uishara

Active member
  • Jul 2, 2008
    1,109
    12
    38
    39
    seeduwa
    Machan mata kauru hari kiyala denawada mp3 file size 1 adukaraganna vidihak , ehema adu karaganna puluwan convertor 1k thiyenawanam mata denawada, mata ona phone 1ta size 1 adu karala mp3 daganna
     

    Malinga

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    Bit Rate eka adu karala size eka adu karaganna puluvan. habai bit rate eka adu venna adu venna quality ekath adu venava. e vage converter software num oonatharum EK eke thread vala thiyanava. search karahama hoyaganna puluvan vai. naththum man hoyala dannum methana thava tikakin :)

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=3879524&highlight=converter#post3879524

    oya thread eka balanna :) ooke audio and video dekama convert karanna puluvan converter thiyanava :)
     
    Last edited:

    xmpddaja

    Member
    Jun 8, 2008
    3,254
    3
    0
    Mehmai macho. mp3 ekaka bit rate ekai sample rate ekai kyala dekak thyanawa. Bit rate eka adu karankota file size eka adu wenawa habai quality bahinawa. Bit rate eka wadinam file size eka wadi ewagema qualitiyath wadiyi. 92 kbps walin bassanna epa sinduwa ahanna bari tharam qulitya bahee. EK eke software threads search karala audio converter ekak hoya ganna. eeta passe oyage mp3 eka input karala bitrate eka adu kara kara balanna oyata one size ekata enakal.
     

    xmpddaja

    Member
    Jun 8, 2008
    3,254
    3
    0
    Malinga said:
    Bit Rate eka adu karala size eka adu karaganna puluvan. habai bit rate eka adu venna adu venna quality ekath adu venava. e vage converter software num oonatharum EK eke thread vala thiyanava. search karahama hoyaganna puluvan vai. naththum man hoyala dannum methana thava tikakin :)

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=3879524&highlight=converter#post3879524

    oya thread eka balanna :)

    Mama umbe reply eka dakke nae. Umba kiyapu ekamane mamath kiyala thiyenne!
    mama type karana athre umba daala thiyenne.
     

    Malinga

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    xmpddaja said:
    Mama umbe reply eka dakke nae. Umba kiyapu ekamane mamath kiyala thiyenne!
    mama type karana athre umba daala thiyenne.

    hehe gataluvak nahane kohomahari vadee venavanum :) anith ayata me vageema udav karamin site eke active venna :) :D