Media Player Help

chamidilk

Active member
  • Nov 18, 2006
    1,053
    4
    38
    Moratuwa
    my friends

    mama dan tikakata kalin torrent ekak dl kala (The Man From Earth[2007]DvDrip AC3[Eng]-FXG)

    eeeke mulu movie ekama 4s ne tiyenne
    ee 4s athule kiyanawa media player eke view karannalu

    mama mokada karanneeee

    ehema wenne ai
     

    *danushka*

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    13,922
    1,099
    113
    Hali-ela
    machan video aka thiyenne AVI format aken.oyata oya movie aka windows media player aken balanna nam K-Lite Codec Pack install karanna wenawa.ahema nathtan VLC , KM player wage player akak install karagana wenawa.....
     

    OptiplexFx

    Member
    May 29, 2009
    2,568
    44
    0
    cyberspace
    Mang gawa oya FXG release ekama thiyanawa. Codec eka check kala , eka xvid; namuth divx thiyanawanam weda. VLC hari Media Player Classic eken try karanna.