trapExample ekakata api hithamu uba 7GB data package ekak damma kiyala. Eka expiry wenna kalin uba tawa e jathiyema package ekak activate karanna oona. Etakota previous package eke unused data Tika aluth package ekata rollover wenawa. 1st package eka expiry unata passe aluth package ekak damma kiyala rollover wenne na. Aluth package ekak noda hitiyoth Parana unused data tika rollover wenne na.
මෙහෙම බැහැයිලු. ඒවා තියෙන්නේ Dialog, Airtel, etc.ඉතුරු data next month එකෙත් use කරන්න පුලුවන්.
මොන බොරුද බං .. ඕවා නිකං වචන විතරයිඉතුරු data next month එකෙත් use කරන්න පුලුවන්.
Ow. Subscription ekak wage yanne. Nathnm apita adareta deyi mobitel un rollover.trap![]()
ට හිකෙ# Unlimited වගේ, ට හිකෙ# Data Rollover ද දැන් එතකොටමෙහෙම බැහැයිලු. ඒවා තියෙන්නේ Dialog, Airtel, etc.
