Menna aluthma eka

K_ZONE

Well-known member
  • May 28, 2009
    5,175
    4,085
    113
    invoke db "Injected Memory"
    තැන්ක්ස් මචෝ, තාම බලන්න යන්න බැරි උනා,

    සින්දුවේ ගොඩක් තැන් Shoot කරලා තියෙන්නෙ නම් ඉස්සර AL කාලෙ Class කට් කරන්න ගිහිපු තැන්වල. . :)

    ඒවත් මතක් උනා.. . . :sorry::sorry:

     

    Miami-Vice

    Well-known member
  • Apr 19, 2010
    22,584
    14,525
    113
    තැන්ක්ස් මචෝ, තාම බලන්න යන්න බැරි උනා,

    සින්දුවේ ගොඩක් තැන් Shoot කරලා තියෙන්නෙ නම් ඉස්සර AL කාලෙ Class කට් කරන්න ගිහිපු තැන්වල. . :)

    ඒවත් මතක් උනා.. . . :sorry::sorry:


    :eek: waradi thread eka neda? lassana sinduwa :)