NEW Project Idea ???

erandap

Active member
  • Jun 11, 2008
    317
    30
    28
    Machanla, mata final year project ekak karanna idea ekak one.Web base ekak wenna one.new concept ekak wennath one. oona management field ekakin. .Management, marketing, operational mangement, etc...tikak loku scope ekak thiyanawanam godak hodai

    Aluth idea ekak thiyanawanam kiyapankooooo.....
    :(:(:(:(:(