ai yako data cable eka
Data cable.
මම කරන්නෙ මැසේන්ජර් එකේ මගේම කන්ටෑක්ට් එකට සෙන්ඩ් කරල මැසිමෙන් මැසේන්ජර් ගිහින් ඒ ෆෛල් එක බාගන්න එක.
man nan superbeam
FB ekata upload karala only me kiyala dala tiyapan.
ona welawaka ona thanakin download kara ganna puluwan
viber My Notes walata send karala computer eken down karagannawa...
wireless thamai...from Viber mobile app to Viber for Desktopඕක wireless ක්රමයට කරගන්න බැරිද?
File size එකත් එක්ක depend වෙන්ව නේද? ෆොටෝ එකක් වගේ නම් ඔය උඩ කියල තියෙන app එකකින් දාගන්න. නැත්නම් ඉතින් cable හරි shareit app එක තමාphone එකේ තියෙන file එකක් / images computer එකට ට්රාන්ස්ෆර් කරන්න පුලුවන් හොදම / ලේසිම විදිය මොකක්ද?![]()
Bluetooth transfer එච්චරම සාර්ථක නෑ මගේ computer එකේ

Shareit eka samahara welawata aul yanawane...ehema nedda?share it