Laksha ganak yan na lankaweth monthly 3000 k da koheda yanne. Ewa ජීවිත කාලෙ ම ganna onath na. Unge ewa naturally produce wenne nane. Hormone kochchara dunnath wadakuth na Kage unath sexual characteristics depend wenne uge genes ara hormones walata කොච්චර සපෝටිව් ද කියන එක මත විතරයි. ඕන ඕන ප්රමාණ වලින් හෝමෝන අරගෙන ඒ ලක්ෂණ වැඩි කරගන්න බෑ මචන්. ඌ නෝමල් පිරිමියෙක් උණා නම් උගේ ඇග හැදෙන ගානට තමයි කොච්චර හෝමෝන දුන්නත් හැදෙන්නෙ.
Jeewitha kalema ganna oneh masculine features retain karanna, Mokada Estrogen production eka high wadaiy Female to Male ayage. Eka nisa eka control karanna oneh.
"
monthly 3000 k da koheda yanne" Again you dont know what your talking about! - Laith Ashley is living in New york , I was talking about USA health care costs....
-
https://www.teenvogue.com/story/transgender-operations-hormone-therapy-costs
ඕන ඕන ප්රමාණ වලින් හෝමෝන අරගෙන ඒ ලක්ෂණ වැඩි කරගන්න බෑ මචන්. ඌ නෝමල් පිරිමියෙක් උණා නම් උගේ ඇග හැදෙන ගානට තමයි කොච්චර හෝමෝන දුන්නත් හැදෙන්නෙ.
Laith ge masculine features monada ? Muscle, and Facial hair. Oya dekama hadanna puluwan dewal. Ekata hormones , supplements , surgery karanna oneh. Laith . Arnold wage hadagen hitiya nan argument ekak thiyenawa but Laith average build ekak thiyenne.
නෝමල් පිරිමි ගත්තත් උන් බොඩිය හදන්නෙත් ඒ වගේ නෙ ස්ටෙරොයිඩ් ගහල එක්සසයිස් කරල නෙ. කෘතීම තමයි ඒවත්.
machan dont be like this ffs , steroids is to pass the natural limit ... youre using straw man arguments. High protein & high carb diet eken body eka hadanna puluwan. Its called Natural bodybuilding...
තියෙන ප්රශ්නෙ මේ කවුරු උණත් මැස්කියුලින් ෆෙමිනින් කියල දාන්නෙ මොන මොන දේවල් පදනම් කරගෙන ද?
ගූගල් එකේ තියෙන ටෙස්ට්වල තියෙන්නෙ
විකාර ප්රශ්න නෙ බන්. මගේ 70 ගාණක් එනව පසන්ටේජ් එක. ඒ උණාට තියෙන්නෙ මෝඩ ප්රශ්න
not really a example for anything that you are trying to prove. Since google is a IT company not a medical authority.
Are you Transphobic?
Everytime you guys loose the trans argument your bring this up. So far I have proved everything you said to be either relative obsevation or an exception. None of what you said is a biological reality.
I think I've disaaproved all your arguments , I will disaaprove above also. Why dont you send me the source for this ?
Seems like you don't have studied this subject much
"නෝමල් පිරිමි ගත්තත් උන් බොඩිය හදන්නෙත් ඒ වගේ නෙ ස්ටෙරොයිඩ් ගහල එක්සසයිස් කරල නෙ. කෘතීම තමයි ඒවත්."
You just said people need steroids to build muscle when most just use high protein and high carb diets . I think you are the one who hasnt studied
View attachment 155036
why dont you provide the source for this study ? I will dissaprove it for you