mekada one machan
![]()
ow ow machan oka tamai kohoma hari crack eka hoyala denna

Machan Crack 2k Hamba una, Hebei 2 ma Viru thiyenawa, Guard eka dissable karala Crack karanna, eeta passe Guard eka enable karala full scan ekak danna![]()

thanks thnx alot machan.![]()