Mobile phone hellppppppppppppppppppp

crashzone

Well-known member
  • Jun 6, 2008
    2,945
    175
    63
    Mata menna me LG optimus 2x Phone eka lankawen ganna puluwan thanakui. Phone eke Gaanai hoyala denna puluwandaaaa:confused::confused:


    lg-optimus-2x-2.jpg


    http://www.gsmarena.com/lg_optimus_2x-3598.php