Mahinda killing all the sinhalese

amlsoft

Active member
  • Apr 4, 2007
    1,843
    4
    38
    - Haven in Seven -
    Guys me theread eka ta comment danna epa......... meka ehemmama spam wenna harinna .....................

    Mekata comment danna danna ea ayath ekata replya karanawa............
    Api mekata comments noda imu...............
    That is da best thing which we can do for them !
     
    Last edited:

    lttesuporter

    Banned
    May 23, 2007
    15
    0
    0
    rapa tuffey athlu elakiri ponnayo & ponniyo wetha


    mage plane eken obalata bomb dala wadak na
    obalata dana bombe obalata wada watinawa

    obala tika betta danna egena gena anna


    betta dala ath hodanna
     

    amlsoft

    Active member
  • Apr 4, 2007
    1,843
    4
    38
    - Haven in Seven -
    Guys me theread eka ta comment danna epa......... meka ehemmama spam wenna harinna .....................

    Mekata comment danna danna ea ayath ekata replya karanawa............
    Api mekata comments noda imu...............

    That is da best thing which we can do for them !
     

    nukisl

    Active member
  • Sep 1, 2006
    16,210
    2
    38
    lttesuporter said:
    rapa tuffey athlu elakiri ponnayo & ponniyo wetha


    mage plane eken obalata bomb dala wadak na
    obalata dana bombe obalata wada watinawa

    obala tika betta danna egena gena anna


    betta dala ath hodanna


    uba tama enawada man hetuwe hari keyala ubata
     

    chamax

    Member
    Aug 11, 2006
    3,240
    1
    0
    43
    crazy_m said:
    Menna kotiya matath PM karanawoooooooooo......lolz!!! mawa koodowata dannanam tikak amarui koti patiyo.....:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


    ahhhh ehema kohomada oyawa kuuduwata danne api ennakam


    :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :angry: :angry: :angry: