~~~~ Microsoft Office Professional ~~~~

lalahiru

Junior member
  • Sep 22, 2006
    502
    12
    18
    Galle
    mata Microsoft Office Professional and MS Project ganna oni weala tiyanawa ban office ekata koheanda ban mea 2ka ganna puluwan keayapallako loku help ekak ban
     
    Last edited:

    Kudnadun

    Well-known member
  • Feb 21, 2009
    2,239
    376
    83
    ...මූදුකරේ...
    Microsoft Site 1n Evalution copy 1k nam Denawa..
    Dawas 60k Wada..
    Code:
    https://www.microsoft.com/en-us/evalcenter/evaluate-office-professional-plus-2013
    Microsoft Toolkit 1n oka VL 1k Vidiyata convert karala activate Karanna puluwan
    Code:
    http://kickass.to/microsoft-toolkit-2-5-3-official-torrent-t10119856.html
     
    Last edited: