N73 & N82

laiyarc

Well-known member
  • Mar 2, 2007
    4,470
    107
    63
    Colombo
    kinkon said:
    Size eka wenasak na mama hithanne capacity eka tikak wenas,eth battery maru karala use karanna epa...

    Ela thnx machan udaw karata... Mata danaganna one tika uba kiwwa... Thnx again