Nadun26 සමග ගනුදෙනු කිරීමෙන් උබට සිදුවිය හැකි අගතීන්.

IamTheDevil

Well-known member
  • Jan 30, 2021
    1,063
    1,991
    113
    අපි හැමෝම දන්නව පාරෙ ඉන්න ත්‍රිවීල් කාරයගෙ ඉදන් අන්තර්ජාතික මිනිසුන්ගෙන් අපේ නදුන්ට සිදුවන අකටයුතුකම් ගැන ඉතිං මේ ත්‍රෙඩ් එක නදුන් ගෙන් සිදුවිය හැකි අකටයුතුකම්.

    නදුන් customer details public forum වල ශෙයා කිරීම මෙය කිසිසේත් නොකල යුත්‍තක්

    නදුන් බඩු ගන්න උන්ට ඇප නැතිවෙන්න බනින එක පොලීසි යන බවට තර්ජනය කරන එක තව ෆේස්බුක් රිවීව් දමා ඔවුන්ට හානි කිරීම වැනි දේ කරයි සහ ගන්න සියලුබ බඩු වැඩ නැත.

    සියලුම මූල්‍ය ආයතන සමග ගනුදෙන් කර සියල්ලෝගෙම උදහසට ලක්වීම. මේක වෙන්නෙ මූ යනව සද්දෙ දාගෙන බැංකු වලට මු තනි ගොනා නිසා බැංකු වල උන් මූව මඩවනව + මූ එපා කරපු සේවාදායකයන් ඉන්න ලිස්ට් එකේ ඉන්නෙ.

    මොහු ඉතා දරුණු මානසික පසුබෑමකින් ඉන්නෙ කිව්වට අහල ඒක හදාගන්න උත්සහ කරන්නෙ නෑ ඒ නිසා හොදම දේ තමයි මොහුගෙන් ගනුදෙනු වලින් ඈත් වී සිටීම මේකෙන් අපේ වෙලාවයි මොහුගෙ මානසික සුවයයි දෙකම රැකෙනව. අම්මගෙන් බැනුම් අහන්නත් වෙනව නැත්තං
     

    JohnWatson99

    Well-known member
  • Sep 15, 2023
    761
    937
    93
    Busනාහිර
    අපි හැමෝම දන්නව පාරෙ ඉන්න ත්‍රිවීල් කාරයගෙ ඉදන් අන්තර්ජාතික මිනිසුන්ගෙන් අපේ නදුන්ට සිදුවන අකටයුතුකම් ගැන ඉතිං මේ ත්‍රෙඩ් එක නදුන් ගෙන් සිදුවිය හැකි අකටයුතුකම්.

    නදුන් customer details public forum වල ශෙයා කිරීම මෙය කිසිසේත් නොකල යුත්‍තක්

    නදුන් බඩු ගන්න උන්ට ඇප නැතිවෙන්න බනින එක පොලීසි යන බවට තර්ජනය කරන එක තව ෆේස්බුක් රිවීව් දමා ඔවුන්ට හානි කිරීම වැනි දේ කරයි සහ ගන්න සියලුබ බඩු වැඩ නැත.

    සියලුම මූල්‍ය ආයතන සමග ගනුදෙන් කර සියල්ලෝගෙම උදහසට ලක්වීම. මේක වෙන්නෙ මූ යනව සද්දෙ දාගෙන බැංකු වලට මු තනි ගොනා නිසා බැංකු වල උන් මූව මඩවනව + මූ එපා කරපු සේවාදායකයන් ඉන්න ලිස්ට් එකේ ඉන්නෙ.

    මොහු ඉතා දරුණු මානසික පසුබෑමකින් ඉන්නෙ කිව්වට අහල ඒක හදාගන්න උත්සහ කරන්නෙ නෑ ඒ නිසා හොදම දේ තමයි මොහුගෙන් ගනුදෙනු වලින් ඈත් වී සිටීම මේකෙන් අපේ වෙලාවයි මොහුගෙ මානසික සුවයයි දෙකම රැකෙනව. අම්මගෙන් බැනුම් අහන්නත් වෙනව නැත්තං
    habai uba uge gedrata liyum yawpu nm eka weradi bn
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    ඔයා මෙතන කියලා තියෙන සියළුම චෝදනා බොරු ඔයා මගේ බිස්නස් කඩන්න මේක දාලා තියෙන්නේ
    මෙන්න මේ Link එකේ මෙයා එල්ල කල සියළුම චෝදනා වලට පිළිතුරු තියෙනවා https://elakiri.com/threads/nadun26-සමග-ගනුදෙනු-කිරීමෙන්-උබට-සිදුවිය-හැකි-අගතීන්-මෙන්න-පිළිතුරු.2159077/

    මේ බොරු චෝදනා එල්ල කරමින් මේ පොස්ට් එක ලියලා තියෙනේ වෙනත් හොස්ටින් කරන තරග කරුවෙක් හෝ මගේ තරහ කාරයෙක් බව මතක තබා ගන්න.



    මෙයා මේ පොස්ට් එකෙන් එල්ල කරලා තියෙන සියළුම චෝදනා බොරු ඔයාලා පිලිගන්නවනම් පිළිගන්න නැත්තම් නිකන් ඉන්න. https://elakiri.com/threads/nadun26-සමග-ගනුදෙනු-කිරීමෙන්-උබට-සිදුවිය-හැකි-අගතීන්.2158889/

    1. මම Customers ලගේ විස්තර Public Foum වල දානව කියල මෙයා චෝදනවාක් කරනවා. මම වගකීමෙන් කියනවා මම කිසි කෙනක් ගේ විස්තර Public Forum වලත් කිසිම තැනක දාලා නැහැ ,

    හැබැයි එල කිරි එකේ කෙනක් ට වෙබ් සයිට් එකක් කරන්න 2020 වර්ෂයේ (මතක පරදී) එයා මම ගැන Elakiri එකේ පොස්ට් එකක් දැම්මා එයාම තමා එහෙම පොස්ට් එකක් දාලා මගෙන් වැඩ කරගන්නවා කියල Public කරේ ඒ සිදුවීම හැර මම කිසිම තැනක මගෙන් ගන්න අය ගැන කියලා නැහැ මේ සයිට් එකේ ගොඩක් අය මගෙන් ගන්නවා ඔයාලම දන්නවා නේ ඔයාලා ගැන මම මේකේ දානවා නම්

    2. මගේ Customers ලා නොවේ මගේ බිස්නස් එක නොවේ ඒවා අදාළ නැහැ , මම වෙනත් කොහෙන් හරි Service එකක් ගන්න ගිහින් හොරෙක් ට අහු උනොත් ඌට බනිනවා එක හරි ඒ මගේ Customer කෙනක් නමේ ( උද - මම පරිගණක කෑල්ලක් ගන්න ගිහින් ඌ සල්ලි අරන් නිකන් හිටියොත් මම පොලිසි යනවා කියලා බනින්නවා තමා අපි හොරුන්ට පුදන්න සල්ලි හොයලා නැහැ)

    3. මම බැංකු වලට සද්දේ දාගෙන යන්නේ නැහැ ඔයාලට පුළුවන් බැංකු වලට කතා කරලා අහන්න මගේ නම කියලා අහන්න මම ඇවිල්ලා සද්දේ දානවා ද කියලා ? එයාල හොදට කියල දෙයි මම හැසිරෙන විදිය , බැංකු වලින් මාව එහෙම මඩවන්නේ නැහැ හොද Service එකක් ලැබෙනවා. මට හොද පිළිගැනීමක් තියෙනවා ගියාම ඒ තැන් වලින් එයාලගේ නීති නිසා Debit Card දෙන්න බෑ කිව්වා Company Accounts වලට බැංකු කිහිපයකින් නමුත් මට ඔය කියන විදියට සැලකුවේ නැහැ මම ලග දැනට Company Account වලට ගත්ත කාඩ් 2 තියෙනවා

    4. මගේ අම්මා Customers ලට කතා කරන්නේ නැහැ වගකීමෙන් කියනවා මම තමයි පැය 24. Call වලට Answer කරන්නේ මගේ අම්මා බිස්නස් වැඩ වලට එකතු කරගෙන නැහැ ,

    එක සිදු වීමක් වුනා එළකිරි එකේ කෙනක් ගෙන් මම Dongle එකක් ගන්න ගිහින් කොරෝනා දවස් වල (මේක බිස්නස් එකත් එක්ක අදාලත්වයක් නැහැ) එයා මගෙන් එක එවන්නේ නැතුව දවස් ගානක් පරක්කු කරලා ගම්පහ කුරියර් Service එකක් ඉල්ලනවා , ඒ කාලේ කිසිම හෙවිල්ලක් බැලිල්ලක් නැතුව හැමෝම කොරෝනා කියලා සැක කරන කාලයක් ගම්පහ පැත්තේ ගොඩක් කොරෝනා තිබුණා කියලා Tv එකේ ගියා ඉතින් එයාට ගම්පහ කුරියර් Service එකක් දීලා ඕක අවාම අපිට කොරෝනා කෙස් එකක් එයි කියලා අවුලක් වෙයි කියන බයට අම්මා කතා කරලා කිව්වා 'නදුන් ගේ Dongle එක එවන්න එපා Refund එවන්න කියල' බැන්නේ නැහැ
    Refund එක කරලා එයා පොස්ට් එකක් දැම්ම එළකිරි එකේ අපේ අම්මා බැන්නා කියල ඔන්න ඕක තමා මේකේ අය අම්මා Customers ලට බනින්නවා කියලා ඒ කාලේ ඉදලම අල්ල ගත්තේ නැතුව මගේ අම්ම කිසිම Customer කෙනක් එක්ක කතා කරලවත් නැහැ

    මේ බොරු චෝදනා ඔයාලා පිළිගන්නවනම් පිළිගන්න බැරිනම් නිකන් ඉන්න



    tXd0eAC4YK.png
     
    Last edited:

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    Mata pissu na uta lium yawanna @Nadun26 dapanko liuma ewapu uba naththan boru karaya wenawa amma iruwa wage ponna katha kiyanna epa dapanko irapu tika ekathu karala hari 😁😁 uba boruwak kare kiyala kiyanna wenawa naththan
    උබ මේ thread එක ඇඩ්මින් ට කියලා අයින් කරගන්න ඕනේ මගේ ජිවිතේ එක්ක සෙල්ලං කරන්න එපා මෙහෙම බොරු පොස්ට් දාදා මේකේ ඉන්නේ ජරා මිනිස්සු වගයක්
     
    Last edited:

    IamTheDevil

    Well-known member
  • Jan 30, 2021
    1,063
    1,991
    113
    උබ මේ thread එක ඇඩ්මින් ට කියලා අයින් කරගන්න ඕනේ මගේ ජිවිතේ එක්ක සෙල්ලං කරන්න එපා මෙහෙම බොරු පොස්ට් දාදා මේකේ ඉන්නේ ජරා මිනිස්සු වගයක්
    Pennannako meke eka boruwak
    Dapanko ubata ewwa liuma dn meke un boruwata pada kiyenne nathuwa

    Borukaraya meke unta nikan bainna enawa boru hada hada
     

    Amith0424

    Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,335
    24,542
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    ඕක කියන්න ත්‍රෙඩ් අරින්න ඕනද බන්. ඒතරම් උඹට වැදගත් ද නදුනව. වාව්... උඹද ලියුම් යැව්වෙත්. :P
     

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    අපි හැමෝම දන්නව පාරෙ ඉන්න ත්‍රිවීල් කාරයගෙ ඉදන් අන්තර්ජාතික මිනිසුන්ගෙන් අපේ නදුන්ට සිදුවන අකටයුතුකම් ගැන ඉතිං මේ ත්‍රෙඩ් එක නදුන් ගෙන් සිදුවිය හැකි අකටයුතුකම්.

    නදුන් customer details public forum වල ශෙයා කිරීම මෙය කිසිසේත් නොකල යුත්‍තක්

    නදුන් බඩු ගන්න උන්ට ඇප නැතිවෙන්න බනින එක පොලීසි යන බවට තර්ජනය කරන එක තව ෆේස්බුක් රිවීව් දමා ඔවුන්ට හානි කිරීම වැනි දේ කරයි සහ ගන්න සියලුබ බඩු වැඩ නැත.

    සියලුම මූල්‍ය ආයතන සමග ගනුදෙන් කර සියල්ලෝගෙම උදහසට ලක්වීම. මේක වෙන්නෙ මූ යනව සද්දෙ දාගෙන බැංකු වලට මු තනි ගොනා නිසා බැංකු වල උන් මූව මඩවනව + මූ එපා කරපු සේවාදායකයන් ඉන්න ලිස්ට් එකේ ඉන්නෙ.

    මොහු ඉතා දරුණු මානසික පසුබෑමකින් ඉන්නෙ කිව්වට අහල ඒක හදාගන්න උත්සහ කරන්නෙ නෑ ඒ නිසා හොදම දේ තමයි මොහුගෙන් ගනුදෙනු වලින් ඈත් වී සිටීම මේකෙන් අපේ වෙලාවයි මොහුගෙ මානසික සුවයයි දෙකම රැකෙනව. අම්මගෙන් බැනුම් අහන්නත් වෙනව නැත්තං
    එක එක තැන් වලට ගිහින් කෑගහලා බනිනවට වඩා ඔරවගෙන කන්න වගේ ඇස් මල පැනලා රතු වෙන්නේ එහෙම කරන් ඉන්න එකෙන් වැඩේ වෙනවා. :lol:
     
    • Haha
    Reactions: jennt

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    ඔයා මෙතන කියලා තියෙන සියළුම චෝදනා බොරු ඔයා මගේ බිස්නස් කඩන්න මේක දාලා තියෙන්නේ
    මෙන්න මේ Link එකේ මෙයා එල්ල කල සියළුම චෝදනා වලට පිළිතුරු තියෙනවා https://elakiri.com/threads/nadun26-සමග-ගනුදෙනු-කිරීමෙන්-උබට-සිදුවිය-හැකි-අගතීන්-මෙන්න-පිළිතුරු.2159077/

    මේ බොරු චෝදනා එල්ල කරමින් මේ පොස්ට් එක ලියලා තියෙනේ වෙනත් හොස්ටින් කරන තරග කරුවෙක් හෝ මගේ තරහ කාරයෙක් බව මතක තබා ගන්න.


    මෙයා මේ පොස්ට් එකෙන් එල්ල කරලා තියෙන සියළුම චෝදනා බොරු ඔයාලා පිලිගන්නවනම් පිළිගන්න නැත්තම් නිකන් ඉන්න. https://elakiri.com/threads/nadun26-සමග-ගනුදෙනු-කිරීමෙන්-උබට-සිදුවිය-හැකි-අගතීන්.2158889/

    1. මම Customers ලගේ විස්තර Public Foum වල දානව කියල මෙයා චෝදනවාක් කරනවා. මම වගකීමෙන් කියනවා මම කිසි කෙනක් ගේ විස්තර Public Forum වලත් කිසිම තැනක දාලා නැහැ ,

    හැබැයි එල කිරි එකේ කෙනක් ට වෙබ් සයිට් එකක් කරන්න 2020 වර්ෂයේ (මතක පරදී) එයා මම ගැන Elakiri එකේ පොස්ට් එකක් දැම්මා එයාම තමා එහෙම පොස්ට් එකක් දාලා මගෙන් වැඩ කරගන්නවා කියල Public කරේ ඒ සිදුවීම හැර මම කිසිම තැනක මගෙන් ගන්න අය ගැන කියලා නැහැ මේ සයිට් එකේ ගොඩක් අය මගෙන් ගන්නවා ඔයාලම දන්නවා නේ ඔයාලා ගැන මම මේකේ දානවා නම්

    2. මගේ Customers ලා නොවේ මගේ බිස්නස් එක නොවේ ඒවා අදාළ නැහැ , මම වෙනත් කොහෙන් හරි Service එකක් ගන්න ගිහින් හොරෙක් ට අහු උනොත් ඌට බනිනවා එක හරි ඒ මගේ Customer කෙනක් නමේ ( උද - මම පරිගණක කෑල්ලක් ගන්න ගිහින් ඌ සල්ලි අරන් නිකන් හිටියොත් මම පොලිසි යනවා කියලා බනින්නවා තමා අපි හොරුන්ට පුදන්න සල්ලි හොයලා නැහැ)

    3. මම බැංකු වලට සද්දේ දාගෙන යන්නේ නැහැ ඔයාලට පුළුවන් බැංකු වලට කතා කරලා අහන්න මගේ නම කියලා අහන්න මම ඇවිල්ලා සද්දේ දානවා ද කියලා ? එයාල හොදට කියල දෙයි මම හැසිරෙන විදිය , බැංකු වලින් මාව එහෙම මඩවන්නේ නැහැ හොද Service එකක් ලැබෙනවා. මට හොද පිළිගැනීමක් තියෙනවා ගියාම ඒ තැන් වලින් එයාලගේ නීති නිසා Debit Card දෙන්න බෑ කිව්වා Company Accounts වලට බැංකු කිහිපයකින් නමුත් මට ඔය කියන විදියට සැලකුවේ නැහැ මම ලග දැනට Company Account වලට ගත්ත කාඩ් 2 තියෙනවා

    4. මගේ අම්මා Customers ලට කතා කරන්නේ නැහැ වගකීමෙන් කියනවා මම තමයි පැය 24. Call වලට Answer කරන්නේ මගේ අම්මා බිස්නස් වැඩ වලට එකතු කරගෙන නැහැ ,

    එක සිදු වීමක් වුනා එළකිරි එකේ කෙනක් ගෙන් මම Dongle එකක් ගන්න ගිහින් කොරෝනා දවස් වල (මේක බිස්නස් එකත් එක්ක අදාලත්වයක් නැහැ) එයා මගෙන් එක එවන්නේ නැතුව දවස් ගානක් පරක්කු කරලා ගම්පහ කුරියර් Service එකක් ඉල්ලනවා , ඒ කාලේ කිසිම හෙවිල්ලක් බැලිල්ලක් නැතුව හැමෝම කොරෝනා කියලා සැක කරන කාලයක් ගම්පහ පැත්තේ ගොඩක් කොරෝනා තිබුණා කියලා Tv එකේ ගියා ඉතින් එයාට ගම්පහ කුරියර් Service එකක් දීලා ඕක අවාම අපිට කොරෝනා කෙස් එකක් එයි කියලා අවුලක් වෙයි කියන බයට අම්මා කතා කරලා කිව්වා 'නදුන් ගේ Dongle එක එවන්න එපා Refund එවන්න කියල' බැන්නේ නැහැ
    Refund එක කරලා එයා පොස්ට් එකක් දැම්ම එළකිරි එකේ අපේ අම්මා බැන්නා කියල ඔන්න ඕක තමා මේකේ අය අම්මා Customers ලට බනින්නවා කියලා ඒ කාලේ ඉදලම අල්ල ගත්තේ නැතුව මගේ අම්ම කිසිම Customer කෙනක් එක්ක කතා කරලවත් නැහැ

    මේ බොරු චෝදනා ඔයාලා පිළිගන්නවනම් පිළිගන්න බැරිනම් නිකන් ඉන්න



    tXd0eAC4YK.png
     
    Last edited:

    IamTheDevil

    Well-known member
  • Jan 30, 2021
    1,063
    1,991
    113
    මට ලියුම් ආව අම්මා කෑ ගහලා එක අතේ තියාගෙන ඉරිලා විසික් කලා , ඇයි මම ඔයාට ඔප්පු කරලා පෙන්වන්න ඕනේ ?
    Amma wisi karanam irapu kali tika athine 😁😁 dapanko eka hoyala puduma borukarayek munam

    ඕක කියන්න ත්‍රෙඩ් අරින්න ඕනද බන්. ඒතරම් උඹට වැදගත් ද නදුනව. වාව්... උඹද ලියුම් යැව්වෙත්. :P
    Uge liuma amma irala wisikkai kiyanne karima borukarayek me yaka
    ------ Post added on Jun 4, 2024 at 11:22 PM
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    නදුන් customer details public forum වල ශෙයා කිරීම මෙය කිසිසේත් නොකල යුත්‍තක්
    කරුණාකර මේක ඔප්පු කරලා පෙන්වන්න
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Cenon

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,757
    12,692
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    යකෝ මගේ සම්පුර්න නම ඔහොම දාන්න එපා , ආතල් ගනින් ආතල් එකක් විදියට දැන් කට්ටිය කියන්න මේක ආතල් කියලා මේ සෙල්ලන් කරන්නේ මගේ ජීවිතය එක්ක උබලා හැමෝම හැංගිලා ඉදගෙන මගේ විස්තර මෙහෙම Public කරන්න එපා. මේ විදියේ තරහ කාරයෝ ඉන්න නිසා තමා මම කිව්වේ ගෙදරට ලියුම් ආවා කියලා මේ පුද්ගලයා මට තර්ජනය කළා හවස මම ගැන ෆේස් බුක් ගෘප් වලත් දානව කියලා උබලා ඇයි මෙහෙම මගෙන් පලිගන්න්නේ මම කරපු වැරැද්ද මොකක් ද ? මම මේකට ආපු එකට ? මෙහෙම කරන්න එපා

    @spamcheck ඔයාට P.M එකක් දාලා ඇති මේක පොඩ්ඩක් බලන්න
    happa.. ada thama nama denagatte. nama google eke gahapuhama sehena result enawa ne :(
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    ඔයා මෙතන කියලා තියෙන සියළුම චෝදනා බොරු ඔයා මගේ බිස්නස් කඩන්න මේක දාලා තියෙන්නේ
    මෙන්න මේ Link එකේ මෙයා එල්ල කල සියළුම චෝදනා වලට පිළිතුරු තියෙනවා https://elakiri.com/threads/nadun26-සමග-ගනුදෙනු-කිරීමෙන්-උබට-සිදුවිය-හැකි-අගතීන්-මෙන්න-පිළිතුරු.2159077/

    මේ බොරු චෝදනා එල්ල කරමින් මේ පොස්ට් එක ලියලා තියෙනේ වෙනත් හොස්ටින් කරන තරග කරුවෙක් හෝ මගේ තරහ කාරයෙක් බව මතක තබා ගන්න.



    මෙයා මේ පොස්ට් එකෙන් එල්ල කරලා තියෙන සියළුම චෝදනා බොරු ඔයාලා පිලිගන්නවනම් පිළිගන්න නැත්තම් නිකන් ඉන්න. https://elakiri.com/threads/nadun26-සමග-ගනුදෙනු-කිරීමෙන්-උබට-සිදුවිය-හැකි-අගතීන්.2158889/

    1. මම Customers ලගේ විස්තර Public Foum වල දානව කියල මෙයා චෝදනවාක් කරනවා. මම වගකීමෙන් කියනවා මම කිසි කෙනක් ගේ විස්තර Public Forum වලත් කිසිම තැනක දාලා නැහැ ,

    හැබැයි එල කිරි එකේ කෙනක් ට වෙබ් සයිට් එකක් කරන්න 2020 වර්ෂයේ (මතක පරදී) එයා මම ගැන Elakiri එකේ පොස්ට් එකක් දැම්මා එයාම තමා එහෙම පොස්ට් එකක් දාලා මගෙන් වැඩ කරගන්නවා කියල Public කරේ ඒ සිදුවීම හැර මම කිසිම තැනක මගෙන් ගන්න අය ගැන කියලා නැහැ මේ සයිට් එකේ ගොඩක් අය මගෙන් ගන්නවා ඔයාලම දන්නවා නේ ඔයාලා ගැන මම මේකේ දානවා නම්

    2. මගේ Customers ලා නොවේ මගේ බිස්නස් එක නොවේ ඒවා අදාළ නැහැ , මම වෙනත් කොහෙන් හරි Service එකක් ගන්න ගිහින් හොරෙක් ට අහු උනොත් ඌට බනිනවා එක හරි ඒ මගේ Customer කෙනක් නමේ ( උද - මම පරිගණක කෑල්ලක් ගන්න ගිහින් ඌ සල්ලි අරන් නිකන් හිටියොත් මම පොලිසි යනවා කියලා බනින්නවා තමා අපි හොරුන්ට පුදන්න සල්ලි හොයලා නැහැ)

    3. මම බැංකු වලට සද්දේ දාගෙන යන්නේ නැහැ ඔයාලට පුළුවන් බැංකු වලට කතා කරලා අහන්න මගේ නම කියලා අහන්න මම ඇවිල්ලා සද්දේ දානවා ද කියලා ? එයාල හොදට කියල දෙයි මම හැසිරෙන විදිය , බැංකු වලින් මාව එහෙම මඩවන්නේ නැහැ හොද Service එකක් ලැබෙනවා. මට හොද පිළිගැනීමක් තියෙනවා ගියාම ඒ තැන් වලින් එයාලගේ නීති නිසා Debit Card දෙන්න බෑ කිව්වා Company Accounts වලට බැංකු කිහිපයකින් නමුත් මට ඔය කියන විදියට සැලකුවේ නැහැ මම ලග දැනට Company Account වලට ගත්ත කාඩ් 2 තියෙනවා

    4. මගේ අම්මා Customers ලට කතා කරන්නේ නැහැ වගකීමෙන් කියනවා මම තමයි පැය 24. Call වලට Answer කරන්නේ මගේ අම්මා බිස්නස් වැඩ වලට එකතු කරගෙන නැහැ ,

    එක සිදු වීමක් වුනා එළකිරි එකේ කෙනක් ගෙන් මම Dongle එකක් ගන්න ගිහින් කොරෝනා දවස් වල (මේක බිස්නස් එකත් එක්ක අදාලත්වයක් නැහැ) එයා මගෙන් එක එවන්නේ නැතුව දවස් ගානක් පරක්කු කරලා ගම්පහ කුරියර් Service එකක් ඉල්ලනවා , ඒ කාලේ කිසිම හෙවිල්ලක් බැලිල්ලක් නැතුව හැමෝම කොරෝනා කියලා සැක කරන කාලයක් ගම්පහ පැත්තේ ගොඩක් කොරෝනා තිබුණා කියලා Tv එකේ ගියා ඉතින් එයාට ගම්පහ කුරියර් Service එකක් දීලා ඕක අවාම අපිට කොරෝනා කෙස් එකක් එයි කියලා අවුලක් වෙයි කියන බයට අම්මා කතා කරලා කිව්වා 'නදුන් ගේ Dongle එක එවන්න එපා Refund එවන්න කියල' බැන්නේ නැහැ
    Refund එක කරලා එයා පොස්ට් එකක් දැම්ම එළකිරි එකේ අපේ අම්මා බැන්නා කියල ඔන්න ඕක තමා මේකේ අය අම්මා Customers ලට බනින්නවා කියලා ඒ කාලේ ඉදලම අල්ල ගත්තේ නැතුව මගේ අම්ම කිසිම Customer කෙනක් එක්ක කතා කරලවත් නැහැ

    මේ බොරු චෝදනා ඔයාලා පිළිගන්නවනම් පිළිගන්න බැරිනම් නිකන් ඉන්න



    tXd0eAC4YK.png
     
    Last edited:

    IamTheDevil

    Well-known member
  • Jan 30, 2021
    1,063
    1,991
    113
    යකෝ අම්ම්මට තරහා ගියා මට තේ එකෙන් ගැහුවේ මගේ Phone එක පොළොවේ ගැහුවා අම්මා
    Ubata gahala phone ekath gahuwada polawe mara ammekne ubata inne uba pau bn ehenm sorry a

    කරුණාකර මේක ඔප්පු කරලා පෙන්වන්න
    මම වැඩේ දුන්නා ඌට ඌ මට එවලා එහෙ පොලිසියට කිව්වා කියලා , මම VPS එකකින් ලොග් වෙලා මැකුවේ backdoor එකක් දැම්මා මම ඌ නටාගෙන එනකොට දවස් 3 කට කලින්ම ඌ එක ඔය ආරක්ෂාවක් නැහැ කියන්නනේ.

    bhJ10nKGfG.png
    ------ Post added on Jun 4, 2024 at 11:26 PM