Soup kate kudu damma kiyanne, Maggie noodles eke packet eka damma wage thama.lunu tikak dagena kapan. ehema nath nam sup kateka kudu tikak daganna
Soup kate kudu damma kiyanne, Maggie noodles eke packet eka damma wage thama.

mama nam hadanne issarala miris thunapaha kapala eeta passe pol thel daala eka hodata themparadu karagena eeta passe noodles hodata thambagena eka mix karapan niyameta hadaa ganin

එළවලු ටිකක් කපල දාලා බිත්තරයක් දාන්න, නැත්තම් බැදලා පොඩියට කපපු මස් කෑලි ටිකක් දාන්න
meka hodai wage. soya and tomatoe sauce tikkuth dammanam thawath hodaiNoodles eka uny wathura ekakara daala thambaganna.
Thchchiyakata thel tikak danna.
Sudu lunu tikak karapincha
B lunu tikak wedipura
Amu miris karal dekak withara kapagena thelen beda ganna.
Lunu athiwenna daganna.
Egg ekakuth demmata kamak naha.
Themparadu unata passe noodles tika daala kalawam karaganna.
Ona nam carrott danna.
Ehema haduwama rasai.
ඒක නොදා හැදුවම රැසක් නෑනේ බන්. ඒකට සමාන වෙන්න අපේ තුනපහ දාන විදියක් දන්නවා නම් කියපල්ලකෝ..Eka noda hadapan bn, oka thmabana wathura tika ain karala ahapw unuwathura dala perela ganna oni
වතුර එකක් උණු වෙන්න තියපන්. උණු උනාට පස්සෙ නූඩ්ල්ස් ටික බාජනෙක්ට දාල, රස කාරක පැකට් එකත් කඩල දාල වතුර කෝප්පයක් / බාගයක් අතර වගෙ දාල විනාඩි දෙකක් තැම්බෙන්න තියපන්.
ඊට පස්සෙ වතුර ගතිය පොඩ්ඩක් ඉතුරු වෙන්න තියල ඉතුරු වතුර ටික අයින් කරල, වෙනම පෑන් එකකට මාගරින් ටිකක් දාල ඒකට කැමති දේවල් දාල (අල, ළුණු, මාළු මිරිස්, ගම්මිරිස් කුඩු, ලුණු කුඩු, කරපිංච, සුදු ළුණු, අමු මිරිස් )
පොඩ්ඩක් තෙම්පරාදු වෙන්න ඇරල නූඩ්ල්ස් ටික දාල කවලම් කරල ගන්න. මේකට තව ඕනනම් බිත්තරයක් උනත් එකතු කරගන්න පුළුවන්, නැත්තම් සෝසේජස් ටිකක් බැදල, මීට් බෝල්ස් උනත් අවුලක් නෑ.
මෙන්න මේ වගෙ යන්තම් වතුර ගතියත් එක්ක එන්න හැදුවම රසයි
![]()