Machanla, mata final year project ekak karanna idea ekak one.Web base ekak wenna one.new concept ekak wennath one. oona management field ekakin. .Management, marketing, operational mangement, etc...tikak loku scope ekak thiyanawanam godak hodai
Aluth idea ekak thiyanawanam kiyapankooooo.....





Aluth idea ekak thiyanawanam kiyapankooooo.....




