MOKADA HITHANNE?

sachisilva

Member
Aug 9, 2008
3,097
1
0
hmmm niyamai
sundarai
hebai sellamak wageeeeeeeeeee
nedaaa
kisima therumak nethiwane a kale love karanne
kolla ahanawa kella ha kiyanawa
ithin love
 

kasuncj

Member
Sep 10, 2008
4,420
230
0
matara
macho lv * studies balance kara ganna puluwan nan awulak na bt lv nokarana tharamata hondai((i hav experince))

lv eka patan gathipu dawas wala

love<studies

tika dawasakin

love>studies

onna o ka thama godak welawata wenne:oo::oo::oo:
 

nmps

Well-known member
  • Nov 15, 2008
    3,554
    151
    63
    In your HEART
    tibbata no prob mcn bt not serious
    mokada school yana kale owa gana experience adui
    anika school walin kachal gewal walin kachal
     

    Mr PERFECT

    Banned
    Apr 24, 2008
    1,176
    3
    0
    KILINOCHCHI
    sachisilva said:
    hmmm niyamai
    sundarai
    hebai sellamak wageeeeeeeeeee
    nedaaa
    kisima therumak nethiwane a kale love karanne
    kolla ahanawa kella ha kiyanawa
    ithin love



    APO ECHCHARADA?:( :( API NAM SCHOOL YANA KAALE KELLEK DAAGATHTHOTH ANIWARYEN PARK EKAKATA HARI, FILM HALL EKAKATA HARI GENIYALA THAMAI NAWATHINNE?:lol: :lol:
     

    Wali Kukula

    Member
    May 9, 2009
    2,514
    149
    0
    Colombo
    ape school eke hitiye okkama kollone mama mara awlen hitiye
    udetai after school Gothami eka wate thama karakune eth wadak une naha :(
    thama ithin welenawa
     

    nmps

    Well-known member
  • Nov 15, 2008
    3,554
    151
    63
    In your HEART
    kasuncj said:
    macho lv * studies balance kara ganna puluwan nan awulak na bt lv nokarana tharamata hondai((i hav experince))

    lv eka patan gathipu dawas wala

    love<studies

    tika dawasakin

    love>studies

    onna o ka thama godak welawata wenne:oo::oo::oo:
    100% correct mcn