UAE wala rent eka wadi unata Fruits and Vegetables karima laabai broāļ´āļŊ āļ´āļŊ āļāˇāļļāˇāļŊ⎠āļēāļąāˇāļą
![]()
------ Post added on Apr 29, 2025 at 3:19 PM
weight āļ āļŠāˇ āļāļģāļāļąāˇāļą āļāļāļ§ āļ¸āˇāļāļ§āļ¯ āļļāļąāˇ āˇāļŊāˇāļŊāˇ.
------ Post added on Apr 29, 2025 at 3:20 PM
āļāˇāˇ ..āˇāˇāļŊāļāˇāļē āļēāˇāļ⎠āļāˇāļŊāļēāļāˇ
------ Post added on Apr 29, 2025 at 3:20 PM
āļ´āļŊ āļ´āļŊ āļāˇāļļāˇāļŊ⎠āļēāļąāˇāļą
------ Post added on Apr 29, 2025 at 3:21 PM
āļ´āļŊ āļ´āļŊ āļāˇāļļāˇāļŊ⎠āļēāļąāˇāļą
------ Post added on Apr 29, 2025 at 3:22 PM
āļāˇāˇāļ¯ āļļāļąāˇ āļāˇāļąāˇāļąāˇ āļąāˇāļāˇāļāˇ
------ Post added on Apr 29, 2025 at 3:22 PM
āļ āˇāˇāˇāˇ āļ´āˇāļąāˇāˇāˇ..
āļāļļ āļ¸āˇāˇāļ§ āļāļąāˇāļą āļāļ´āˇ.āļāˇāˇāˇāļąāˇ āļļāˇāļģāˇāļŊ⎠āļāļ¯āļ´āļąāˇ..
āļ āļąāˇāļą āļāˇāˇ āļ´āˇāļ§āˇāˇāˇāļŊ⎠āļāļģāļąāˇāļą āˇāļ¯āļąāˇāļąāˇ
------ Post added on Apr 29, 2025 at 3:23 PM
Obviously Eating healthy is easy in UAE unlike in SL.
But how can it be cheap in UAE. I don't see that.
------ Post added on Apr 29, 2025 at 3:25 PM
Yes..Better for not only her, for any girl
------ Post added on Apr 29, 2025 at 3:26 PM
Even Chicken and Beef cheap AFāļāˇāˇ āļāˇāˇ. āļāļ āˇāļģ⎠āļļāļUAE wala rent eka wadi unata Fruits and Vegetables karima laabai broEven Chicken and Beef cheap AF
āļ āļąāˇ āļāˇāļąāˇ..āļ āļ´āˇ āˇāļ⎠āļĸāˇāˇāˇāļ⎠āļāˇāļ§ āļ⎠āļāļąāˇāļą āˇāļ¯āļą āļāˇāˇāļąāˇ āˇāļ⎠āļąāˇāļ¸āˇāļēāˇ, āˇāļ¸āˇāļļ āļ´āˇāļŊ⎠āˇāļŊāļ§ āļāļāˇāļŊ⎠āļāļ⎠āļāļģāļą āļāˇāˇāļąāˇāļ§ āļ¸āˇ āˇāļ⎠āļŊāļēāˇāˇāˇ āˇāˇāļ§āļēāˇāļŊ⎠āļāļāļ⎠āļāˇāˇāˇāļ¸āļ⎠āļāˇāˇāļąāˇāļą āļ´āˇāļŊāˇāˇāļąāˇ...
āļ āļąāˇāļ āļāļāˇāļąāˇ āļļāˇāļŠāˇ āļāļ āˇāˇāļ¯āļ§ āļāˇāļļāˇāļļāˇāļāˇāļąāˇ āļāˇāˇāļ§āļ¸āļģāˇāļŊ⎠āˇāˇāļ§āˇ āˇāˇāļąāˇāļąāˇ...
1000 dila hukanna set karapan
Rs 1000 pitakotuwe hukanna dena masakoorage ganikawaluāļ⎠āļ§āˇāļ āˇāˇāļŊāˇāˇāļāˇāļąāˇ āļ¸āˇāļąāˇāļą āļ¸āˇ location āļāļāļ§ āļ´āļŊāļēāļąāˇ
https://maps.app.goo.gl/Bfz4cqZawPehJ9mL7
![]()
hapoo
āļāļ´āˇāˇāˇ āļēāļą āļ āļāˇāļŊ⎠āˇāļāˇāļ¯ āļļāļŊāļ´āļąāˇāļ⎠āļ¸āˇāˇāˇāˇāˇtyre thama ban![]()
āˇāˇāļ´āˇ āļāļģāļāˇāļąpuka bahalane
āļ āļ¸āˇāļ⎠āļ ...āļļāļģāļ§ āˇāˇāļ§āˇāļē āļāˇāļŊ⎠āļ´āˇāļąāˇāļ¸ āˇāˇāļŗāļē⎠āˇāļāˇ
Well done and inspiring!
Wadagath prashnayak?Mekiwa kawuda ban dan run karanne ?
āļąāˇ āļāļē āļāļāļ⎠āˇāˇāļāļģāļēāˇMeki Dubai gihin thiyenne and eheta wela karanne oya weight reduction eka vitharada ban @Maskoora
āļ āļąāˇ āļ¸āļąāˇāļ¯ āļļāļąāˇāˇāˇāļģāˇāˇāļ§ āļ āˇāļąāˇāļąāˇ āļāˇāˇāˇāˇ āļēāļąāˇāļą āļŊāˇāˇāˇāļāˇāˇāˇāļą āļāˇāļąāˇāļāˇāˇāˇ....
āļāļēāˇāļļāļąāˇ āļ¸āˇ āļ¸āļ¯āˇāļģāˇāļ¯āˇāļŊ⎠āˇāļŊāˇāļąāˇ āļ¸āˇāļ´āˇ āļĸāļāļ⎠āļ āļŗāˇāļąāˇāļąāˇ..?
āˇāˇāˇāˇāˇāˇāļŊ⎠āˇāˇāļŠ āļāļģāļ¯āˇāļ¯āˇ āļģāˇāˇāļąāˇ āļ´āˇāļ§āˇāˇāļąāˇāļąāļ¯..?
āļĸāļāļ⎠āļ¯āˇāļŊ⎠āˇāˇāļ§āˇāļēāļ§ āļāļāˇāļŊ⎠āļ´āļŊāļŊ⎠āļ⎠āļāļ¸āļąāˇ āļ āˇāļēāˇ, āˇāˇāˇāļģ āˇāˇāļēāļŊāˇāļŊāļ¸ āˇāˇāļēāˇāļāˇāļŊāļēāļ§ āļąāˇāļģāˇāˇāļģāļąāļē āˇāˇāļąāˇāˇ āļąāˇ...
āˇāˇāļļāˇāļē⎠āļ´āļŠ āļ¯āˇāļāˇāļą āˇāˇāļŠ āļāļģāļąāˇāļą āļ´āˇāˇ āˇāˇāļąāˇ..