල, මීට් බෝල්ස් උනත් අවුලක් නෑ.

    මෙන්න මේ වගෙ යන්තම් වතුර ගතියත් එක්ක එන්න හැදුවම රසයි

    maggie-noodles.jpg
     

    1987hasini

    Member
    May 22, 2010
    20
    4
    3
    KBG
    Noodles eka uny wathura ekakara daala thambaganna.
    Thchchiyakata thel tikak danna.
    Sudu lunu tikak karapincha
    B lunu tikak wedipura
    Amu miris karal dekak withara kapagena thelen beda ganna.
    Lunu athiwenna daganna.
    Egg ekakuth demmata kamak naha.
    Themparadu unata passe noodles tika daala kalawam karaganna.

    Ona nam carrott danna.
    Ehema haduwama rasai.
     

    LalaJ

    Well-known member
  • Nov 29, 2012
    5,472
    1,033
    113
    KANDY
    Noodles eka uny wathura ekakara daala thambaganna.
    Thchchiyakata thel tikak danna.
    Sudu lunu tikak karapincha
    B lunu tikak wedipura
    Amu miris karal dekak withara kapagena thelen beda ganna.
    Lunu athiwenna daganna.
    Egg ekakuth demmata kamak naha.
    Themparadu unata passe noodles tika daala kalawam karaganna.

    Ona nam carrott danna.
    Ehema haduwama rasai.
    meka hodai wage. soya and tomatoe sauce tikkuth dammanam thawath hodai
     

    Roamstar

    Well-known member
  • Aug 8, 2012
    1,916
    405
    83
    Colombo, Sri Lanka
    Eka noda hadapan bn, oka thmabana wathura tika ain karala ahapw unuwathura dala perela ganna oni
    ඒක නොදා හැදුවම රැසක් නෑනේ බන්. ඒකට සමාන වෙන්න අපේ තුනපහ දාන විදියක් දන්නවා නම් කියපල්ලකෝ..
     

    Roamstar

    Well-known member
  • Aug 8, 2012
    1,916
    405
    83
    Colombo, Sri Lanka
    වතුර එකක් උණු වෙන්න තියපන්. උණු උනාට පස්සෙ නූඩ්ල්ස් ටික බාජනෙක්ට දාල, රස කාරක පැකට් එකත් කඩල දාල වතුර කෝප්පයක් / බාගයක් අතර වගෙ දාල විනාඩි දෙකක් තැම්බෙන්න තියපන්.

    ඊට පස්සෙ වතුර ගතිය පොඩ්ඩක් ඉතුරු වෙන්න තියල ඉතුරු වතුර ටික අයින් කරල, වෙනම පෑන් එකකට මාගරින් ටිකක් දාල ඒකට කැමති දේවල් දාල (අල, ළුණු, මාළු මිරිස්, ගම්මිරිස් කුඩු, ලුණු කුඩු, කරපිංච, සුදු ළුණු, අමු මිරිස් )
    පොඩ්ඩක් තෙම්පරාදු වෙන්න ඇරල නූඩ්ල්ස් ටික දාල කවලම් කරල ගන්න. මේකට තව ඕනනම් බිත්තරයක් උනත් එකතු කරගන්න පුළුවන්, නැත්තම් සෝසේජස් ටිකක් බැදල, මීට් බෝල්ස් උනත් අවුලක් නෑ.

    මෙන්න මේ වගෙ යන්තම් වතුර ගතියත් එක්ක එන්න හැදුවම රසයි

    maggie-noodles.jpg

    රස කාරක පැකට් දාන්නේ නැතුව හදාගන්න බන් ඕනේ