Making your first $1 online will rewire your brain පලෙවෙනි ඩොලර් එක හොයපු දවසේ දැනුන විදිහ....

Psiko

Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,892
    113
    🤍

    #1: Making your first $1 online will rewire your brain​

    The day I made my first $1 online changed my life.

    I sat in front of my computer with a stupid look on my face. I almost wish I recorded it.

    It wasn’t the sum of money that I made. It was that I made money online. Something clicked inside my mind.

    I could make this work.

    It completely shattered my previous beliefs that:
    • Making money online was a scam.
    • I didn’t have any valuable skills or knowledge.
    • You have to be an expert to make money online.
    Coming from an village life background, I was told to save my way to wealth. But aside from basic survival, saving can’t create wealth. It’s a backward…

    business-people-success-and-fortune-concept-happy-businessman-with-heap-of-dollar-money-at-office-2EEFHPH.jpg


    64635681-business-people-success-and-fortune-concept-happy-businessman-with-heap-of-dollar-money-over-blue.jpg
     

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,892
    113
    🤍
    Mama da .lankawe a kale famous forum godak maintain kara. Mage user name eka kiwwoth a kale internet apu ona kenek dannawa..

    Dan inna enterfuckers la wage newe. Thanikara samaja sewaya kare .lol


    GT karaya mage ekka patta tharahai
    Waddek wage ehnm. Gemma gemma
     

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    Mama da .lankawe a kale famous forum godak maintain kara. Mage user name eka kiwwoth a kale internet apu ona kenek dannawa..

    Dan inna enterfuckers la wage newe. Thanikara samaja sewaya kare .lol


    GT karaya mage ekka patta tharahai
    Bro
    Forum walin kohmada income ekak generate karanne?

    Ex: elakiri eken salli hoyanne kohomada admin la?
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,102
    113
    Mage palweni dollar eka hewwa Fiverr eken.
    Eda idan aye mn LKR hamba karala na. mata LKR hariyanne na
    මමත් ෆයිවරෙන් තමා පලවෙනි ඩොලර් එක් හෙව්වෙ 🥺


    ප.ලි :- අන්න online entrepreneurs club එකේ දාර වලියක්. ලසා සිස්ටම් චේන්ජ් එපා කියනවා. සිස්ටම් චේන්ජ් එකක් බලාපොරොත්තු වෙන කොල්ලො ලසාගෙ පලු අරිනවා 🤣
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,879
    1
    51,857
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    මමත් ෆයිවරෙන් තමා පලවෙනි ඩොලර් එක් හෙව්වෙ 🥺


    ප.ලි :- අන්න online entrepreneurs club එකේ දාර වලියක්. ලසා සිස්ටම් චේන්ජ් එපා කියනවා. සිස්ටම් චේන්ජ් එකක් බලාපොරොත්තු වෙන කොල්ලො ලසාගෙ පලු අරිනවා 🤣
    ado eka balannama one gihin
     
    • Haha
    Reactions: Mr UNKNOWN

    spamcheck

    Administrator
    Staff member
  • Nov 17, 2009
    642
    1,747
    93
    issara bank walin foreign exchange cheque podi unge savings account walata danna denne naha. (dan kohomda danna)
    18ta adu nam demawpiyo ekka gihin foreign exchange controler ta kiyala liym aran loku process ekak. gramasewaka, principal genuth liyum illai kiyala chora wenna akamathi nisa gaththe naha.
     
    • Sad
    • Wow
    Reactions: Kolama and sahan50