Shareit eka samahara welawata aul yanawane...ehema nedda? මටනම් අවුලක් ඇවිත් නැහැ
Gonawala_GUNE Well-known member Jun 21, 2020 3,111 7,983 113 Kandy Nov 13, 2020 #21 darkhair said: Shareit eka samahara welawata aul yanawane...ehema nedda? Click to expand... මටනම් අවුලක් ඇවිත් නැහැ Reactions: The Kingslayer and NRTG
darkhair said: Shareit eka samahara welawata aul yanawane...ehema nedda? Click to expand... මටනම් අවුලක් ඇවිත් නැහැ
Tharusha_peiris Well-known member Jan 22, 2020 1,559 2,283 113 Titans Nov 13, 2020 #22 Shear it Reactions: NRTG
2osama Well-known member Oct 25, 2010 81,633 72,844 113 මාලඹේ Nov 13, 2020 #23 ඔය ඕනේ තරම් Apps තියෙන play store එකේ
ElaCool Well-known member Sep 3, 2014 512 264 63 Nov 13, 2020 #24 Pushbullet try කරපන් .. හැබැයි ඩේටා කැපෙනවා
gayan94 Well-known member Apr 12, 2017 751 272 83 Nov 13, 2020 #25 file commander Shareit eka Redmi 9 ekath ekka wedakaranne ne
NRTG Well-known member Oct 19, 2019 41,164 198,742 113 Colombo, Sri Lanka Nov 13, 2020 #26 BUMP BRO.... Reactions: UKKU PUTHA, TCB Rox, Arumbaya De Almeida and 2 others
Manash Well-known member Sep 17, 2009 8,184 1,892 113 C:\ Nov 13, 2020 #27 super beam use karanne.. premium eken witharai PC transfer karana puluwan
Ishara_Sampath_1 Well-known member Apr 4, 2020 205 238 63 Nov 13, 2020 #28 shareit අවුල් ආවා මගෙ Airdroid කියල එකක් සෙට් උනා ඒක හොඳයි.. hotspot කනෙක්ට් කරන්නෝනි
malgayan Active member Jan 23, 2008 852 143 43 Nov 13, 2020 #29 FEEM is the best better than share it
gayan94 Well-known member Apr 12, 2017 751 272 83 Nov 13, 2020 #30 malgayan said: FEEM is the best better than share it Click to expand... ae ai?
bestdivx Well-known member Dec 17, 2007 1,814 1,350 113 Cryptosphere Nov 13, 2020 #31 මම යූස් කරන්නෙ KDE Connect තමයි. Linux සහ macOS එකට සුපිරියට වැඩ. වින්ඩෝස් පීසී එකක් නැතිනිසා වින්ඩෝස් වල ට්රයි කරල නෑ. https://kdeconnect.kde.org/ Reactions: jcj
මම යූස් කරන්නෙ KDE Connect තමයි. Linux සහ macOS එකට සුපිරියට වැඩ. වින්ඩෝස් පීසී එකක් නැතිනිසා වින්ඩෝස් වල ට්රයි කරල නෑ. https://kdeconnect.kde.org/