මට දැනගන්න ඕනෙ Condenser Microphone එකක හඬ පාලනය කරන්නේ කොහොමද කියල. මම mic eka computer එකට plug කරහම ගෝශාකාරී සද්දයක් එනවා. ඒක කොහොමද Audacity එකේ adjust කරන්නේ.
හෙඩ්සෙට් එකක් යුස් කරපන් direct monitoring කරනවා නම් .. නැත්නම් ඔමිනි position එකේ නම් තියෙනේ cardioid position එකට දාල බලපන්usb එකක් ද ?? උදව් කරන්න නම් පැහැදිලිව කියපන් අව්ල .. මම නම් adobe audition තමා යුස් කරන්නේහෙඩ්සෙට් එකක් යුස් කරපන් direct monitoring කරනවා නම් .. නැත්නම් ඔමිනි position එකේ නම් තියෙනේ cardioid position එකට දාල බලපන්
මචං USB mice එකක් තමා තියෙන්නේ. plug කරලා mice එක move කරද්දී hummmm වගේ sound එකක් එනවා. sound එක වැඩි කරන කොටත් ඒ sound එක එනවා. මම Audacity වලින් තමයි ට්රයි කළේ.
speaker ath karala try karapan ... uba ewelwma aha aha da record karanne (direct monitoring )