FB eke fan page suggest karaddi frnds la okoma select karra thibba java scripts 2ka wada na neh.
Aluth script ekak hari Frndsl okkoma ekapara select karanna wena widiyak ndda ?
Code:
javascript:elms=document.getElementById('friends') .getElementsByTagName('li');for(var fid in elms){if(typeof elms[fid] === 'object'){fs.click(elms[fid]);}}
Code:
javascript:fs.select_all()
Aluth script ekak hari Frndsl okkoma ekapara select karanna wena widiyak ndda ?
