miniha metro ekeda wada?මෙට්රොපොලිටන් එකේ කොම්පුටර් පිහදාන්න ගහින් ඇති හවසට එයි
miniha metro ekeda wada?

අපේ ක්න්ට්රක්ට් එක ඉවර වෙන්නේ මේක සිංගප්පුරුවක් කරලා බ්රෝඌබේ Contract එක නම් තවම ඉවර නැහැ වගේ
mata penne oka namal genui ranił genui denna genma salli gattada kohedaOw ban mal ponnaya Namal dinanawa kiyala meke walalenna haduwa. Iskole yana podi ekek unath dannawa me sare Namal dinanne na kiyala.
Ita passe ai ban Namal 2.5%k gatte kiyala ahuwama u ekata uttara dena eka magarala Anura 50% gatte natte ai kiyala aha aha prashne maga arinawa.
Oka aye oya account eken log wenne maha mathiwarane kittu wela.
Ethakan mal ponnayek wage wena account ekakin log wela utama bana ban comments dala athi![]()
රාජපක්ෂලාගේ චන්ද පදනම කොහොමත් තියෙනවා ලක්ෂ 50 කට කිට්ටු වෙන්න..පහුගිය වාර්තා එක්ක බැලුවාම රනිල් සහ නාමල් අතර තමා තරගය තියෙන්නේ.. රනිල් ස්වාධින වෙලා කලේ පොහොට්ටු චන්ද ටික ගන්න.. වැඩේ වැරදුනා...
බෙබද්දෙක් මහජන ආරක්ෂක ලේකම් කරලා හදන සිංගප්පුරුව කිනම් පයන්නක් ද සහෝදරයාඅපේ ක්න්ට්රක්ට් එක ඉවර වෙන්නේ මේක සිංගප්පුරුවක් කරලා බ්රෝ
mata penne oka namal genui ranił genui denna genma salli gattada koheda
------ Post added on Sep 23, 2024 at 4:21 PM